nel H klondike 77 Geplaatst: 29 november 2021 ja ok maar plant ik die ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 29 november 2021 het is een opdracht die ik nu heb Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 november 2021 20 minuten geleden, nel H klondike zei: ja ok maar plant ik die ? Ja die moet je planten in het water en daar heb je watertegels voor nodig. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 29 november 2021 ok dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
JokeCC 10 Geplaatst: 29 november 2021 Goedemorgen Ik wil robijnen kopen met een Paysafe bon maar zegt dat het niet kan. M.v.g Joke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 november 2021 46 minuten geleden, JokeCC zei: Goedemorgen Ik wil robijnen kopen met een Paysafe bon maar zegt dat het niet kan. M.v.g Joke Je klikt op de knop Paysafe en dan vul je de code van je Paysafe bon in en dan klik je op apply  http://prntscr.com/20yl5zy Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annet speelt landleven 417 Geplaatst: 29 november 2021 Behalve kopen, is er nog een andere manier hoe aan robijnen te komen? Ik moest vandaag een boom kopen die 6 robijnen kostte, zo gaat het dan wel hard, en wil met dit spel zo min mogelijk geld uitgeven... Maar ja je moet wel eens wat kopen voor een missie en dan heb je toch ook soms robijnen nodig Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 november 2021 18 minuten geleden, Annet speelt landleven zei: Behalve kopen, is er nog een andere manier hoe aan robijnen te komen? Ik moest vandaag een boom kopen die 6 robijnen kostte, zo gaat het dan wel hard, en wil met dit spel zo min mogelijk geld uitgeven... Maar ja je moet wel eens wat kopen voor een missie en dan heb je toch ook soms robijnen nodig Er zijn opdrachten waarbij je robijnen als beloning krijgt en als het goed is krijg je iedere keer als je een level omhoog gaat ook een robijn, en als je dagelijks inlogt zijn er ook dagen dat je een robijn krijgt. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
JokeCC 10 Geplaatst: 30 november 2021 goedemorgen. het is gelukt met de robijnen kopen dank je wel voor het antwoord. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 november 2021 3 minuten geleden, JokeCC zei: goedemorgen. het is gelukt met de robijnen kopen dank je wel voor het antwoord. Fijn dat het gelukt is Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wim :shining: 9 Geplaatst: 30 november 2021 Hoe verwijder je niet actieve buren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 30 november 2021 32 minuten geleden, Wim :shining: zei: Hoe verwijder je niet actieve buren Als je op deze link klikt kan je dat lezen, staan ook screens bij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Britje 44 Geplaatst: 30 november 2021 hoe kan je komen aan meer energie, als mijn landje vol is en wil oogsten heb ik iedere keer te weinig energie, heb ook een trevi fontijn en dan nog kan ik niet verder, hebben meer mensen er last, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 30 november 2021 14 minuten geleden, Britje zei: hoe kan je komen aan meer energie, als mijn landje vol is en wil oogsten heb ik iedere keer te weinig energie, heb ook een trevi fontijn en dan nog kan ik niet verder, hebben meer mensen er last, Van het draakje, als je die hebt staan, krijg je om de zoveel tijd 5 energie. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 november 2021 1 uur terug, Britje zei: hoe kan je komen aan meer energie, als mijn landje vol is en wil oogsten heb ik iedere keer te weinig energie, heb ook een trevi fontijn en dan nog kan ik niet verder, hebben meer mensen er last, Je kunt ook nog bij de buren op bezoek gaan en daar de 5 acties uitvoeren dan krijg je ook extra energie. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Britje 44 Geplaatst: 30 november 2021 27 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei: Je kunt ook nog bij de buren op bezoek gaan en daar de 5 acties uitvoeren dan krijg je ook extra energie. dankje, dat doe ik ook al, maar daar kan je ook maar 1x langsgaan, niets aan te doen, wel erg jammer als je even erop zit, dan kan je gelijk niets meer zaaien, maar bedankt voor je antwoord  Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 november 2021 59 minuten geleden, Britje zei: dankje, dat doe ik ook al, maar daar kan je ook maar 1x langsgaan, niets aan te doen, wel erg jammer als je even erop zit, dan kan je gelijk niets meer zaaien, maar bedankt voor je antwoord  Klopt het één vraagt meer en dan het ander, dus wel handig om daar goed op te letten en niet domweg alles tegelijk willen oogsten want dan loop je idd spaak. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
JokeCC 10 Geplaatst: 30 november 2021 ik wil graag gewassen op water hebben maar hoe kom ik eraan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 november 2021 28 minuten geleden, JokeCC zei: ik wil graag gewassen op water hebben maar hoe kom ik eraan Voor waterplanten heb je watertegels die je in de markt kunt kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wim :shining: 9 Geplaatst: 2 december 2021 Waarom krijg je vaker duiten dan het gevraagde ??? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 december 2021 27 minuten geleden, Wim :shining: zei: Waarom krijg je vaker duiten dan het gevraagde ??? Wss omdat je buren dan altijd duiten sturen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 2 december 2021 goede morgen , hoe kom je nu aan gouderts? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 december 2021 1 uur terug, nel H klondike zei: goede morgen , hoe kom je nu aan gouderts? Waar heb je dat voor nodig? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 2 december 2021 1 uur geleden, Sylvia! speelt CF zei: Waar heb je dat voor nodig? om te ruilen voor goud , en daar kun je,je machinehuis updaten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 2 december 2021 ik heb er een paar maar weet niet hoe ik daar aan kom Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites