Bo 40 Geplaatst: 14 maart 2022 Goedemiddag Silvia ik heb een vraag ,bij de cowboy moet je daar alles kopen om aan punten te komen of hoe werkt dat Groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 maart 2022 4 minuten geleden, Bo zei: Goedemiddag Silvia ik heb een vraag ,bij de cowboy moet je daar alles kopen om aan punten te komen of hoe werkt dat Groetjes Bo Goedemiddag Bo, Ja daar moet je idd alles kopen helaas. Dit is een dingetje voor spelers die er geen probleem mee hebben on veel geld in het spel te stoppen, maar voor spelers die dit niet willen is het een update om niets mee te doen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 14 maart 2022 Zojuist, Sylvia alleen RS zei: Goedemiddag Bo, Ja daar moet je idd alles kopen helaas. Dit is een dingetje voor spelers die er geen probleem mee hebben on veel geld in het spel te stoppen, maar voor spelers die dit niet willen is het een update om niets mee te doen. Lekker dan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 18 maart 2022 waarom kunnen we de schelpen boom niet kopen ?terwijl ie wel in de winkel staat en nodig heb voor de opdrachten te maken vriendelijke groet vissertje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 18 maart 2022 41 minuten geleden, vissertje zei: waarom kunnen we de schelpen boom niet kopen ?terwijl ie wel in de winkel staat en nodig heb voor de opdrachten te maken vriendelijke groet vissertje Als je met je muis erop gaat staan dan geeft die aan dat je level 20 moet zijn. Ik vind het zelf ook een raar iets dus heb het al bij Plinga neergelegd en die geven het aan de ontwikkelaar door, maar ik denk dat je 20x het bord leeg gespeeld moet hebben. We moeten even afwachten tot ik bericht terug krijg. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 18 maart 2022 bedankt voor de reactie,we wachten op antwoord gr vissertje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 18 maart 2022 1 uur terug, vissertje zei: bedankt voor de reactie,we wachten op antwoord gr vissertje Zojuist bericht gehad, dat het opgelost is en we kunnen de boom nu wel kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 20 maart 2022 ik heb een vraagje : als ik het spel speel heb ik voor 3/4 beeld en soms geeft hij een melding (oeps hier gaat iets mis) en dan moet ik opnieuw inloggen en heb dan groot beeld zolang ik in het spel blijf , is hier iets aan te doen dat ik steeds groot beeld heb. b.v.d. frits Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 maart 2022 2 uren geleden, Frits zei: ik heb een vraagje : als ik het spel speel heb ik voor 3/4 beeld en soms geeft hij een melding (oeps hier gaat iets mis) en dan moet ik opnieuw inloggen en heb dan groot beeld zolang ik in het spel blijf , is hier iets aan te doen dat ik steeds groot beeld heb. b.v.d. frits Tijdens het laden van het spel zie je aan de linkerkant al de GD+ balk, als je dan al op expand klikt laad je spel verder in groot beeld. Je kunt dan gewoon op een normale manier in groot beeld spelen en ook als je even naar een ander tabblad moet om bijv even naar het forum te gaan dan kun je je spel gewoon in klein beeld zetten en daarna weer normaal in groot beeld, het werkt dan zoals het altijd heeft gewerkt. Als je je spel pas in groot beeld zet als je spel al geladen is dan heb je idd een witte balk onder je spel, als je daar dan met je rechtermuisknop op klikt dan krijg je een klein instellingen venstertje en daar staat dan frame opnieuw laden en als je daar op klikt gaat je spel opnieuw laden en heb je ook weer normaal groot beeld. Dit zijn wel acties die je iedere keer moet doen als je het spel opstart, er is voorlopig geen andere manier. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 20 maart 2022 dank je wel, gaat uitstekend Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 maart 2022 53 minuten geleden, Frits zei: dank je wel, gaat uitstekend Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 21 maart 2022 heb al eerder gereageerd waarom sturen spelers steeds bomen vraag er niet om heb er inmiddels meer dan 150 ze op mijn land zetten heeft ook geen zin ze staan er nog steeds geef energie als je niks anders weet aan die bomen heb ik niks 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 21 maart 2022 (aangepast) 1 uur geleden, Ida Modderman zei: heb al eerder gereageerd waarom sturen spelers steeds bomen vraag er niet om heb er inmiddels meer dan 150 ze op mijn land zetten heeft ook geen zin ze staan er nog steeds geef energie als je niks anders weet aan die bomen heb ik niks Die bomen op je land zetten daar help je andere spelers weer mee. Als je de hulp van een speler accepteert dan worden de bomen vanzelf omgehakt, en veel spelers zijn altijd op zoek naar bomensap/lieveheersbeestjes/barnsteen en daarvoor moet je veel bomen hakken. Hetzelfde geldt voor stenen en gras. Ik kom dagelijks bij je hakken. Wat in je opslag staat staat niet in de weg en kun je eindeloos laten staan, gewoon een hoekje maken voor je buren waar je steeds een paar bomen, stenen en gras hebt staan, dan ruimen je buren dat vanzelf voor je weg. Zelf ben ik iedere op zoek naar buren die die dingen hebben staan omdat ik zelf een chronisch gebrek heb aan bomensap en erts, en ook ik heb een mega voorraad aan bomen en stenen en krijg ze ook nog gewoon van buren en zorg gewoon dat er altijd wat te hakken is voor buren. Er is geen wensenlijst in dit spel dus buren sturen random dagelijks een cadeautje. 21 maart 2022 aangepast door Sylvia ambi RS Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 21 maart 2022 8 minuten geleden, Sylvia ambi RS zei: Die bomen op je land zetten daar help je andere spelers weer mee. Als je de hulp van een speler accepteert dan worden de bomen vanzelf omgehakt, en veel spelers zijn altijd op zoek naar bomensap/lieveheersbeestjes/barnsteen en daarvoor moet je veel bomen hakken. Hetzelfde geldt voor stenen en gras. Ik kom dagelijks bij je hakken. Wat in je opslag staat staat niet in de weg en kun je eindeloos laten staan, gewoon een hoekje maken voor je buren waar je steeds een paar bomen, stenen en gras hebt staan, dan ruimen je buren dat vanzelf voor je weg. Zelf ben ik iedere op zoek naar buren die die dingen hebben staan omdat ik zelf een chronisch gebrek heb aan bomensap en erts, en ook ik heb een mega voorraad aan bomen en stenen en krijg ze ook nog gewoon van buren en zorg gewoon dat er altijd wat te hakken is voor buren. Er is geen wensenlijst in dit spel dus buren sturen random dagelijks een cadeautje. dit antwoord heb ik de vorige keer ook gehad maar er word niet op getikt bij mij Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 21 maart 2022 36 minuten geleden, Ida Modderman zei: dit antwoord heb ik de vorige keer ook gehad maar er word niet op getikt bij mij Ik kom iedere dag bij je hakken Je moet het natuurlijk wel accepteren en niet afwijzen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjannet DV 2 Geplaatst: 22 maart 2022 ik heb even een vraag wat kan je in de werkplaats fabriek plaatsen (ik kan 5 dingen plaatsten) maar ik heb geen idee wat er ligt ook niks als ik erop klik en ik kan niks oppakken, alvast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 22 maart 2022 12 minuten geleden, Sjannet DV zei: ik heb even een vraag wat kan je in de werkplaats fabriek plaatsen (ik kan 5 dingen plaatsten) maar ik heb geen idee wat er ligt ook niks als ik erop klik en ik kan niks oppakken, alvast bedankt In de werkplaatsfabriek kun je alleen je werkplaatsen plaatsen en geen andere gebouwen. Je kunt de fabriek uitbreiden, maar let op; je kunt max. 3 rode werkplaatsen hebben en wil je er meer hebben dan kun je de blauwe werkplaatsen kopen met robijnen en daar zit geen limiet aan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 22 maart 2022 hoi wie kan mij helpen ik moet een levensbloem kopen maar waar moet ik die plaatsen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 22 maart 2022 47 minuten geleden, Ida Modderman zei: hoi wie kan mij helpen ik moet een levensbloem kopen maar waar moet ik die plaatsen Dat is een gewas en die kun je gewoon op je akkers planten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 22 maart 2022 6 minuten geleden, Sylvia ambi RS zei: Dat is een gewas en die kun je gewoon op je akkers planten. dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 22 maart 2022 15 minuten geleden, Ida Modderman zei: dank je wel Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 23 maart 2022 ik had een regenbui gewonnen op die tydelijke eilanden maar ik kan hem nergens vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 maart 2022 1 uur geleden, Ida Modderman zei: ik had een regenbui gewonnen op die tydelijke eilanden maar ik kan hem nergens vinden Die staat op je gewone land in je knapzak, en kun je alleen op je gewone land gebruiken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 23 maart 2022 2 uren geleden, Sylvia ambi RS zei: Die staat op je gewone land in je knapzak, en kun je alleen op je gewone land gebruiken. heb al twee keer nagekeken maar kan hem niet vinden nog maar een keer kijken bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 23 maart 2022 4 minuten geleden, Ida Modderman zei: heb al twee keer nagekeken maar kan hem niet vinden nog maar een keer kijken bedankt gevonden heel fijn 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites