Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Ik zie het en helaas heb ik die op de test landen nog niet dus kan daar helaas ook geen antwoord op geven.

oh jammer want hij is er nog maar 56uur, iemand anders misschien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 1/27/2022 om 11:58 AM, Sjannet DV zei:

de super grijphaken worden niet toegevoegd aan het spel na voltooiing van de handelspost, de rest gaat wel goed

De grijphaken worden wel bijgeteld maar die vind je terug links bovenin bij het icoontje van de graaphaak naarst de cadeaudoos.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ Sylvia  Ik heb een vraag,  ik ben met een missie bezig, >Vrolijk papierwerk< daar heb ik de Mocktail machine voor nodig  ,maar die komt pas vrij op leven 34.en ik heb nog 10 dagen om de missie af te krijgen, kan jij verzoek doen of heb je de link voor mij aub. dank je wel alzo vast

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Miss Rose zei:

@ Sylvia  Ik heb een vraag,  ik ben met een missie bezig, >Vrolijk papierwerk< daar heb ik de Mocktail machine voor nodig  ,maar die komt pas vrij op leven 34.en ik heb nog 10 dagen om de missie af te krijgen, kan jij verzoek doen of heb je de link voor mij aub. dank je wel alzo vast

Goedemorgen Miss Rose, welk level ben je nu zelf?

Wat voor verzoek bedoel je precies?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Goedemorgen Miss Rose, welk level ben je nu zelf?

Wat voor verzoek bedoel je precies?

Ik level 32,  en bij level 34 gaat  Mocktail machine pas van het slot  dus  ik kan het niet kopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, Miss Rose zei:

Ik level 32,  en bij level 34 gaat  Mocktail machine pas van het slot  dus  ik kan het niet kopen.

Ja dat gebeurt helaas wel vaker, zelf heb ik ook een opdracht voor een boom waar ik nog 2 levels voor moet wachten voor die vrij gespeelt wordt en met nog 10 dagen om de opdracht te voltooien wordt het wel spannend.

Helaas is het zo dat de ontwikkelaars daar niets aan gaan veranderen en op dit moment zijn de ontwikkelaars er ook niet vanwege de feestdagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
48 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Ja dat gebeurt helaas wel vaker, zelf heb ik ook een opdracht voor een boom waar ik nog 2 levels voor moet wachten voor die vrij gespeelt wordt en met nog 10 dagen om de opdracht te voltooien wordt het wel spannend.

Helaas is het zo dat de ontwikkelaars daar niets aan gaan veranderen en op dit moment zijn de ontwikkelaars er ook niet vanwege de feestdagen.

Vind wel,  dat de fout dan bij de ontwikkelaars ligt. En niet bij de speler kosten me wel 6 robijnen, en kan het niet afspelen.

Sylvia heb je toch voor mij de link. maak er wel melding van. 

Ik heb nog een vraag kan geen mysterieus geschenk meer binnen halen, zegt ie inventaris is vol .ik die leeg gehaald en level hoger maar kan ze nog niet binnen halen. Meer mensen hier last van toevallig?

aangepast door Miss Rose
aanvulling

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, Miss Rose zei:

Vind wel,  dat de fout dan bij de ontwikkelaars ligt. En niet bij de speler kosten me wel 6 robijnen, en kan het niet afspelen.

Sylvia heb je toch voor mij de link. maak er wel melding van. 

Ik heb nog een vraag kan geen mysterieus geschenk meer binnen halen, zegt ie inventaris is vol .ik die leeg gehaald en level hoger maar kan ze nog niet binnen halen. Meer mensen hier last van toevallig?

Heb je je spel al ververst, want als je de mysterieus geschenk gebruikt hebt zou die weer op 0 moeten staan en kun je weer opnieuw verzamelen.

Zelf heb ik gemerkt dat je best vaak na bepaalde acties even je spel moet verversen om alles weer normaal te laten werken.

Zo moet ik zelf na het bezoeken van buren me spel weer verversen zodat ik dan weer alle opdrachten kan zien.

Dat dingen pas op een later moment open gaan zoals je nu ervaart dat is al sinds jaar en dag zo en daar is al heel vaak over geklaagd door ons ambi's en ook door de spelers maar de ontwikkelaars gaan daar niets aan doen, die zeggen dat is een hele mooie drijfveer om actief door te spelen.

Een link heb ik niet voor je, maar je kunt daar als je dat bedoelt wel een ticket over insturen en die vind je onder de help knop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Heb je je spel al ververst, want als je de mysterieus geschenk gebruikt hebt zou die weer op 0 moeten staan en kun je weer opnieuw verzamelen.

Zelf heb ik gemerkt dat je best vaak na bepaalde acties even je spel moet verversen om alles weer normaal te laten werken.

Zo moet ik zelf na het bezoeken van buren me spel weer verversen zodat ik dan weer alle opdrachten kan zien.

Dat dingen pas op een later moment open gaan zoals je nu ervaart dat is al sinds jaar en dag zo en daar is al heel vaak over geklaagd door ons ambi's en ook door de spelers maar de ontwikkelaars gaan daar niets aan doen, die zeggen dat is een hele mooie drijfveer om actief door te spelen.

Een link heb ik niet voor je, maar je kunt daar als je dat bedoelt wel een ticket over insturen en die vind je onder de help knop.

oke goed tip!  👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, Miss Rose zei:

oke goed tip!  👍

Het lukt niet om de Mysterieus geschenken binnen te halen. cache alles geprobeerd.

Met  de andere missie heeft  .  plinga heeft mij super netjes geholpen en snel .dus ben blij!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Miss Rose zei:

Het lukt niet om de Mysterieus geschenken binnen te halen. cache alles geprobeerd.

Met  de andere missie heeft  .  plinga heeft mij super netjes geholpen en snel .dus ben blij!

Het is al gelukt!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
36 minuten geleden, Hanneke zei:

hallo ik kom niet op mijn goede  royal story.

groetjes hanneke

Wat bedoel je precies met ik kom niet op de goede royal story?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Coby zei:

Hoe kom je aan een berehuisje

Daarvoor moet je de opdrachten volgen dan wordt op een gegeven moment moeder beer bevrijd en dan krijg je het berenhuisje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Daarvoor moet je de opdrachten volgen dan wordt op een gegeven moment moeder beer bevrijd en dan krijg je het berenhuisje.

ok dank je wel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Silvia

ik ben ineens 320 buurtjes kwijt zijn de problemen daar nog niet mee opgelost

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minuten geleden, Bo zei:

Hallo Silvia

ik ben ineens 320 buurtjes kwijt zijn de problemen daar nog niet mee opgelost

Nee de problemen met de spelen zijn nog steeds niet volledig opgelost en er wordt nog steeds keihard gewerkt om het op te lossen.

Zelf had ik gisteren ineens weer een half beeld terwijl me spel wel op groot beeld stond.

We moeten dus nog steeds geduld hebben al wordt dat wel danig op de proef gesteld.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen Silvia

ik logte in zag ik wat staan over Valentijn maar het plaatje was zo groot dat ik er uit moest ,,ik heb alles ververs maar is dat valentijn een boom die je moet kopen of een opdracht ,want ik zie geen opdracht staan

groetjes Bo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, Bo zei:

Goedemorgen Silvia

ik logte in zag ik wat staan over Valentijn maar het plaatje was zo groot dat ik er uit moest ,,ik heb alles ververs maar is dat valentijn een boom die je moet kopen of een opdracht ,want ik zie geen opdracht staan

groetjes Bo

Goedemorgen Bo

Klopt er is vanmorgen een update online gekomen die 7 dagen duurt.

De opdrachten verschillen natuurlijk vanwege het level van de speler.

image.png.f9abb1060f9ab23120126e35dfd4cf68.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Goedemorgen Bo

Klopt er is vanmorgen een update online gekomen die 7 dagen duurt.

De opdrachten verschillen natuurlijk vanwege het level van de speler.

image.png.f9abb1060f9ab23120126e35dfd4cf68.png

Dank je wel ik heb die nu ook binnen met de buren is nog niet opgelost he?

Al mijn buren zijn nu vrienden geworden, in plaats van buren moet je maar eens kijken misschien heb jij dat ook .Onder in je balk bij buren heb je er nu maar heel weinig. omdat daar geen vrienden bij staan ,wel buren .favorieten,  en  laatste bezoekers.. En boven in als je wat stuurt staan je vrienden en buren ,maar je heb meer vrienden dan buren hahahahaah

(1)buren 2v.jpg

vriendenoke.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
58 minuten geleden, Bo zei:

Dank je wel ik heb die nu ook binnen met de buren is nog niet opgelost he?

Al mijn buren zijn nu vrienden geworden, in plaats van buren moet je maar eens kijken misschien heb jij dat ook .Onder in je balk bij buren heb je er nu maar heel weinig. omdat daar geen vrienden bij staan ,wel buren .favorieten,  en  laatste bezoekers.. En boven in als je wat stuurt staan je vrienden en buren ,maar je heb meer vrienden dan buren hahahahaah

(1)buren 2v.jpg

vriendenoke.jpg

Nee dat buren probleem is idd nog niet opgelost.

Ik had zelf vanmorgen 0 buren of vrienden en na verversen waren er weer een paar terug maar nog lang niet allemaal, pfffff

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het spijt me, maar ik stop met royal story. Het lukt bijna niet om missies af te maken, want dan moet ik steeds zoveel dingen kopen en ik wil er geen geld aan besteden. Vindt het spel daarom steeds minder leuk. 

Ik zal dan ook iedereen zelf verwijderen 

Ik wil wel iedereen enorm bedanken, ook voor de tijd dat we landleven speelde. ( ik speel overigens nog steeds landleven via de andere platform )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden, Annet speelt landleven zei:

Het spijt me, maar ik stop met royal story. Het lukt bijna niet om missies af te maken, want dan moet ik steeds zoveel dingen kopen en ik wil er geen geld aan besteden. Vindt het spel daarom steeds minder leuk. 

Ik zal dan ook iedereen zelf verwijderen 

Ik wil wel iedereen enorm bedanken, ook voor de tijd dat we landleven speelde. ( ik speel overigens nog steeds landleven via de andere platform )

Jammer dat je stopt, maar begrijp het wel.

Niet alle opdrachten zijn tijdgebonden en daar kun je zo lang over doen als je wilt, en geld hoef je ook niet in een spel te stoppen hoor, dat heb ik echt nog nooit gedaan.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen