Ida Modderman 66 Geplaatst: 26 april 2022 wat kan ik met wispies doen heb er heel veel maar weet niet wat ik er mee moet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 26 april 2022 1 minuut geleden, Ida Modderman zei: wat kan ik met wispies doen heb er heel veel maar weet niet wat ik er mee moet Die kun je gebruiken in de plant plant https://prnt.sc/uFBLTddvFVdC Je kunt dan van een gewas een x aantal tegelijk planten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 27 april 2022 18 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Die kun je gebruiken in de plant plant https://prnt.sc/uFBLTddvFVdC Je kunt dan van een gewas een x aantal tegelijk planten dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 27 april 2022 32 minuten geleden, Ida Modderman zei: dank je wel Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 27 april 2022 Hallo goedemiddag ik he utopia geopend maar nu moet ik 25 akkers plaatsen in het plezierbos..maar het lukt niet ,,moet ik dat land wel doen en hoe moet ik de akkers plaatsen Groetjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 27 april 2022 3 uren geleden, Bo zei: Hallo goedemiddag ik he utopia geopend maar nu moet ik 25 akkers plaatsen in het plezierbos..maar het lukt niet ,,moet ik dat land wel doen en hoe moet ik de akkers plaatsen Groetjes In Utopia werkt het precies hetzelfde als op je hoofdland, je moet aan bepaalde eisen voldoen om een landje te kunnen openen, en 1 van die eisen is dat je 25 akkers in je opslag hebt staan en als je aan alle eisen voldoet dan worden de akkers automatisch op je landje geplaatst. Op de vraag of je Utopia wel moet doen; dat is altijd een eigen keuze, voordeel van Utopia is dat je er extra akker ruimte hebt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 27 april 2022 4 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: In Utopia werkt het precies hetzelfde als op je hoofdland, je moet aan bepaalde eisen voldoen om een landje te kunnen openen, en 1 van die eisen is dat je 25 akkers in je opslag hebt staan en als je aan alle eisen voldoet dan worden de akkers automatisch op je landje geplaatst. Op de vraag of je Utopia wel moet doen; dat is altijd een eigen keuze, voordeel van Utopia is dat je er extra akker ruimte hebt. dank je wel voor het antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 28 april 2022 10 uren geleden, Bo zei: dank je wel voor het antwoord Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 28 april 2022 oceaanlandscap waar vind ik die ik moet scampi hebben Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 28 april 2022 2 uren geleden, Jeanne zei: oceaanlandscap waar vind ik die ik moet scampi hebben Dat is een gebouw die bij de update hoort en kun je voor robijnen in de winkel kopen, staat onder tabblad gebouwen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 30 april 2022 waar vind ik de koningspier? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 30 april 2022 en hoe gebruik ik de populariteit munten? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 april 2022 2 uren geleden, nel H klondike zei: waar vind ik de koningspier? 2 uren geleden, nel H klondike zei: en hoe gebruik ik de populariteit munten? Waar heb je die voor nodig, want beide zeggen me helemaal niets. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 april 2022 4 uren geleden, nel H klondike zei: waar vind ik de koningspier? Dit is de pier waas je boot ligt om naar walvis eiland te gaan https://prnt.sc/D0gHPq01u3v5 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 30 april 2022 1 minuut geleden, Sylvia Ambi RS zei: Dit is de pier waas je boot ligt om naar walvis eiland te gaan https://prnt.sc/D0gHPq01u3v5 dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 april 2022 4 uren geleden, nel H klondike zei: en hoe gebruik ik de populariteit munten? Bedoel je deze? https://prnt.sc/D0gHPq01u3v5 Daar kun je niets mee, als de balk vol is gaat je persoonlijke energie omhoog en kun je de populariteit weer opnieuw gaan sparen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sonja 1 Geplaatst: 1 mei 2022 Hallo Sylvia, sorry voor deze lastige vraag. Ik speel dit spel nog niet zo lang en nu heb ik geprobeerd om nieuwe vrienden toe te voegen met het nieuwe systeem. Ik kreeg 2 nieuwe vrienden maar ben nu al mijn oude vrienden kwijt. Bij mijn profiel in de vrienden lijst staan ze nog maar bij het spel niet meer. Niet in burenlijst en in vriendenlijst, en ook is mijn favorietenlijst verdwenen. Als ik bij profiel onder aan klik bij dat poppetje vriend + zegt hij steeds dat ik al vrienden ben met de persoon. Weet jij misschien hoe ik dit kan oplossen. Ik heb mijn case al geleegd maar dat werkte niet. Groetjes Sonja. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 1 mei 2022 hallo weet iemand waar ik de bos bloemen op moederdag eiland kan vinden de andere vier heb ik al maar kan deze niet vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 mei 2022 40 minuten geleden, Sonja zei: Hallo Sylvia, sorry voor deze lastige vraag. Ik speel dit spel nog niet zo lang en nu heb ik geprobeerd om nieuwe vrienden toe te voegen met het nieuwe systeem. Ik kreeg 2 nieuwe vrienden maar ben nu al mijn oude vrienden kwijt. Bij mijn profiel in de vrienden lijst staan ze nog maar bij het spel niet meer. Niet in burenlijst en in vriendenlijst, en ook is mijn favorietenlijst verdwenen. Als ik bij profiel onder aan klik bij dat poppetje vriend + zegt hij steeds dat ik al vrienden ben met de persoon. Weet jij misschien hoe ik dit kan oplossen. Ik heb mijn case al geleegd maar dat werkte niet. Groetjes Sonja. Helaas werkt sinds we het GD+ systeem hebben gekregen de oude manier van vrienden uitnodigen niet meer, dit moet nu echt via het GD+ systeem. Helaas hebben veel spelers niet hun naam aangepast in het systeem en staan ze als player benoemd i.p.v. met hun naam en dat maakt het zoeken naar je oude vertrouwde buren een stuk lastiger. https://prnt.sc/9uSXbm29O7G4 Die buren die je hier ziet https://prnt.sc/c5mHdys0yiYA zijn al je buren en de knop voeg toe werkt daarom niet. Het is dus echt een kwestie van constant blijven zoeken, maar er zijn nog maar weinig NL spelers helaas, de meeste spelers zijn internationaal. Je kunt met het nieuwe systeem heel veel buren hebben echter kun je er onder je spel helaas nog steeds maar max 198 zien. Buren zul je zelf opnieuw in je favorieten moeten plaatsen en de buren die daarin staan zal je altijd blijven zien en kun je ook iedere dag bezoeken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 mei 2022 43 minuten geleden, Ida Modderman zei: hallo weet iemand waar ik de bos bloemen op moederdag eiland kan vinden de andere vier heb ik al maar kan deze niet vinden Die cadeautjes liggen random op je land verstopt en is bij iedereen weer op een andere plek dus daar is helaas geen antwoord op. Ruim zoveel mogelijk groepjes bomen weg zodat het meer open wordt want wss ligt het verstopt achter een boom. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 1 mei 2022 5 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Die cadeautjes liggen random op je land verstopt en is bij iedereen weer op een andere plek dus daar is helaas geen antwoord op. Ruim zoveel mogelijk groepjes bomen weg zodat het meer open wordt want wss ligt het verstopt achter een boom. dank je wel dus verder zoeken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sonja 1 Geplaatst: 1 mei 2022 8 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Helaas werkt sinds we het GD+ systeem hebben gekregen de oude manier van vrienden uitnodigen niet meer, dit moet nu echt via het GD+ systeem. Helaas hebben veel spelers niet hun naam aangepast in het systeem en staan ze als player benoemd i.p.v. met hun naam en dat maakt het zoeken naar je oude vertrouwde buren een stuk lastiger. https://prnt.sc/9uSXbm29O7G4 Die buren die je hier ziet https://prnt.sc/c5mHdys0yiYA zijn al je buren en de knop voeg toe werkt daarom niet. Het is dus echt een kwestie van constant blijven zoeken, maar er zijn nog maar weinig NL spelers helaas, de meeste spelers zijn internationaal. Je kunt met het nieuwe systeem heel veel buren hebben echter kun je er onder je spel helaas nog steeds maar max 198 zien. Buren zul je zelf opnieuw in je favorieten moeten plaatsen en de buren die daarin staan zal je altijd blijven zien en kun je ook iedere dag bezoeken. dank je wel dan zal ik maar verder zoeken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 mei 2022 1 uur terug, Ida Modderman zei: dank je wel dus verder zoeken Aangezien wij vlak bij elkaar in level zitten zou je het kunnen proberen rechts in de hoek bij de zonnebloem taart. Ik heb daar net de bloemen gevonden tussen de mystieke bloem boom. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 mei 2022 1 uur terug, Sonja zei: dank je wel dan zal ik maar verder zoeken. Graag gedaan en succes 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sonja 1 Geplaatst: 1 mei 2022 Hallo, nog een vraagje. Ik krijg van spelers duiten en wil ze ook graag duiten geven maar ik kan nergens vinden hoe ik dat verstuur. Is mijn level nog te laag misschien ik ben level 27. groetjes Sonja Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites