Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 februari 2019 11 uren geleden, Alida zei: Denk het niet nu al 3 weken niet echt heel slecht zonder uitleg. Die uitleg is gegeven, het spel is nog niet compatible met de nieuwe site. Daar wordt nog hard aan gewerkt en zolang het spel niet compatible is kan het ook niet online komen. Om het spel compatible te maken is een lastig proces en daar is ook de ontwikkelaar bij nodig. Dus zolang daar nog aan gewerkt wordt kan het spel niet gespeeld worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hennie 0 Geplaatst: 11 februari 2019 Op 2/7/2019 om 4:47 PM, Alida zei: Ik vind ook dat ze mensen terug moeten betalen. dat vind ik ook!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marion 4 Geplaatst: 11 februari 2019 1 uur terug, Hennie zei: dat vind ik ook!! helemaal mee eens Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 februari 2019 Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor jullie. Het goede nieuws is dat het spel vanaf nu weer online is. Het slechte nieuws is dat je spel voortgang helaas niet behouden kon worden en iedereen dus weer opnieuw moet beginnen. Ik zal een apart topic aanmaken waar jullie je uid kunnen achterlaten. Op 7 maart om 09:00 uur is de sluiting en daarna kunnen er geen uids meer doorgegeven worden, en zal het betreffende topic ook verwijderd worden. Alleen uids die in het daarvoor bestemde topic geplaatst worden zullen worden behandeld, plaats je hier je uid dan wordt die helaas niet meegenomen. Edit; heb even bij mezelf gekeken, en tot mijn verbazing was mijn spel in zijn geheel weer terug, dus precies daar waar ik gestopt was, das wel een hele fijne ontdekking. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marion 4 Geplaatst: 14 februari 2019 Hoe kom je aan het topic nummer? Helemaal opnieuw beginnen maar ja als het maar terug komt. Bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 februari 2019 Wat voor topic nummer bedoel je? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 februari 2019 @All, zijn er meer spelers waarbij het spel terug is daar waar je gebleven bent? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marion 4 Geplaatst: 14 februari 2019 Alles is weer normaal Heel erg bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
*Maaike* 0 Geplaatst: 17 februari 2019 ja wel terug op het level waar ik was. maar alle opdrachten waar ik midden in zat en de inlogketen ben ik wel kwijt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 17 februari 2019 Op 2/14/2019 om 12:28 PM, Sylvia zei: @All, zijn er meer spelers waarbij het spel terug is daar waar je gebleven bent? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 17 februari 2019 Alles terug bedankt!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 maart 2019 @All, voor degene die hun uid hadden opgegeven, de compensatie is inmiddels bijgeschreven. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
niekie7664 2 Geplaatst: 8 maart 2019 heel erg bedankt daar voor ! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
catharina 1951 0 Geplaatst: 8 maart 2019 waar blijven mijn robijnen gr cath Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 maart 2019 3 uren geleden, catharina 1951 zei: waar blijven mijn robijnen gr cath Gisteren zijn die bijgeschreven het waren 50 robijnen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeroen 0 Geplaatst: 8 maart 2019 Op 3/7/2019 om 12:49 PM, Sylvia zei: @All, voor degene die hun uid hadden opgegeven, de compensatie is inmiddels bijgeschreven. dank je heb ze in spel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 13 maart 2019 ik heb niets gekregen waren het er 50? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 13 maart 2019 1 uur geleden, Alida zei: ik heb niets gekregen waren het er 50? Ja het waren 50 robijnen, en deze zijn op donderdag 07 maart direct bijgeschreven op de accounts die hun uid hadden opgegeven. Je hebt ze dus ontvangen, maar waarschijnlijk is het je niet opgevallen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 13 maart 2019 o ik dacht dat het er meer waren inderdaad dan niet opgevallen bedankt voor het bericht Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst: 17 maart 2019 Hoe verwijder ik een buurtje permanent. in het spel? Gaat om Antwan. Actief in Landleven, niet actief in Royal Story, als ik m verwijder via rood bord, staat ie bij de volgende inlog in spel er gewoon weer bij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 maart 2019 3 uren geleden, ikke1975 zei: Hoe verwijder ik een buurtje permanent. in het spel? Gaat om Antwan. Actief in Landleven, niet actief in Royal Story, als ik m verwijder via rood bord, staat ie bij de volgende inlog in spel er gewoon weer bij. Je kunt iemand alleen uit je vriendenlijst verwijderen niet uit 1 spel. Als je iemand uit je vriendenlijst verwijderd is die dus uit alle spelen verwijderd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
catharina 1951 0 Geplaatst: 20 maart 2019 hoi hoe kan ik vuurfrietjes maken gr cath Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 20 maart 2019 ben het nog niet tegen gekomen waar ben je die voor nodig? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
niekie7664 2 Geplaatst: 21 maart 2019 vraagje... de ideal knop om rubies te kopen werkt niet??? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
niekie7664 2 Geplaatst: 8 mei 2019 geen rad moederdag munte gehad !pff Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites