Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

20 uren geleden, nel H klondike zei:

hoe kom ik aan vuurvliegjes

Die kan je kopen in de Markt( winkel) onder Tabblad Dieren  Vuurvliegnestje 2500

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Annet speelt landleven zei:

Bij de botanische schuur kan je zaden kopen, maar je kan maximaal 60 plant extracten sparen terwijl veel zaden veel duurder zijn. 

hoe kan je dan de duurdere zaden kopen? 

60.jpg

zaden.jpg

Ik verbeter net de 2de pot en nu staat die bij mij achter de / op 70, dus het loopt denk ik op na verbeteren van meerdere potten.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 12/18/2021 om 3:16 PM, nel H klondike zei:

wat is het voordeel van dat monster meppen , waar kan ik de munten vinden en wat kan ik er mee doen?

als je op het land gaat om monsters te meppen. Staat er onder een afbeelding van een boomstronk, met de naam  Monster Wink . Daar kan je munten in leveren voor Items

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Miss Rose zei:

als je op het land gaat om monsters te meppen. Staat er onder een afbeelding van een boomstronk, met de naam  Monster Wink . Daar kan je munten in leveren voor Items

dank je wel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, nel H klondike zei:

hoe kom ik aan een poes ?, een zonder die florijn want daar kom ik maar niet aan

Ik heb er 1 gewonnen met opdrachten, maar ik weet niet meer welke.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik speel dit spel van hyves via inlog met facebook en nu kom ik enkele dagen niet meer ingelogd. heeft iemand anders dit probleem ook en zo ja kan ik dat op een andere manier oplossen zodat ik verder kan gaan waar ik gebleven was

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, Brayn zei:

ik speel dit spel van hyves via inlog met facebook en nu kom ik enkele dagen niet meer ingelogd. heeft iemand anders dit probleem ook en zo ja kan ik dat op een andere manier oplossen zodat ik verder kan gaan waar ik gebleven was

Geen idee, ik heb ook fb-inlog zal eens gaan kijken.

Aanvulling: Bij mij start het gewoon op, leeg je cache en browsegeschiedenis, verwijder cookies en log opnieuw in. Mocht het dan nog niet lukken laat het maar weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb geprobeerd wat je zei en ik kwam op het inlog scherm maar toen ik mijn gegevens invulde en op inloggen klikte geeft hij de melding: aanmelden via facebook is momenteel niet beschikbaar voor deze app. en dan kan ik alleen maar op oke drukken en verder gebeurd er niks

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Brayn zei:

ik heb geprobeerd wat je zei en ik kwam op het inlog scherm maar toen ik mijn gegevens invulde en op inloggen klikte geeft hij de melding: aanmelden via facebook is momenteel niet beschikbaar voor deze app. en dan kan ik alleen maar op oke drukken en verder gebeurd er niks

Dan zit er wss een storing aan de kant van FB.

Op welk apparaat probeer je in te loggen? Dekstop, Laptop of Telefoon?

Edit; ik heb vernomen dat er idd een storing aan de kant van FB is waar niet iedereen last van heeft. Via de faq knop kun je even een formulier invullen dan kunnen ze even kijken voor je.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

waar moet je dat visserbootje neerzetten , ik kan het nergens plaatsen , ook al meer water geplaatst maar kan ook niet 

gelukt

aangepast door nel H klondike

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Sam (Royal Story) zei:

Hoe kun je gebruik maken van de aanbieding.

Staat met paarse diamantjes?

Als je achter duiten op dat driehoekje klikt zie je die paarse edelstenen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen