Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 2 december 2021 3 uren geleden, nel H klondike zei: ik heb er een paar maar weet niet hoe ik daar aan kom Oh das een hele goede vraag, ik zou het alleen helaas niet meer weten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 2 december 2021 8 uren geleden, nel H klondike zei: goede morgen , hoe kom je nu aan gouderts? Bij mijstieke tuinen beertje 5 uren geleden, nel H klondike zei: ik heb er een paar maar weet niet hoe ik daar aan kom 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 3 december 2021 11 uren geleden, Alida zei: Bij mijstieke tuinen beertje dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 3 december 2021 vraag je😅 ik heb klei nodig dat krijg je door gras te maaien. Nu heb ik best veel gras gekocht, maai me suf maar er komt geen klei. wat doe ik verkeerd? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 december 2021 13 uren geleden, Miss Rose zei: vraag je😅 ik heb klei nodig dat krijg je door gras te maaien. Nu heb ik best veel gras gekocht, maai me suf maar er komt geen klei. wat doe ik verkeerd? Helaas wordt het random gegeven en is het een kwestie van volhouden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 5 december 2021 Op 12/4/2021 om 8:30 AM, Sylvia! speelt CF zei: Helaas wordt het random gegeven en is het een kwestie van volhouden. oke dank je☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 december 2021 55 minuten geleden, Miss Rose zei: oke dank je☺️ Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wim :shining: 9 Geplaatst: 5 december 2021 Hoe kom je aan eikels de eekho0rn geeft hazelnoot ???? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 6 december 2021 hoe kom ik aan tuinage van het schip ,? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 6 december 2021 13 uren geleden, Wim :shining: zei: Hoe kom je aan eikels de eekho0rn geeft hazelnoot ???? 300 x voeren dan verandert de eekhoorn in een koningseekhoorn en geeft eikels. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 6 december 2021 ik moet nog twee touwen (tuinage)maar er staat helemaal niets bij of je het kan vragen of maken dus mijn vraag is weet iemand hoe ik daar aan kom? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 6 december 2021 hoe kom ik aan eikels bvd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 6 december 2021 5 uren geleden, Jeanne zei: hoe kom ik aan eikels bvd De eekhoorn 300x voeren dan wordt het een koningseekhoorn en krijg je eikels. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 6 december 2021 8 uren geleden, nel H klondike zei: ik moet nog twee touwen (tuinage)maar er staat helemaal niets bij of je het kan vragen of maken dus mijn vraag is weet iemand hoe ik daar aan kom? Volgens mij kan je het gewoon maken, als het er niet komt te staan (maken) is je werkplaats bezet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wim :shining: 9 Geplaatst: 7 december 2021 network_script_errorplease_reload ik kom er niet op wat is er mis Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 7 december 2021 (aangepast) hoi ik kom er ook niet meer op. heeft dat meschien mee te maken .dat ze bezig zijn met het over zetten van landleven. marijke 7 december 2021 aangepast door Marijke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 december 2021 @All, dat de spelen niet laden is al doorgegeven dus even geduld tot het opgelost is. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 7 december 2021 16 uren geleden, Hetty Ambi LL zei: Volgens mij kan je het gewoon maken, als het er niet komt te staan (maken) is je werkplaats bezet. ja gevonden dank je wel , er stond helemaal niets bij vandaar Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 7 december 2021 24 minuten geleden, nel H klondike zei: ja gevonden dank je wel , er stond helemaal niets bij vandaar Graag gedaan, ja is vaker als je werkplaats al in gebruik is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 7 december 2021 @All, de spelen doen het weer, maar draaien nog niet helemaal stabiel. Tot nu toe kunnen ze het probleem nog niet vinden, dus er wordt nog hard aan gewerkt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Brayn 2 Geplaatst: 8 december 2021 Ik heb stekelvarken Hol.5, mijn vraag is hoe kom ik aan egels Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 december 2021 18 uren geleden, Brayn zei: Ik heb stekelvarken Hol.5, mijn vraag is hoe kom ik aan egels Deze zijn helaas niet te koop Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Brayn 2 Geplaatst: 9 december 2021 Bedankt, en een stekelvarken. komt die soms later in het spel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 10 december 2021 11 uren geleden, Brayn zei: Bedankt, en een stekelvarken. komt die soms later in het spel Dat zou kunnen, maar je zou ze ook als beloning kunnen krijgen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Brayn 2 Geplaatst: 10 december 2021 Dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites