Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, JokeCC zei:

goedemorgen

Hoelang duurt het voordat dat een dier een koningsdier wordt?

B.v.d.

Joke

Dat kan je zien als je op het dier gaat staan, staat een cijfer voor de / en erachter, wat erachter staat zo vaak moet je het voeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

goedemorgen.

Iedereen een gezond 2022

Als je dieren koninklijk worden en je weer b.v. eieren moet maken moet je weer een kuiken of ander dier kopen oke begrijp ik maar je krijgt dan zo veel dieren .kun je die dan ergens opslaan zoals je met machines doet. mijn landje is niet zo groot en kan geen machines kopen want die kan ik niet kwijt.

Met vriendelijke groeten

Joke 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, JokeCC zei:

goedemorgen.

Iedereen een gezond 2022

Als je dieren koninklijk worden en je weer b.v. eieren moet maken moet je weer een kuiken of ander dier kopen oke begrijp ik maar je krijgt dan zo veel dieren .kun je die dan ergens opslaan zoals je met machines doet. mijn landje is niet zo groot en kan geen machines kopen want die kan ik niet kwijt.

Met vriendelijke groeten

Joke 

Je kunt een stal kopen of dieren in je inventaris weg zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goede avond Silvia

ik heb ook een vraag over de paarse edelstenen

ik ga naar duiten zie daar de paarse  edestenen staan ,maar als ik daar op druk kom je uit bij robijnen kopen

doe ik wat verkeerd of koop ik dan paarse edelstenen?

groetjes Bo

aangepast door Bo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Bo zei:

Goede avond Silvia

ik heb ook een vraag over de paarse edelstenen

ik ga naar duiten zie daar de paarse  edestenen staan ,maar als ik daar op druk kom je uit bij robijnen kopen

doe ik wat verkeerd of koop ik dan paarse edelstenen?

groetjes Bo

Goedenavond, volgens mij kan je alleen robijnen kopen en paarse edelstenen staat dit bij, zie screen:

Paarse edelstenen.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Hetty zei:

Goedenavond, volgens mij kan je alleen robijnen kopen en paarse edelstenen staat dit bij, zie screen:

Paarse edelstenen.png

Lieve hetty

klopt dat staat er ook maar ioe kom je nu dan aan die paarse edelsteben ik heb er geen 1 lol

aangepast door Bo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
45 minuten geleden, Bo zei:

Lieve hetty

klopt dat staat er ook maar ioe kom je nu dan aan die paarse edelsteben ik heb er geen 1 lol

Hoi Bo, Ik ga het in de gaten houden waar je ze precies bij krijgt dan.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Hetty zei:

Hoi Bo, Ik ga het in de gaten houden waar je ze precies bij krijgt dan.

snap er de ballen niet van komen leuke dingen voor bij maar kan ze niet kopen heb er nul , nul hhhahahahaa ik heb op google gezocht maar staat biets over paarse edelstenen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Bo zei:

snap er de ballen niet van komen leuke dingen voor bij maar kan ze niet kopen heb er nul , nul hhhahahahaa ik heb op google gezocht maar staat biets over paarse edelstenen

Ik weet ook nog niet alles van het spel, maar zal ook wel eens gaan zoeken of ik daar wat over kan vinden.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Elena (Plinga)

5 jan. 2022 09:58 CET

Beste Bo,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb zojuist voor u in het spel gekeken en er lijkt inderdaad iets niet te kloppen met het kopen van paarse edelstenen op Hyves. Wij bij Support kunnen dit helaas zelf niet aanpassen, maar ik heb uw bericht zojuist doorgestuurd naar de ontwikkelaars. Zodra ik bericht van hun kant heb ontvangen kom ik direct bij u terug.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Elena - Plinga Support

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Bo zei:

Elena (Plinga)

5 jan. 2022 09:58 CET

Beste Bo,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb zojuist voor u in het spel gekeken en er lijkt inderdaad iets niet te kloppen met het kopen van paarse edelstenen op Hyves. Wij bij Support kunnen dit helaas zelf niet aanpassen, maar ik heb uw bericht zojuist doorgestuurd naar de ontwikkelaars. Zodra ik bericht van hun kant heb ontvangen kom ik direct bij u terug.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Elena - Plinga Support

Das netjes, is het toch een foutje, de screen die ik had gemaakt was van een testaccount, dus daarom stonden ze er daar al in.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hallo allemaal.

ik ben nog maar pas bezig .ik vind het allemaal erg  moeilijk .waar je alles kan kopen enz .het is niet duidelijk.

ik probeer het nog een poosje en dan beslis ik wat ik doe .ik heb 10 jaar landleven gespeeld maar ik moest van begin af aan beginnen.

dat vond ik jammer .veel geld er in en weg was alles.

groetjes hanneke 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Hanneke zei:

hallo allemaal.

ik ben nog maar pas bezig .ik vind het allemaal erg  moeilijk .waar je alles kan kopen enz .het is niet duidelijk.

ik probeer het nog een poosje en dan beslis ik wat ik doe .ik heb 10 jaar landleven gespeeld maar ik moest van begin af aan beginnen.

dat vond ik jammer .veel geld er in en weg was alles.

groetjes hanneke 

Dit spel is idd heel anders dan het spel LL, maar ook hier heb je een winkel waar je dingen kunt kopen.

Het is ook een kwestie van gewoon de opdrachten volgen dan vind je ook je weg in het spel. 

Het spel LL daar is de mogelijkheid geweest om je volledige spel over te zetten naar Centurygames en dan kon je daar verder spelen met je spel, er is ruim van te voren een aankondiging geweest dat het spel ging stoppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 1/13/2022 om 9:54 AM, Sylvia! speelt CF zei:

Dit spel is idd heel anders dan het spel LL, maar ook hier heb je een winkel waar je dingen kunt kopen.

Het is ook een kwestie van gewoon de opdrachten volgen dan vind je ook je weg in het spel. 

Het spel LL daar is de mogelijkheid geweest om je volledige spel over te zetten naar Centurygames en dan kon je daar verder spelen met je spel, er is ruim van te voren een aankondiging geweest dat het spel ging stoppen.

het is mij ook niet gelukt om het spel over te zetten 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden, nel H klondike zei:

het is mij ook niet gelukt om het spel over te zetten 

Dat kan het is niet iedereen gelukt en er is ook nog een deel die het zelf niet wilde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoi hoi 

ik ben nog maar pas bezig .het valt mij niet tegen je ontdekt elke dag wat nieuws.

groetjes hanneke uit het mooie zeeland

26229313_1682523125143252_977761137392273711_n.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Brayn zei:

Misschien een stomme vraag maar hoe voeg ik nieuwe buren toe.

Je kunt beginnen met bij jezelf een foto/plaatje te plaatsen dan is het voor je nieuwe buren je makkelijker om je te vinden.

Je kunt een oproep plaatsen in het buren gezocht topic van het spel en dan kunnen andere spelers je uitnodigen.

Zelf buren uitnodigen dan klik je rechts bovenin op je naam en dan opent een venster en daar klik je dan op vrienden en dan klik je op de oranje bal onderin.

Dan opent er een zoekvenster en daar kun je dan de naam van de persoon die je wilt uitnodigen invullen en als je de juiste gevonden hebt klik je daarop en dan wordt automatisch de uitnodiging verzonden.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, Brayn zei:

Misschien een stomme vraag maar hoe voeg ik nieuwe buren toe.

Hoi Brayn.  ik 2x jouw naam staan, bij zoekvenster. kan je afbeelding op je profiel zetten .dan kan ik je makkelijker toevoegen. of jij voeg mij toe, dat kan ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

@All het is bekend dat de spelen niet laden en dit is al doorgegeven, het is nu afwachten tot het opgelost is!

Dan wachten we. 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen