Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2022 Er is nu een nieuw systeem om buren te zoeken en toe te voegen. Allereerst is het belangrijk om je bij instellingen je naam te plaatsen zodat je niet meer als player bekend staat. Vervolgens ga je op zoek naar je buren dat doe je bij uitnodigen en als je de juiste persoon gevonden hebt klik je op uitnodigen. Onder het tabblad Aanvaarden zie je wie jou heeft uitgenodigd en daar kun je ze accepteren of weigeren. Onder tabblad Bewerken kun je spelers uit je spel verwijderen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 28 januari 2022 Als ik een bekend buurtje wil uitnodigen, staat er: die heeft u al als buur Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 januari 2022 6 minuten geleden, Rin@33 zei: Als ik een bekend buurtje wil uitnodigen, staat er: die heeft u al als buur Dat heb ik nog niet ervaren, maar je moet buren ook niet meer via het oude systeem zoeken maar via het nieuwe systeem zoals hier uitgelegd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 28 januari 2022 Dan krijg je onbekende buren! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hennie 16 Geplaatst: 28 januari 2022 4 minuten geleden, Rin@33 zei: Dan krijg je onbekende buren! Ik weet niet of je bij mij in de buurt woont, maar dan ben ik bereid om je een korte uitleg over werkwijze computers e.d. te geven. Ik heb je daarom een PB gestuurd met mijn gegevens. Ik hoor het wel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 januari 2022 10 minuten geleden, Rin@33 zei: Dan krijg je onbekende buren! Dat is ook niet zo raar aangezien je nu wereldwijd spelers in je spel kunt hebben, het is nu niet alleen Hyves meer. Door het het nieuwe GD+ systeem zijn het nu spelen geworden die voor alle spelers wereldwijd toegankelijk zijn, en je kunt daardoor dus ook spelers van over de hele wereld in je spel hebben, daar is niets mis mee, maar als je puur en alleen de Nederlandse spelers wilt hebben dan is het flink zoeken en blijven zoeken. Zelf heb ik nu ook buitenlandse spelers is het spel en ze geven ook gewoon dagelijks cadeautjes en doen ook gewoon de verzoekjes. Het oude burensysteem werkt nu gewoon niet meer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jans CF 170 Geplaatst: 3 maart 2022 Goeiesdags Ik heb nu alle buren verwijderd die dubbel bij mij stonden. Nu merk ik dus ook dat ik vriendjes en vriendinnetjes mis 😞 Dus heb je zin om met mij weer het spel te spelen en ik sta nog niet in jou lijst , schroom dan niet en voeg mij dan toe 🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
LINDA 1234 19 Geplaatst: 16 maart 2022 Hoi wie kan me AUB helpen ---- Ben met landleven hier wel over gestapt en is wel goed gegaan MAAR nu is mijn laptop bij de maker en kom met deze pc er niet op --- Wat moet of kan ik doen ??? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 maart 2022 10 uren geleden, LINDA 1234 zei: Hoi wie kan me AUB helpen ---- Ben met landleven hier wel over gestapt en is wel goed gegaan MAAR nu is mijn laptop bij de maker en kom met deze pc er niet op --- Wat moet of kan ik doen ??? Hoi Linda, ik heb je even een berichtje met een link gestuurd, leed die even en gebruik dat linkje even dan kom je wss wel in je spel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites