Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

Behalve kopen, is er nog een andere manier hoe aan robijnen te komen? Ik moest vandaag een boom kopen die 6 robijnen kostte, zo gaat het dan wel hard, en wil met dit spel zo min mogelijk geld uitgeven... Maar ja je moet wel eens wat kopen voor een missie en dan heb je toch ook soms robijnen nodig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden, Annet speelt landleven zei:

Behalve kopen, is er nog een andere manier hoe aan robijnen te komen? Ik moest vandaag een boom kopen die 6 robijnen kostte, zo gaat het dan wel hard, en wil met dit spel zo min mogelijk geld uitgeven... Maar ja je moet wel eens wat kopen voor een missie en dan heb je toch ook soms robijnen nodig

Er zijn opdrachten waarbij je robijnen als beloning krijgt en als het goed is krijg je iedere keer als je een level omhoog gaat ook een robijn, en als je dagelijks inlogt zijn er ook dagen dat je een robijn krijgt.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden, Wim :shining: zei:

Hoe verwijder je niet actieve buren

Als je op deze link klikt kan je dat lezen, staan ook screens bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoe kan je komen aan meer energie, als mijn landje vol is en wil oogsten heb ik iedere keer te weinig energie, heb ook een trevi fontijn en dan nog kan ik niet verder, hebben meer mensen er last, 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, Britje zei:

hoe kan je komen aan meer energie, als mijn landje vol is en wil oogsten heb ik iedere keer te weinig energie, heb ook een trevi fontijn en dan nog kan ik niet verder, hebben meer mensen er last, 

Van het draakje, als je die hebt staan, krijg je om de zoveel tijd 5 energie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Britje zei:

Je kunt ook nog bij de buren op bezoek gaan en daar de 5 acties uitvoeren dan krijg je ook extra energie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Je kunt ook nog bij de buren op bezoek gaan en daar de 5 acties uitvoeren dan krijg je ook extra energie.

dankje, dat doe ik ook al, maar daar kan je ook maar 1x langsgaan, niets aan te doen, 

wel erg jammer als je even erop zit, dan kan je gelijk niets meer zaaien, 

maar bedankt voor je antwoord

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
59 minuten geleden, Britje zei:

dankje, dat doe ik ook al, maar daar kan je ook maar 1x langsgaan, niets aan te doen, 

wel erg jammer als je even erop zit, dan kan je gelijk niets meer zaaien, 

maar bedankt voor je antwoord

Klopt het één vraagt meer en dan het ander, dus wel handig om daar goed op te letten en niet domweg alles tegelijk willen oogsten want dan loop je idd spaak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden, JokeCC zei:

ik wil graag gewassen op water hebben maar hoe kom ik eraan

Voor waterplanten heb je watertegels die je in de markt kunt kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen