Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

Goedeavond

ik heb en vraag als je met de hamer mep Monster wink ,,,,,dan krijg je punten wat kan je daar mee doen ,ik kan nergens vinden wat ik er mee kan

groetjes bo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, Bo zei:

Goedeavond

ik heb en vraag als je met de hamer mep Monster wink ,,,,,dan krijg je punten wat kan je daar mee doen ,ik kan nergens vinden wat ik er mee kan

groetjes bo

Als je op het land gaat om monsters te meppen.

Staat er onder een afbeelding van een boomstronk, met de naam  Monster Wink. Daar op klikken, dan kan je munten in leveren voor Items

• Like 1
  • Thanks 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Miss Rose zei:

Als je op het land gaat om monsters te meppen.

Staat er onder een afbeelding van een boomstronk, met de naam  Monster Wink. Daar op klikken, dan kan je munten in leveren voor Items

Dank je wel Miss Rose

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn royal doet het goed heb nu heel veel buurtjes. allemaal toe gevoegd. maar nu komt het als er iets af is geeft het spel facebook aan om in te loggen. Gaat dat veranderen of is dit tijdelijk ivm de problemen van hyves die er nu zijn. Voorheen was het zo dat het spel op facebook opnieuw begint. Moet ik nu facebook blijven wegdrukken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden, *IneM zei:

Mijn royal doet het goed heb nu heel veel buurtjes. allemaal toe gevoegd. maar nu komt het als er iets af is geeft het spel facebook aan om in te loggen. Gaat dat veranderen of is dit tijdelijk ivm de problemen van hyves die er nu zijn. Voorheen was het zo dat het spel op facebook opnieuw begint. Moet ik nu facebook blijven wegdrukken?

Ik vrees dat je die melding zal moeten blijven wegklikken.

Het spel is ontwikkeld voor FB en nu met de vernieuwing op Hyves zit er niets anders op dan die melding steeds wegklikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, *IneM zei:

Sylvia bedankt voor je antwoordt

Je kunt wel een vinkje uitzetten bij de opdrachten dan krijg je niet constant die pop-ups, dat scheelt een heleboel 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, even een update over de missende buren ( daar zijn niet iedereen blij van worden )

Om buren toe te voegen in je spel ga naar de witte balk en klik je op vrienden  http://prntscr.com/26ilzov dan verschijnt er een venster waar je buren kunt zoek/aanvaarden/verwijderen http://prntscr.com/26ily1g

Dit is de nieuwe manier van buren toevoegen in het spel en je kunt nu dus ook spelers van buiten Hyves toevoegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zomaar een tip> ga naar de witte balk > dan tandwiel aan klikken> daar zie je Player staan met getallen.  (dit is wat spelers zien) schrijf  het getal voor jezelf op of zet ja naam ervoor en of delete het getal. zo kunnen  vrienden je gemakkelijker vinden.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Sjannet DV zei:

de super grijphaken worden niet toegevoegd aan het spel na voltooiing van de handelspost, de rest gaat wel goed

Ook niet na het verversen van het spel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, maris speel cf en rs zei:

oke ik zal wachten 😆 sylvia bedankt info. 🙂

Het is een kwestie van rustig de opdrachten volgen dan kom je er vanzelf 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
45 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Ook niet na het verversen van het spel?

nee ook niet na verversen tot 2x toe niet aangevuld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

komen de buurtjes nog terug, of duurt dit nog even ik heb nog steeds niet alles terug ook al een ticket voor aangemaakt maar nog niks gehoord

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, Sjannet DV zei:

komen de buurtjes nog terug, of duurt dit nog even ik heb nog steeds niet alles terug ook al een ticket voor aangemaakt maar nog niks gehoord

De buren moet je nu via het nieuwe systeem zelf opzoeken en toevoegen. Ik heb daar even een nieuw buren gezocht topic voor aangemaakt. 

34 minuten geleden, Sjannet DV zei:

nee ook niet na verversen tot 2x toe niet aangevuld

Je kunt dan het beste even een ticket sturen dan kunnen ze het in het systeem even nakijken wat en waar het fout gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoi, ik kan op het Azie land de verborgen items niet vinden, ik heb er maar 1 van de 3, kunnen jullie mij misschien een tip geven waar ze zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, gamer74 zei:

hoi, ik kan op het Azie land de verborgen items niet vinden, ik heb er maar 1 van de 3, kunnen jullie mij misschien een tip geven waar ze zijn?

Ik ken Azie land helemaal niet bij dit spel, kun je er een screen van maken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Ik ken Azie land helemaal niet bij dit spel, kun je er een screen van maken?

image.thumb.png.c91336cb0884d9e5aa9e75bf35174f9c.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, gamer74 zei:

rechtsonderin zit hij

Ik zie het en helaas heb ik die op de test landen nog niet dus kan daar helaas ook geen antwoord op geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen