Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden, Bo zei:

Ik wilde vragen hoe ik het land open krijgt van land van gedienden Ik had en op dracht af en word daar naar toe gestuurd, maar er zit een groot slot op\

die ik er niet af krijg..weet iemand hoe ik dit landje open krijg

onbekend land 1 - kopie.jpg

landje2.jpg

Ik heb even gekeken en zag dat je geen aansluitend landje open hebt, dus je zult eerst andere landjes moeten openen voordat je dat landje kan openen.

Je moet altijd minimaal 1 aansluitend landje open hebben voor je een landje kunt openen, je kunt niet random landje openen.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Sylvia! speelt CF zei:

Ik heb even gekeken en zag dat je geen aansluitend landje open hebt, dus je zult eerst andere landjes moeten openen voordat je dat landje kan openen.

Je moet altijd minimaal 1 aansluitend landje open hebben voor je een landje kunt openen, je kunt niet random landje openen.

Zojuist, Sylvia! speelt CF zei:

dank je wel voor het antwoord dan weet ik dat 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Je kunt ze ook op je land neerzetten zodat je buren ze kunnen hakken. Veel buren zoeken zich rot naar buren waar ze stenen/bomen/onkruid kunnen hakken.

Zou je de volgende keer dit soort meldingen in het chat topic willen plaatsen en niet op vragen aub.

ja hoor dat wil ik wel wist dat niet speel dit nog niet zolang

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden, Ida Modderman zei:

ja hoor dat wil ik wel wist dat niet speel dit nog niet zolang

Tis wel handig om een klein hoekje voor je buren in te richten waar ze die dingen kunnen hakken.

Zelf heb ik ook zo'n hoekje speciaal voor de buren en kijk iedere dag even of het aangevuld moet worden.

Gewoon dingen vragen hoor als je iets niet snapt of ergens op spaak loopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Tis wel handig om een klein hoekje voor je buren in te richten waar ze die dingen kunnen hakken.

Zelf heb ik ook zo'n hoekje speciaal voor de buren en kijk iedere dag even of het aangevuld moet worden.

Gewoon dingen vragen hoor als je iets niet snapt of ergens op spaak loopt.

heb bomen en stenen staan maar gebeurd niks heb al een paar keer zelf weggetikt maar vind ik zonde van de energie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden, Ida Modderman zei:

heb bomen en stenen staan maar gebeurd niks heb al een paar keer zelf weggetikt maar vind ik zonde van de energie

Gewoon laten staan er komen vanzelf buren langs om te hakken 😉

Ik heb ook een hoekje waar bomen/stenen/onkruid staan en daar doe ik zelf helemaal niets mee. Buren die op zoek zijn vinden het vanzelf en hakken het dan voor je.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemiddag Silvia

ik heb een vraag wat kan je met 1000 kamers doen en wat kan ik daar allemaal inzetten zijn dat alle huisje of sommige

groejes Bo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Bo zei:

Goedemiddag Silvia

ik heb een vraag wat kan je met 1000 kamers doen en wat kan ik daar allemaal inzetten zijn dat alle huisje of sommige

groejes Bo

Dit is een gebouw waar je alleen gebouwen in kwijt kan. Uiteraard moet je het gebouw ook waar gaan uitbreiden om steeds meer erin te kunnen plaatsen.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, voor degene die bezig zijn met het tijdelijke land genaamd Fruit Land; kunnen jullie even laten weten of het bij jullie op schiet of niet en of je denkt dat je het gaat redden in de paar dagen die er nog zijn.

Morgen heb ik weer een overleg en dan kan ik dat even aankaarten en wie weet krijgen we het dan wel voor elkaar dat de tijd verlengt wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Sylvia! speelt CF zei:

@All, voor degene die bezig zijn met het tijdelijke land genaamd Fruit Land; kunnen jullie even laten weten of het bij jullie op schiet of niet en of je denkt dat je het gaat redden in de paar dagen die er nog zijn.

Morgen heb ik weer een overleg en dan kan ik dat even aankaarten en wie weet krijgen we het dan wel voor elkaar dat de tijd verlengt wordt.

Nee schiet niet op! Ik ben al 4 dagen bezig om alleen  de energie  machine te openen. 

v 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Miss Rose zei:

Nee schiet niet op! Ik ben al 4 dagen bezig om alleen  de energie  machine te openen. 

v 

Tis echt een mega drama dat land. Zelf heb ik ook nog 0 van de 3 cadeautjes gevonden.

We hebben al de vraag uitgezet bij de ontwikkelaars of de tijd verlengd kan worden omdat dit simpelweg een onmogelijk land is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Ida Modderman zei:

ik heb jimmy het moederskindje en nu is mijn vraag blijft dat onzichtbaar staat alleen een bakje

Nee je behoort gewoon de eekhoorn te zien.

Heb je het spel al ververst?  Cache ( geschiedenis ) legen helpt ook vaak.

Vaak zie je dingen ook niet als je naar buren hebt geweest en als je dan je spel ververst dan is alles weer normaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden, Sylvia! speelt CF zei:

Nee je behoort gewoon de eekhoorn te zien.

Heb je het spel al ververst?  Cache ( geschiedenis ) legen helpt ook vaak.

Vaak zie je dingen ook niet als je naar buren hebt geweest en als je dan je spel ververst dan is alles weer normaal.

maar dit is al vanaf eergisteren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Ida Modderman zei:

Hmm das raar, dat hoort niet. Ik zal eens op je land kijken of ik hem zie staan, kom ik er straks even op terug.

Edit; Ik heb even op je land gekeken en zie hem normaal staan.

Leeg even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser en log opnieuw in, dan is wss het probleem opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, maris speelt cf -rs zei:

hoe krijg je een vogelbadje in het bootje die naar walvis eiland vaart😒

Vogelbadje moet in je pakhuis staan en dan kun je het pas inladen in het schip.

In het schip klik je dan op het 3de of 4de tabblad en daar vind je dan het vogelbadje en die vink je dan aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In het schip klik je dan op het 3de of 4de tabblad en daar vind je dan het vogelbadje en die vink je dan aan.

het is gelukt😆 sylvia bedankt voor je info.😃

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, maris speelt cf -rs zei:

het is gelukt😆 sylvia bedankt voor je info.😃

Graag gedaan 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 2/28/2022 om 9:04 PM, Ida Modderman zei:

ik had het zelfde ,je zag alleen een bordje als je daar op druk moet je, uitbreiden en dan zie je moeder en kindje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
55 minuten geleden, Tineke LL zei:

ik heb klei nodig, nu staat er dat ik gras moet plukken, maar krijg geen klei, klopt dit wel?

Klei krijg je random bij gras dus je zult een heleboel gras moeten plukken bij je buren of bij jezelf om het te vinden.

Zo is het ook met ijzererts, zilvererts, bomensap, barnsteen, lieveheersbeestje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen