Bo 40 Geplaatst: 15 april 2022 8 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: De beloning die er boven staat wordt na het voltooien van de opdrachten beneden in de beloningen gezet. Als je dan op de beloningen knop klikt krijg je 2 eieren te zien en daar kun je de gouden en koperen munten voor gebruiken en komt er random een item uit het ei en daar heb je dus kans om het item te krijgen dat boven de staat. Het is dus niet zo dat je het item krijgt, je ontgrendelt dat item en in de eieren heb je KANS om het item te ontvangen. Dank je wel Silvia voor je antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 april 2022 47 minuten geleden, Bo zei: Dank je wel Silvia voor je antwoord Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 15 april 2022 (aangepast) 9 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: De beloning die er boven staat wordt na het voltooien van de opdrachten beneden in de beloningen gezet. Als je dan op de beloningen knop klikt krijg je 2 eieren te zien en daar kun je de gouden en koperen munten voor gebruiken en komt er random een item uit het ei en daar heb je dus kans om het item te krijgen dat boven de staat. Het is dus niet zo dat je het item krijgt, je ontgrendelt dat item en in de eieren heb je KANS om het item te ontvangen. waarom staat er dan ontgrendeld deze beloning,,,ik ga er van uit dat je de toren krijg honden en koeien heb ik nog de zak wel van vol Er staat toch niet bij je heb kans ,maar ontgrendel deze beloning 15 april 2022 aangepast door Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 15 april 2022 (aangepast) 32 minuten geleden, Bo zei: waarom staat er dan ontgrendeld deze beloning,,,ik ga er van uit dat je de toren krijg honden en koeien heb ik nog de zak wel van vol Er staat toch niet bij je heb kans ,maar ontgrendel deze beloning Dat is het zelfde met deze beloning als e r een boom bij staat maak ik die ,maar uit dat ei komt elke keer een boxerhond uit of een beeld of een koe Dan moeten ze er boven zetten maak kans op deze beloning maar niet ontgrendel deze beloning ,want je krijg niet wat er staat 15 april 2022 aangepast door Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 april 2022 15 minuten geleden, Bo zei: Dat is het zelfde met deze beloning als e r een boom bij staat maak ik die ,maar uit dat ei komt elke keer een boxerhond uit of een beeld of een koe Dan moeten ze er boven zetten maak kans op deze beloning maar niet ontgrendel deze beloning ,want je krijg niet wat er staat Ben ik helemaal met je eens en daar was ik zelf ook al tegenaan gelopen. Ik heb dit toen direct bij Plinga gemeld en die hebben het naar de ontwikkelaar doorgezet en het antwoord van de ontwikkelaar was; Door de opdrachten te voltooien ontgrendel je die beloning en die kun je dan uit 1 van de 2 eieren krijgen, en wat er uit een ei komt is ook weer random. Ook hebben we gevraagd of ze de tekst willen aanpassen maar dat is de ontwikkelaar helaas niet van plan.😒 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 16 april 2022 15 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Ben ik helemaal met je eens en daar was ik zelf ook al tegenaan gelopen. Ik heb dit toen direct bij Plinga gemeld en die hebben het naar de ontwikkelaar doorgezet en het antwoord van de ontwikkelaar was; Door de opdrachten te voltooien ontgrendel je die beloning en die kun je dan uit 1 van de 2 eieren krijgen, en wat er uit een ei komt is ook weer random. Ook hebben we gevraagd of ze de tekst willen aanpassen maar dat is de ontwikkelaar helaas niet van plan.😒 dan heeft het toch weinig zin om de opdracht te spelen als je elke keer een hond krijg en je verwacht de prijs die er boven staat ik dacht krijg een toren heb ik gelijk konings punten, die heb je nodig om een land open te spelen maar wat er in de winkel staat heb ik alles dubbel tekopen om aan je punten tekomen heeft ook geen zin, ze zetten in de konings winkel ook helemaal geen nieuwe dingen Zit je straks niet alleen met weet niet hoeveel l honden ..en nu met de zelfde huisjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 16 april 2022 3 uren geleden, Bo zei: dan heeft het toch weinig zin om de opdracht te spelen als je elke keer een hond krijg en je verwacht de prijs die er boven staat ik dacht krijg een toren heb ik gelijk konings punten, die heb je nodig om een land open te spelen maar wat er in de winkel staat heb ik alles dubbel tekopen om aan je punten tekomen heeft ook geen zin, ze zetten in de konings winkel ook helemaal geen nieuwe dingen Zit je straks niet alleen met weet niet hoeveel l honden ..en nu met de zelfde huisjes Ik krijg niet iedere keer een hond als ik zo'n serie opdrachten afrond. Feit is wel dat hoe meer hoofdstukken je afrond hoe groter de kans wordt dat je 1 van die items uit een ei haalt. Of er ook items bijzitten die koninklijke kasteelwaarde hebben is niet bekend. Om de koninklijke kasteelwaarde te vergroten kun je bepaalde items upgraden en dan krijg je ook meer kasteelwaarde, en je kunt idd meerdere kopen. Voordeel is natuurlijk dat die gebouwen ook weer extra munten opleveren. Je hebt maximaal 9000 kasteelwaarde nodig om het laatste landje te kunnen openen. De nieuwe gebouwen met kasteelwaarde komen alleen nog met updates, en verder moeten we helaas al jaren doen met het gene dat in de winkel staat. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 april 2022 Op 4/16/2022 om 3:53 PM, Sylvia Ambi RS zei: Ik krijg niet iedere keer een hond als ik zo'n serie opdrachten afrond. Feit is wel dat hoe meer hoofdstukken je afrond hoe groter de kans wordt dat je 1 van die items uit een ei haalt. Of er ook items bijzitten die koninklijke kasteelwaarde hebben is niet bekend. Om de koninklijke kasteelwaarde te vergroten kun je bepaalde items upgraden en dan krijg je ook meer kasteelwaarde, en je kunt idd meerdere kopen. Voordeel is natuurlijk dat die gebouwen ook weer extra munten opleveren. Je hebt maximaal 9000 kasteelwaarde nodig om het laatste landje te kunnen openen. De nieuwe gebouwen met kasteelwaarde komen alleen nog met updates, en verder moeten we helaas al jaren doen met het gene dat in de winkel staat. Nou ik heb al de opdrachten van de beren af ,daar staat een bever bij ,,maar niks noppes geen bever raar spel En de ontwikkelaars verdienen genoeg als wij robijnen kopen ,wat die moet je soms wel kopen voor een boom voor een opdracht ,dus wij betalen toch voor wat je hoort te krijgen ben het er niet mee eens hoe het gaat ..En als het niet goed gaat op je land van af het begin krijg je dit Het spijt ons om je te informeren dat de ontwikkelaars van het spel hebben aan ons laten weten dat zij, door een technisch probleem kunnen niet de vrienden die je mist herstellen. Ze hebben alle mogelijke oplossingen geprobeerd, maar het werkte helaas niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 april 2022 (aangepast) 54 minuten geleden, Bo zei: staat er dubbel op is niet de bedoeling sorry 17 april 2022 aangepast door Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 april 2022 40 minuten geleden, Bo zei: Nou ik heb al de opdrachten van de beren af ,daar staat een bever bij ,,maar niks noppes geen bever raar spel En de ontwikkelaars verdienen genoeg als wij robijnen kopen ,wat die moet je soms wel kopen voor een boom voor een opdracht ,dus wij betalen toch voor wat je hoort te krijgen ben het er niet mee eens hoe het gaat ..En als het niet goed gaat op je land van af het begin krijg je dit Het spijt ons om je te informeren dat de ontwikkelaars van het spel hebben aan ons laten weten dat zij, door een technisch probleem kunnen niet de vrienden die je mist herstellen. Ze hebben alle mogelijke oplossingen geprobeerd, maar het werkte helaas niet. Bij de opdrachten van Bertje kun je een mol ontgrendelen die dan in het gouden ei geplaatst wordt en je hebt dus kans om deze uit het gouden ei te krijgen. Als je bij een poppetje in de Biografie quests op de i klikt krijg je de uitleg te zien. Robijnen kopen is een eigen keuze van een speler, dit is niet verplicht. Het hoge level spel wat ik heb is opgebouwd vanaf het moment dat RS op Hyves is en daar zijn nog nooit robijnen gekocht ( nee ook niet gekregen ) en is altijd gepeeld met de robijnen die je verdient in het spel en dat gaat op zich best wel hard hoor. Je krijgt ook robijnscherven die je weer kunt omruilen voor robijnen, en ook robijnen verdien je in het spel. Dat vrienden probleem bestaat al vanaf dag 1 dat het spel op Hyves is en Plinga is daar voor zover ik weet nog mee bezig met de ontwikkelaar. Na de pasen hoor ik daar meer over. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 april 2022 (aangepast) 6 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Bij de opdrachten van Bertje kun je een mol ontgrendelen die dan in het gouden ei geplaatst wordt en je hebt dus kans om deze uit het gouden ei te krijgen. Als je bij een poppetje in de Biografie quests op de i klikt krijg je de uitleg te zien. Robijnen kopen is een eigen keuze van een speler, dit is niet verplicht. Het hoge level spel wat ik heb is opgebouwd vanaf het moment dat RS op Hyves is en daar zijn nog nooit robijnen gekocht ( nee ook niet gekregen ) en is altijd gepeeld met de robijnen die je verdient in het spel en dat gaat op zich best wel hard hoor. Je krijgt ook robijnscherven die je weer kunt omruilen voor robijnen, en ook robijnen verdien je in het spel. Dat vrienden probleem bestaat al vanaf dag 1 dat het spel op Hyves is en Plinga is daar voor zover ik weet nog mee bezig met de ontwikkelaar. Na de pasen hoor ik daar meer over. jij kan meer horen over de buren ,,maar dan leest je niet wat ze hebben geschreven per mail naar mij,,het is niet op telossen......zo komen ze er makkelijk van af ja ik heb 500 robijnen gekregen ,als ze in de reclame zijn is het nog geen 10 euro ,,,, maar een probleem oplossen kunnen ze niet En de kabouters heb ik al lang klaar maar geen bever er zitten veel fouten op mijn landje , en dat met de buren is niet op telossen denk dat de ontwikkelaars het wel beter weten dan jouw ..sorry maar ben best boos ..hoe ze spelers afschepen Het spijt ons om je te informeren dat de ontwikkelaars van het spel hebben aan ons laten weten dat zij, door een technisch probleem kunnen niet de vrienden die je mist herstellen. Ze hebben alle mogelijke oplossingen geprobeerd, maar het werkte helaas niet. De prijzen die je krijg bij een opdracht kloppen voor geen meter ,er staat ontgrendel deze beloning en niet je heb kans op deze beloning,,, maar ja wij zijn maar gewoon spelers fijne avond en slaap lekker 17 april 2022 aangepast door Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 18 april 2022 9 uren geleden, Bo zei: jij kan meer horen over de buren ,,maar dan leest je niet wat ze hebben geschreven per mail naar mij,,het is niet op telossen......zo komen ze er makkelijk van af ja ik heb 500 robijnen gekregen ,als ze in de reclame zijn is het nog geen 10 euro ,,,, maar een probleem oplossen kunnen ze niet En de kabouters heb ik al lang klaar maar geen bever er zitten veel fouten op mijn landje , en dat met de buren is niet op telossen denk dat de ontwikkelaars het wel beter weten dan jouw ..sorry maar ben best boos ..hoe ze spelers afschepen Het spijt ons om je te informeren dat de ontwikkelaars van het spel hebben aan ons laten weten dat zij, door een technisch probleem kunnen niet de vrienden die je mist herstellen. Ze hebben alle mogelijke oplossingen geprobeerd, maar het werkte helaas niet. De prijzen die je krijg bij een opdracht kloppen voor geen meter ,er staat ontgrendel deze beloning en niet je heb kans op deze beloning,,, maar ja wij zijn maar gewoon spelers fijne avond en slaap lekker Ik snap dat je boos bent ik het is ook best raar als jij te horen krijgt dat het niet opgelost kan worden en ik te horen krijg dat ze er nog mee bezig zijn, en dat ga ik zeker morgen eens even heel goed bespreken want dit kan gewoon niet. Geniet van een heerlijke 2de paasdag en het mooie weer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 18 april 2022 2 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Ik snap dat je boos bent ik het is ook best raar als jij te horen krijgt dat het niet opgelost kan worden en ik te horen krijg dat ze er nog mee bezig zijn, en dat ga ik zeker morgen eens even heel goed bespreken want dit kan gewoon niet. Geniet van een heerlijke 2de paasdag en het mooie weer. wie houd wie nu voor de gek ????? ik zal genieten van het mooie weer ligt al 22 uur 7 jaar op bed 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 18 april 2022 (aangepast) kijk nu had ik een opdracht van Solomon en zou krijgen een luchtballon snap helemaal dat je krijg wat er uit het ei komt,maar waarom krijg je alles dubbel met een opdracht een koe een hond en nu 2 moggel.broodoven van de week al 1 en nu weer .wat moet ik daar nu mee daarom zeg ik elke keer op mijn land kloppen er dingen niet het verhaal van de opdracht gaat over hoogtevrees hahahhahaha en krijg je een moggel brood oven ,,schiet mij maar lek 18 april 2022 aangepast door Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 19 april 2022 16 uren geleden, Bo zei: kijk nu had ik een opdracht van Solomon en zou krijgen een luchtballon snap helemaal dat je krijg wat er uit het ei komt,maar waarom krijg je alles dubbel met een opdracht een koe een hond en nu 2 moggel.broodoven van de week al 1 en nu weer .wat moet ik daar nu mee daarom zeg ik elke keer op mijn land kloppen er dingen niet het verhaal van de opdracht gaat over hoogtevrees hahahhahaha en krijg je een moggel brood oven ,,schiet mij maar lek kan jij er niet eens achter aan gaan dat doen ambie.s toch je ziet het nu zelf bij de afbeelding Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 april 2022 1 uur geleden, Bo zei: kan jij er niet eens achter aan gaan dat doen ambie.s toch je ziet het nu zelf bij de afbeelding Ik heb het even nagevraagd en het antwoord is; Door de biografie opdrachten te spelen die vanzelf gratis open gaan kun je die beloning die erboven staat ontgrendelen en deze wordt dan in de gouden ei gezet. De opdrachten hebben niets te maken met wat voor soort beloning je ontgrendeld. Wat er uit de eieren komt is geheel random en naast de beloningen die je ontgrendeld zitten er ook nog andere items in en die kun je ook krijgen. Hoe meer beloningen je ontgrendeld hoe groter de kans dat je 1 van die items eruit haalt. Het is ook handig om eerst zoveel mogelijk munten te sparen voor je de eieren gaat openen. Als je direct na het voltooien van een opdracht een ei gaat openen is de kans erg klein dat je er iets uit krijgt wat je ontgrendeld hebt. De opzet van de biografie opdrachten is dat je er lang mee bezig bent omdat ze random om de zoveel tijd gratis opengaan, je de munten gaat sparen en langzaam aan de eieren ooit gaat openen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 19 april 2022 2 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Ik heb het even nagevraagd en het antwoord is; Door de biografie opdrachten te spelen die vanzelf gratis open gaan kun je die beloning die erboven staat ontgrendelen en deze wordt dan in de gouden ei gezet. De opdrachten hebben niets te maken met wat voor soort beloning je ontgrendeld. Wat er uit de eieren komt is geheel random en naast de beloningen die je ontgrendeld zitten er ook nog andere items in en die kun je ook krijgen. Hoe meer beloningen je ontgrendeld hoe groter de kans dat je 1 van die items eruit haalt. Het is ook handig om eerst zoveel mogelijk munten te sparen voor je de eieren gaat openen. Als je direct na het voltooien van een opdracht een ei gaat openen is de kans erg klein dat je er iets uit krijgt wat je ontgrendeld hebt. De opzet van de biografie opdrachten is dat je er lang mee bezig bent omdat ze random om de zoveel tijd gratis opengaan, je de munten gaat sparen en langzaam aan de eieren ooit gaat openen. oke ga ik doen dank je wel 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 april 2022 17 uren geleden, Bo zei: oke ga ik doen dank je wel Nog even terug komend op het buren probleem; ze hebben van alles geprobeerd en uitgetest, zowel Plinga als de ontwikkelaar maar helaas zoals ze jou al in een mail verteld hebben kunnen ze er niets aan doen en zullen we het moeten doen zoals het is. Echter is vanaf dag 1 dat RS op Hyves is al zo dat we nooit alle buren hebben kunnen zien, en in al die jaren hebben ze het al niet weten op te lossen helaas.😒 De enigste optie om je Hyves buurtjes altijd te kunnen zien en bezoeken is om ze in je favorieten te plaatsen, en ik weer natuurlijk niet hoeveel buurtjes je inmiddels hebt anders zou een optie zijn om als het ware schoon te beginnen en dan direct de voor jou belangrijke buren in je favorieten te plaatsen en zo je buren weer op te bouwen, maar dit is natuurlijk geheel jou keuze of je het wel of niet doet, het is maar een optie. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 20 april 2022 1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei: Nog even terug komend op het buren probleem; ze hebben van alles geprobeerd en uitgetest, zowel Plinga als de ontwikkelaar maar helaas zoals ze jou al in een mail verteld hebben kunnen ze er niets aan doen en zullen we het moeten doen zoals het is. Echter is vanaf dag 1 dat RS op Hyves is al zo dat we nooit alle buren hebben kunnen zien, en in al die jaren hebben ze het al niet weten op te lossen helaas.😒 De enigste optie om je Hyves buurtjes altijd te kunnen zien en bezoeken is om ze in je favorieten te plaatsen, en ik weer natuurlijk niet hoeveel buurtjes je inmiddels hebt anders zou een optie zijn om als het ware schoon te beginnen en dan direct de voor jou belangrijke buren in je favorieten te plaatsen en zo je buren weer op te bouwen, maar dit is natuurlijk geheel jou keuze of je het wel of niet doet, het is maar een optie. als ik ze niet zie ,hoe kan ik ze dan bij favorieten zetten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 april 2022 58 minuten geleden, Bo zei: als ik ze niet zie ,hoe kan ik ze dan bij favorieten zetten De enigste optie om je Hyves buurtjes altijd te kunnen zien en bezoeken is om ze in je favorieten te plaatsen, en ik weer natuurlijk niet hoeveel buurtjes je inmiddels hebt anders zou een optie zijn om als het ware schoon te beginnen en dan direct de voor jou belangrijke buren in je favorieten te plaatsen en zo je buren weer op te bouwen, maar dit is natuurlijk geheel jou keuze of je het wel of niet doet, het is maar een optie. Zoals al uitgelegd, zou je altijd schoon kunnen beginnen, maar dat is je eigen keuze. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 20 april 2022 Dat heb ik geprobeerd maar de namen die ik zoek en wel vrienden waren op hyves komen niet tevoren bij favorieten Ik heb ze op gezocht maar niemand komt te voorschijn Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 april 2022 33 minuten geleden, Bo zei: Dat heb ik geprobeerd maar de namen die ik zoek en wel vrienden waren op hyves komen niet tevoren bij favorieten Ik heb ze op gezocht maar niemand komt te voorschijn Ik bedoelde ook niet schoon beginnen in je favorietenlijst maar in je gehele vriendenlijst. Zoals ik al zei ik weet natuurlijk niet hoeveel vrienden je hebt, maar als je alle internationale vrienden tijdelijk verwijderd en alleen de nederlandse buren overhoudt ( dat zijn er niet zoveel ) kun je heel makkelijk de voor jou belangrijke buren in je favorieten zetten en kun je daarna de internationale buren weer opbouwen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 25 april 2022 hallo sylvia ik weet dat jij er niks aan kunt doen maar word zo langzamer hand doodziek van de spelers die mij iedere dag weer bomen of stenen sturen speel nog niet lang maar heb al bijna 500 bomen waarom geven ze niet het cadeau waar je om vraagt en anders moet ik de bomengevers maar gaan verwijderen 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 25 april 2022 36 minuten geleden, Ida Modderman zei: hallo sylvia ik weet dat jij er niks aan kunt doen maar word zo langzamer hand doodziek van de spelers die mij iedere dag weer bomen of stenen sturen speel nog niet lang maar heb al bijna 500 bomen waarom geven ze niet het cadeau waar je om vraagt en anders moet ik de bomengevers maar gaan verwijderen Je hebt geen invloed wat spelers als dagelijks cadeau sturen. Er is bij RS geen wensenlijst dus je kunt je wens niet kenbaar maken, wat je wel zou kunnen doen is het Uithangbord in de winkel kopen en daar je je wens kenbaar maken en/of een melding zetten dat je geen bomen en stenen wilt ontvangen. Echter kan een buur het alleen zien als die bij jou op bezoek komt en niet iedereen leest dan ook de melding. Je kunt ook bij de paarse banner ( mijn koninkrijk ) aangeven dat je geen stenen en bomen wilt ontvangen maar ook hiervoor geldt weer dat buren het alleen zien als ze bij jou op bezoek zijn. Buren verwijderen is natuurlijk altijd je eigen keuze, echter is het wel zo dat er heel weinig NL spelers zijn en de meeste spelers internationaal zijn en heel veel daarvan nooit aan buren bezoeken doen en dagelijks gewoon iets sturen. Hout en stenen kun je ook verkopen en dan levert het je weer munten op dus je bent niet verplicht om het allemaal te verwerken, de bomen en rotsen komen in je opslag te staan en daar kun je er echt mega veel van hebben, zelf heb ik er ook heel veel nog op voorraad en er staat ook nog heel veel op me land. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 25 april 2022 1 uur geleden, Sylvia Ambi RS zei: Je hebt geen invloed wat spelers als dagelijks cadeau sturen. Er is bij RS geen wensenlijst dus je kunt je wens niet kenbaar maken, wat je wel zou kunnen doen is het Uithangbord in de winkel kopen en daar je je wens kenbaar maken en/of een melding zetten dat je geen bomen en stenen wilt ontvangen. Echter kan een buur het alleen zien als die bij jou op bezoek komt en niet iedereen leest dan ook de melding. Je kunt ook bij de paarse banner ( mijn koninkrijk ) aangeven dat je geen stenen en bomen wilt ontvangen maar ook hiervoor geldt weer dat buren het alleen zien als ze bij jou op bezoek zijn. Buren verwijderen is natuurlijk altijd je eigen keuze, echter is het wel zo dat er heel weinig NL spelers zijn en de meeste spelers internationaal zijn en heel veel daarvan nooit aan buren bezoeken doen en dagelijks gewoon iets sturen. Hout en stenen kun je ook verkopen en dan levert het je weer munten op dus je bent niet verplicht om het allemaal te verwerken, de bomen en rotsen komen in je opslag te staan en daar kun je er echt mega veel van hebben, zelf heb ik er ook heel veel nog op voorraad en er staat ook nog heel veel op me land. okee dat klopt er komen maar een paar op mijn land Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites