Hyv 25 Geplaatst: 4 januari 2019 Chat hier met Royal Story spelers Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jaap 0 Geplaatst: 1 februari 2019 door de verandering van de nieuw begin was ik royal story vrienden kwijt geraakt. graag weer bij mij aanmelden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 1 februari 2019 royal story kun je niet meer spelen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
niekie7664 2 Geplaatst: 13 februari 2019 Op 2/1/2019 om 12:52 PM, Jaap zei: door de verandering van de nieuw begin was ik royal story vrienden kwijt geraakt. graag weer bij mij aanmelden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
niekie7664 2 Geplaatst: 13 februari 2019 balen! nog steeds niks? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 13 februari 2019 Nee echt balen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 17 februari 2019 zijn er nog mensen die royal spelen? 300 vrienden en maar 10 mensen die cadeaus sturen,wel raar! als je niet meer speelt verwijder mij dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nieuwe buren kunnen zich aanmelden ,speel fanatiek en stuur altijd cadeaus gr vissertje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
boerderijtje-van leonie .. 0 Geplaatst: 21 april 2020 kan iemand mij ook verwijderen of anders overnemen ik zit in 64 dacht ik ik log alleen in en voor de rest doe ik er niets mee ...m v g leonie ...😚 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 25 november 2021 Helaas kan ik niet alle verzoeken voldoen, omdat ik ze zelf niet in mijn voorraad heb.😚 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 30 december 2021 On 2/1/2019 at 12:52 PM, Jaap said: door de verandering van de nieuw begin was ik royal story vrienden kwijt geraakt. graag weer bij mij aanmelden. voeg mij maar toe Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 30 december 2021 On 2/17/2019 at 11:57 AM, vissertje said: zijn er nog mensen die royal spelen? 300 vrienden en maar 10 mensen die cadeaus sturen,wel raar! als je niet meer speelt verwijder mij dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nieuwe buren kunnen zich aanmelden ,speel fanatiek en stuur altijd cadeaus gr vissertje voeg mij maar toe Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 februari 2022 Misschien een handig idee als we allemaal een hoekje maken waar je wat bomen/stenen/onkruid e.d. plaatst die door de buren gedaan kunnen worden. Zelf heb ik vanaf het begin dat ik ben gaan spelen al zo'n hoekje en dat is best handig. Merk dat je vaak je rot aan het reizen bent om een buur te vinden waar je kunt hakken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sam (Royal Story) 10 Geplaatst: 12 februari 2022 29 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei: Misschien een handig idee als we allemaal een hoekje maken waar je wat bomen/stenen/onkruid e.d. plaatst die door de buren gedaan kunnen worden. Zelf heb ik vanaf het begin dat ik ben gaan spelen al zo'n hoekje en dat is best handig. Merk dat je vaak je rot aan het reizen bent om een buur te vinden waar je kunt hakken. Goed idee, g ik idd even doen👍 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjannet DV 2 Geplaatst: 12 februari 2022 gaat er iets fout met vragen naar materialen bij vrienden het balkje is steeds leeg als ik weer opnieuw kijk 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 februari 2022 1 uur geleden, Sjannet DV zei: gaat er iets fout met vragen naar materialen bij vrienden het balkje is steeds leeg als ik weer opnieuw kijk Ja dat gaat mega fout, dat ga ik maandag ochtend doorgeven en dan hopen dat het snel opgelost is. Wil je de volgende je vraag op het vragen forum plaatsen dat houdt het overzichtelijk 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 13 februari 2022 18 uren geleden, Sam (Royal Story) zei: Goed idee, g ik idd even doen👍 Ik heb er ook een, voor de lucht ballon. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 1 maart 2022 @Ida Modderman Ik kan het landje bij jouw niet vinden om bomen en rotsen te hakken? Ik heb Boomsap nodig! Heb je het verwijderd? 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 15 april 2022 Op 3/1/2022 om 9:57 AM, Miss Rose zei: @Ida Modderman Ik kan het landje bij jouw niet vinden om bomen en rotsen te hakken? Ik heb Boomsap nodig! Heb je het verwijderd? Miss Rose ik zie jou ook niet meer groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 28 april 2022 Op 4/15/2022 om 1:48 PM, Bo zei: Miss Rose ik zie jou ook niet meer groetjes Bo Ben vandaag 28-4 lang geweest heb je bloemen wat er gegeven. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 28 april 2022 10 uren geleden, Miss Rose zei: Ben vandaag 28-4 lang geweest heb je bloemen wat er gegeven. jij ziet mij wel maar ik jou niet het probleem met de buurtjes is nog niet opgelost slaap lekker Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 29 april 2022 17 uren geleden, Bo zei: jij ziet mij wel maar ik jou niet het probleem met de buurtjes is nog niet opgelost slaap lekker Komt vanzelf wel een keer goed, je staat bij mijn favoriete 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 26 juli 2024 56 minuten geleden, Isabela zei: Hello everyone😇 Can anyone share their experience of the Hyves games? What do you wanna know, it's a gaming platform Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites