Annet speelt landleven 417 Geplaatst: 8 februari 2022 2 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei: Jammer dat je stopt, maar begrijp het wel. Niet alle opdrachten zijn tijdgebonden en daar kun je zo lang over doen als je wilt, en geld hoef je ook niet in een spel te stoppen hoor, dat heb ik echt nog nooit gedaan. Dank je ❤️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 9 februari 2022 Sylvia, Mijn Valentijns inlog dag staat niet meer in mijn activiteitenlijst. is dat bij meer mensen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 februari 2022 8 minuten geleden, Miss Rose zei: Sylvia, Mijn Valentijns inlog dag staat niet meer in mijn activiteitenlijst. is dat bij meer mensen? Klopt die is er niet meer, je hebt nog 8 uur om de rozen in de beloningswinkel om te ruilen voor deco's, daarna is het weer voorbij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 9 februari 2022 1 uur geleden, Sylvia! speelt CF zei: Klopt die is er niet meer, je hebt nog 8 uur om de rozen in de beloningswinkel om te ruilen voor deco's, daarna is het weer voorbij. Oke, Dank je 😀 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 9 februari 2022 1 uur terug, Miss Rose zei: Oke, Dank je 😀 Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
***Jeanette*** 2 Geplaatst: 12 februari 2022 Goedemorgen, klopt het dat je de vrienden niet aan hulp materiaal kan vragen? om bijvoorbeeld de dieren hokken en of materiaal in de werkplaats te vragen? met vriendelijke groetjes Jeanette Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 februari 2022 1 uur terug, ***Jeanette*** zei: Goedemorgen, klopt het dat je de vrienden niet aan hulp materiaal kan vragen? om bijvoorbeeld de dieren hokken en of materiaal in de werkplaats te vragen? met vriendelijke groetjes Jeanette Dat was mij gisteravond ook al opgevallen en we zijn dat hier even gaan testen en dat klopt idd. Helaas is het nu weekend en moeten we wachten tot maandag dan ga ik he direct doorgeven en hopelijk is het dan snel opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
***Jeanette*** 2 Geplaatst: 12 februari 2022 Dank je wel Sylvia. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 12 februari 2022 6 minuten geleden, ***Jeanette*** zei: Dank je wel Sylvia. Graag gedaan 😊 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
maris speelt rs 2 Geplaatst: 12 februari 2022 was mij ook al opgevallen geen dat je geen materiaal kreeg 😐 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 12 februari 2022 ik vraag ook al hulp aan de buren maar krijg niets terug we wachten maar af fijn weekend allemaal 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 14 februari 2022 @All, het probleem met de hulpverzoekjes is doorgegeven en we hopen dat het snel opgelost is, ook het probleem van de missende buren is doorgegeven. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 15 februari 2022 het spel is in het engels inplaats van nederlands blijft dat zo is niet fijn ik kan geen engels Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 16 februari 2022 11 uren geleden, Jeanne zei: het spel is in het engels inplaats van nederlands blijft dat zo is niet fijn ik kan geen engels Je kunt dit via de instellingsknop in de witte balk links in je spel ( alleen te zien tijden het laden en als je spel in klein beeld staat ) verander in het Nederlands. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 16 februari 2022 bedankt ik had het ondertussen al gevonden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 16 februari 2022 2 uren geleden, Jeanne zei: bedankt ik had het ondertussen al gevonden Fijn dat het gelukt is, en graag gedaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 22 februari 2022 Kan het spel niet openen blijft in klein scherm Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 22 februari 2022 Heeft niemand dit probleem Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 22 februari 2022 4 uren geleden, Alida zei: Kan het spel niet openen blijft in klein scherm 25 minuten geleden, Alida zei: Heeft niemand dit probleem Leeg even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw is. Advies is om Chrome of Incognito te gebruiken, maar mss gebruik je 1 van die 2 al wel. Ik heb zelf de hele dag nog geen problemen ervaren met het spel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 22 februari 2022 Lukt niet blijft steken bij het sprookje nieuwe missie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 23 februari 2022 12 uren geleden, Alida zei: Lukt niet blijft steken bij het sprookje nieuwe missie Bedankt is weer gelukt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 februari 2022 2 minuten geleden, Alida zei: Bedankt is weer gelukt Fijn dat het gelukt is, veel plezier met de nieuwe opdrachten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 23 februari 2022 lieve vrienden willen jullie mij geen bomen en stenen meer sturen als cadeau kom er in om groetjes ida Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 23 februari 2022 Ik wilde vragen hoe ik het land open krijgt van land van gedienden Ik had en op dracht af en word daar naar toe gestuurd, maar er zit een groot slot op\ die ik er niet af krijg..weet iemand hoe ik dit landje open krijg Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 23 februari 2022 57 minuten geleden, Ida Modderman zei: lieve vrienden willen jullie mij geen bomen en stenen meer sturen als cadeau kom er in om groetjes ida Je kunt ze ook op je land neerzetten zodat je buren ze kunnen hakken. Veel buren zoeken zich rot naar buren waar ze stenen/bomen/onkruid kunnen hakken. Zou je de volgende keer dit soort meldingen in het chat topic willen plaatsen en niet op vragen aub. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites