Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Jammer dat je stopt, maar begrijp het wel.

Niet alle opdrachten zijn tijdgebonden en daar kun je zo lang over doen als je wilt, en geld hoef je ook niet in een spel te stoppen hoor, dat heb ik echt nog nooit gedaan.

Dank je ❤️ 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden, Miss Rose zei:

Sylvia, Mijn Valentijns inlog dag staat niet meer in mijn activiteitenlijst. is dat bij meer mensen?

Klopt die is er niet meer, je hebt nog 8 uur om de rozen in de beloningswinkel om te ruilen voor deco's, daarna is het weer voorbij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Klopt die is er niet meer, je hebt nog 8 uur om de rozen in de beloningswinkel om te ruilen voor deco's, daarna is het weer voorbij.

Oke, Dank je 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen,  klopt het dat je de vrienden niet aan hulp materiaal kan vragen? om bijvoorbeeld de dieren hokken en of materiaal in de werkplaats te vragen? met vriendelijke groetjes Jeanette

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, ***Jeanette*** zei:

Goedemorgen,  klopt het dat je de vrienden niet aan hulp materiaal kan vragen? om bijvoorbeeld de dieren hokken en of materiaal in de werkplaats te vragen? met vriendelijke groetjes Jeanette

Dat was mij gisteravond ook al opgevallen en we zijn dat hier even gaan testen en dat klopt idd.

Helaas is het nu weekend en moeten we wachten tot maandag dan ga ik he direct doorgeven en hopelijk is het dan snel opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vraag ook al hulp aan de buren maar krijg niets terug we wachten maar af fijn weekend allemaal

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Jeanne zei:

het spel is in het engels inplaats van nederlands blijft dat zo is niet fijn ik kan geen engels

Je kunt dit via de instellingsknop in de witte balk links in je spel ( alleen te zien tijden het laden en als je spel in klein beeld staat ) verander in het Nederlands.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Alida zei:

Kan het spel niet openen  blijft in klein scherm

25 minuten geleden, Alida zei:

Heeft niemand dit probleem

Leeg even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw is.

Advies is om Chrome of Incognito te gebruiken, maar mss gebruik je 1 van die 2 al wel.

Ik heb zelf de hele dag nog geen problemen ervaren met het spel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Alida zei:

Lukt niet blijft steken bij het sprookje nieuwe missie

Bedankt is weer gelukt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wilde vragen hoe ik het land open krijgt van land van gedienden Ik had en op dracht af en word daar naar toe gestuurd, maar er zit een groot slot op\

die ik er niet af krijg..weet iemand hoe ik dit landje open krijg

onbekend land 1 - kopie.jpg

landje2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
57 minuten geleden, Ida Modderman zei:

lieve vrienden willen jullie mij geen bomen en stenen meer sturen als cadeau kom er in om  

groetjes ida

Je kunt ze ook op je land neerzetten zodat je buren ze kunnen hakken. Veel buren zoeken zich rot naar buren waar ze stenen/bomen/onkruid kunnen hakken.

Zou je de volgende keer dit soort meldingen in het chat topic willen plaatsen en niet op vragen aub.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen