Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 17 januari 2022 @All, even een update over de storing; Het is een gecompliceerd probleem en het is nog vooralsnog onbekend wanneer het opgelost zal zijn, maar er wordt keihard aan gewerkt om het op te lossen! 4 3 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 januari 2022 Zojuist, Sylvia! speelt CF zei: @All, even een update over de storing; Het is een gecompliceerd probleem en het is nog vooralsnog onbekend wanneer het opgelost zal zijn, maar er wordt keihard aan gewerkt om het op te lossen! Silvia vind het erg netjes van jou.dat je ons op de hoogte houd 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 januari 2022 Goedemorgen allemaal, het is een ingewikkeld probleem dat moeilijk op te lossen is , maar er wordt keihard gewerkt om het probleem op te lossen. Wanneer het probleem opgelost zal zijn is helaas ook onbekend en zullen we tot die tijd geduld moeten hebben. We worden iig op de hoogte gehouden. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 18 januari 2022 (aangepast) @Sylvia We missen nu wel inlog dagen, en opdrachten die we niet afkunnen krijgen, Is dit op te lossen door UID te plaatsen die jij wellicht wil maken in tropic. of mail sturen via FAQ? dacht ga het maar even aan je vragen😊 18 januari 2022 aangepast door Miss Rose typ fout 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 18 januari 2022 waarom worden mij berichten weg gehaald Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 18 januari 2022 45 minuten geleden, Miss Rose zei: @Sylvia We missen nu wel inlog dagen, en opdrachten die we niet afkunnen krijgen, Is dit op te lossen door UID te plaatsen die jij wellicht wil maken in tropic. of mail sturen via FAQ? dacht ga het maar even aan je vragen😊 Voor nu is er niets dat we kunnen doen. De prio ligt nu bij het oplossen van het probleem en daarna gaan we kijken wat we kunnen doen aan de gemiste opdrachten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 18 januari 2022 2 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei: Voor nu is er niets dat we kunnen doen. De prio ligt nu bij het oplossen van het probleem en daarna gaan we kijken wat we kunnen doen aan de gemiste opdrachten. Oké, dan wachten we jouw berichtje af. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ton Peters 1 Geplaatst: 19 januari 2022 he he fijn dat het weer werkt, maar pff alles in het engels 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 50 minuten geleden, Ton Peters zei: he he fijn dat het weer werkt, maar pff alles in het engels Als het goed is kun je het spel naar een andere taal zetten, maar kan ook zijn dat daar nog aan gewerkt wordt want er wordt nog keihard gewerkt om alle spelen weer normaal te laten functioneren. Edit; aan de linkerkant van het spel zie je een balk en daar staat een tandwieltje met de tekst settings, als je daar op klikt komt er een klein veld open en daar kun je de taal wijzigen. Dan zet je de taal op Nederlands en klikt op save, het spel gaat dan opnieuw laden en je spel is dan in het Nederlands. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 19 januari 2022 ik ben al mijn buren kwijt ik had er 90 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 19 januari 2022 Ik ben ook al me buurtjes kwijt ik had er 80 nu nog 20 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 19 januari 2022 52 minuten geleden, Jeanne zei: ik ben al mijn buren kwijt ik had er 90 16 minuten geleden, Bo zei: Ik ben ook al me buurtjes kwijt ik had er 80 nu nog 20 We hebben nog geen groen licht gehad dat alles opgelost is dus er wordt nog steeds keihard gewerkt aan de spelen om alle problemen opgelost te krijgen. Alles komt weer terug zoals het was maar we moeten nog steeds geduld hebben. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ton Peters 1 Geplaatst: 20 januari 2022 19 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei: Als het goed is kun je het spel naar een andere taal zetten, maar kan ook zijn dat daar nog aan gewerkt wordt want er wordt nog keihard gewerkt om alle spelen weer normaal te laten functioneren. Edit; aan de linkerkant van het spel zie je een balk en daar staat een tandwieltje met de tekst settings, als je daar op klikt komt er een klein veld open en daar kun je de taal wijzigen. Dan zet je de taal op Nederlands en klikt op save, het spel gaat dan opnieuw laden en je spel is dan in het Nederlands. oke dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 januari 2022 2 uren geleden, Ton Peters zei: oke dank je wel Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerry blijft op hyves 0 Geplaatst: 20 januari 2022 Ben veel vrienden kwijt die ik nog heb zijn players met nr ,s hoe los ik het op heb mij zelf weer omgezet naar Gerry blijft op hyves ik had zo,n 80 vrienden nu nog geen 20 meer groetjes Gerry Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 januari 2022 20 minuten geleden, Gerry blijft op hyves zei: Ben veel vrienden kwijt die ik nog heb zijn players met nr ,s hoe los ik het op heb mij zelf weer omgezet naar Gerry blijft op hyves ik had zo,n 80 vrienden nu nog geen 20 meer groetjes Gerry Geduld hebben, dit is nog 1 van de problemen die nog niet opgelost is. Er wordt nog steeds keihard gewerkt aan de spelen, dus voorlopig moeten we nog steeds geduld hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 20 januari 2022 1 uur terug, Gerry blijft op hyves zei: Ben veel vrienden kwijt die ik nog heb zijn players met nr ,s hoe los ik het op heb mij zelf weer omgezet naar Gerry blijft op hyves ik had zo,n 80 vrienden nu nog geen 20 meer groetjes Gerry Ger hahahha ik heb er nog 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 20 januari 2022 Op 1/19/2022 om 12:52 PM, Sylvia! speelt CF zei: Als het goed is kun je het spel naar een andere taal zetten, maar kan ook zijn dat daar nog aan gewerkt wordt want er wordt nog keihard gewerkt om alle spelen weer normaal te laten functioneren. Edit; aan de linkerkant van het spel zie je een balk en daar staat een tandwieltje met de tekst settings, als je daar op klikt komt er een klein veld open en daar kun je de taal wijzigen. Dan zet je de taal op Nederlands en klikt op save, het spel gaat dan opnieuw laden en je spel is dan in het Nederlands. Ik zie bij mij geen tandwieltje links. ik wacht dan nog maar even af. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 januari 2022 1 minuut geleden, Miss Rose zei: Ik zie bij mij geen tandwieltje links. ik wacht dan nog maar even af. Als je het spel laad zie je aan de linkerkant van je spel al direct een witte balk, en daarin staat het tandwieltje http://prntscr.com/26gbzbt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 20 januari 2022 (aangepast) 7 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei: Als je het spel laad zie je aan de linkerkant van je spel al direct een witte balk, en daarin staat het tandwieltje http://prntscr.com/26gbzbt Ik heb alleen die g staan verder geen witte balk zal adblocker eens uit zetten, wellicht het daar door komt. Het is gelukt hoor. dank je wel😃 20 januari 2022 aangepast door Miss Rose Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 januari 2022 1 minuut geleden, Miss Rose zei: Ik heb alleen die g staan verder geen witte balk zal adblocker eens uit zetten, wellicht het daar door komt Die adblocker maakt niet uit staat bij mij ook gewoon aan. Kun je er mss een screen van maken? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Silvia2 RS CF 0 Geplaatst: 20 januari 2022 Gisteren bij Charm Farm geen buren en vandaag bij Royal Story ook geen buren meer behalve Bo, zij is er eindelijk bij gekomen. Ik kon haar maar niet vinden bij RS, wel in mijn vriendenlijst en nu wel als enige. ? Moeten we alle vrienden/buren opnieuw weer uitnodigen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 20 januari 2022 1 uur terug, Silvia2 RS CF zei: Gisteren bij Charm Farm geen buren en vandaag bij Royal Story ook geen buren meer behalve Bo, zij is er eindelijk bij gekomen. Ik kon haar maar niet vinden bij RS, wel in mijn vriendenlijst en nu wel als enige. ? Moeten we alle vrienden/buren opnieuw weer uitnodigen? Nee die kun je niet opnieuw toevoegen, dat is nog 1 van de problemen die nog opgelost moeten worden, we moeten nog steeds geduld hebben dus. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
catharina 1951 0 Geplaatst: 20 januari 2022 ik ben alles kwijt ,als ik opstart krijg ik het beginlevel,terwijl andere wel kunnen spelen waar ze waren geen vrienden en credits meer,wanneer kan ik weer spelen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 21 januari 2022 11 uren geleden, catharina 1951 zei: ik ben alles kwijt ,als ik opstart krijg ik het beginlevel,terwijl andere wel kunnen spelen waar ze waren geen vrienden en credits meer,wanneer kan ik weer spelen? Er is gisteren een grote fix geweest wat dat zou moeten oplossen. Leeg even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste moment, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Krijg je dan nog steeds het begin spel te zien dan kun je het beste even via de help knop http://prntscr.com/26grpfb een ticket sturen dan kunnen ze het voor je nakijken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites