Jeanne 24 Geplaatst: 13 december 2021 hoe krijg ik schaaldier om soep te maken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 13 december 2021 hoe kom ik aan vuurvliegjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 14 december 2021 13 uren geleden, Jeanne zei: hoe krijg ik schaaldier om soep te maken Vissen in de vijver Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 14 december 2021 20 uren geleden, nel H klondike zei: hoe kom ik aan vuurvliegjes Die kan je kopen in de Markt( winkel) onder Tabblad Dieren Vuurvliegnestje 2500 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 14 december 2021 10 minuten geleden, Miss Rose zei: Die kan je kopen in de Markt( winkel) onder Tabblad Dieren Vuurvliegnestje 2500 dank je wel , kon niets vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 14 december 2021 denk dat ik een betere bril nodig heb want ik zie geen vuurvliegnestje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 14 december 2021 gevonden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annet speelt landleven 417 Geplaatst: 15 december 2021 Bij de botanische schuur kan je zaden kopen, maar je kan maximaal 60 plant extracten sparen terwijl veel zaden veel duurder zijn. hoe kan je dan de duurdere zaden kopen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 15 december 2021 3 uren geleden, Annet speelt landleven zei: Bij de botanische schuur kan je zaden kopen, maar je kan maximaal 60 plant extracten sparen terwijl veel zaden veel duurder zijn. hoe kan je dan de duurdere zaden kopen? Ik verbeter net de 2de pot en nu staat die bij mij achter de / op 70, dus het loopt denk ik op na verbeteren van meerdere potten. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 18 december 2021 wat is het voordeel van dat monster meppen , waar kan ik de munten vinden en wat kan ik er mee doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 19 december 2021 Op 12/18/2021 om 3:16 PM, nel H klondike zei: wat is het voordeel van dat monster meppen , waar kan ik de munten vinden en wat kan ik er mee doen? als je op het land gaat om monsters te meppen. Staat er onder een afbeelding van een boomstronk, met de naam Monster Wink . Daar kan je munten in leveren voor Items Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 20 december 2021 9 uren geleden, Miss Rose zei: als je op het land gaat om monsters te meppen. Staat er onder een afbeelding van een boomstronk, met de naam Monster Wink . Daar kan je munten in leveren voor Items dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 25 december 2021 hoe kom ik aan een poes ?, een zonder die florijn want daar kom ik maar niet aan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 25 december 2021 5 uren geleden, nel H klondike zei: hoe kom ik aan een poes ?, een zonder die florijn want daar kom ik maar niet aan Ik heb er 1 gewonnen met opdrachten, maar ik weet niet meer welke. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 26 december 2021 20 uren geleden, Hetty Ambi LL zei: Ik heb er 1 gewonnen met opdrachten, maar ik weet niet meer welke. ok dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 26 december 2021 1 uur geleden, nel H klondike zei: ok dank je wel Graag gedaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Brayn 2 Geplaatst: 28 december 2021 ik speel dit spel van hyves via inlog met facebook en nu kom ik enkele dagen niet meer ingelogd. heeft iemand anders dit probleem ook en zo ja kan ik dat op een andere manier oplossen zodat ik verder kan gaan waar ik gebleven was Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 28 december 2021 50 minuten geleden, Brayn zei: ik speel dit spel van hyves via inlog met facebook en nu kom ik enkele dagen niet meer ingelogd. heeft iemand anders dit probleem ook en zo ja kan ik dat op een andere manier oplossen zodat ik verder kan gaan waar ik gebleven was Geen idee, ik heb ook fb-inlog zal eens gaan kijken. Aanvulling: Bij mij start het gewoon op, leeg je cache en browsegeschiedenis, verwijder cookies en log opnieuw in. Mocht het dan nog niet lukken laat het maar weten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Brayn 2 Geplaatst: 28 december 2021 ik heb geprobeerd wat je zei en ik kwam op het inlog scherm maar toen ik mijn gegevens invulde en op inloggen klikte geeft hij de melding: aanmelden via facebook is momenteel niet beschikbaar voor deze app. en dan kan ik alleen maar op oke drukken en verder gebeurd er niks Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 december 2021 1 uur geleden, Brayn zei: ik heb geprobeerd wat je zei en ik kwam op het inlog scherm maar toen ik mijn gegevens invulde en op inloggen klikte geeft hij de melding: aanmelden via facebook is momenteel niet beschikbaar voor deze app. en dan kan ik alleen maar op oke drukken en verder gebeurd er niks Dan zit er wss een storing aan de kant van FB. Op welk apparaat probeer je in te loggen? Dekstop, Laptop of Telefoon? Edit; ik heb vernomen dat er idd een storing aan de kant van FB is waar niet iedereen last van heeft. Via de faq knop kun je even een formulier invullen dan kunnen ze even kijken voor je. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 28 december 2021 (aangepast) waar moet je dat visserbootje neerzetten , ik kan het nergens plaatsen , ook al meer water geplaatst maar kan ook niet gelukt 28 december 2021 aangepast door nel H klondike Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sam (Royal Story) 10 Geplaatst: 29 december 2021 Hoe kun je gebruik maken van de aanbieding. Staat met paarse diamantjes? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 29 december 2021 2 uren geleden, Sam (Royal Story) zei: Hoe kun je gebruik maken van de aanbieding. Staat met paarse diamantjes? Als je achter duiten op dat driehoekje klikt zie je die paarse edelstenen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sam (Royal Story) 10 Geplaatst: 29 december 2021 2 uren geleden, Hetty Ambi LL zei: Als je achter duiten op dat driehoekje klikt zie je die paarse edelstenen. Super, dank je👍 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hetty Ambi FR 2,009 Geplaatst: 29 december 2021 12 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei: Super, dank je👍 Graag gedaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites