Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Sonja zei:

Hallo, nog een vraagje. Ik krijg van spelers duiten en wil ze ook graag duiten geven maar ik kan nergens vinden hoe ik dat verstuur.

Is mijn level nog te laag misschien ik ben level 27.

groetjes Sonja

Die duiten kun je niet versturen, als iemand je dag cadeau accepteert dan stuurt het systeem je automatisch een paar duiten als beloning, en zo stuur jij dus ook je buren duiten als je hun dag cadeau accepteert. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Die duiten kun je niet versturen, als iemand je dag cadeau accepteert dan stuurt het systeem je automatisch een paar duiten als beloning, en zo stuur jij dus ook je buren duiten als je hun dag cadeau accepteert. 

beetje laat maar nog bedankt hoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

goede avond

ik wilde vragen of er een storing is ik kan niet op het spel via google Chrome

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook goedenavond, 

Bij mij wil Royal Story ook niet laden, krijg een wit beeldscherm te zien, ook bij mijn andere acount. 

Misschien inderdaad een storing?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Silvia2 RS CF zei:

Ook goedenavond, 

Bij mij wil Royal Story ook niet laden, krijg een wit beeldscherm te zien, ook bij mijn andere acount. 

Misschien inderdaad een storing?

ik heb het zelfde een witscherm 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

is het weer mis?

ben benieuwd wat er nu weer is en hoelang we moeten wachten!!!

alleen wit beeld en dan niks meer

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden, Tineke LL zei:

goedemorgen Sylvia, hoe kom ik aan een koningsbaviaan

Goedemorgen Tineke, 

Daarvoor moet je je aap voeren totdat die een koningsdier wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik kan nog steeds niet inloggen via google is dat al bekend ?

Groetjes Bo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, Bo zei:

ik kan nog steeds niet inloggen via google is dat al bekend ?

Groetjes Bo

Ik ga er vanuit dat je alles al gedaan hebt ( cache legen vanaf het allereerste begin, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen ).

Ik heb navraag gedaan en er is niets bekend over een storing, spel draait de hele dag al normaal.

Heb je toevallig een update van Chrome gehad? 

Nog even een vraagje; hoe log jij in? met een Hyves account, met FB of met Google?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Tineke LL zei:

zie het al een konings aap is het zelfde als een baviaan

Klopt, de aap is de baviaan want een echte baviaan hebben we niet, dit is een vertaalfoutje.

Vooral goed opletten met de dieren want er zijn er een heleboel die hetzelfde geven en dat scheelt je vaak een heleboel robijnen/florijnen/schillingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei:

Ik ga er vanuit dat je alles al gedaan hebt ( cache legen vanaf het allereerste begin, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen ).

Ik heb navraag gedaan en er is niets bekend over een storing, spel draait de hele dag al normaal.

Heb je toevallig een update van Chrome gehad? 

Nog even een vraagje; hoe log jij in? met een Hyves account, met FB of met Google?

met een hyves account log ik in ,maar er waren gisteren meer mensen die niet in konden loggen 

groetjes Bo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, Bo zei:

met een hyves account log ik in ,maar er waren gisteren meer mensen die niet in konden loggen 

groetjes Bo

Oké, je logt dus in met Hyves maar het spel werkt bij jou dus niet in Chrome, begrijp ik.

Plinga heeft het nagekeken en ze hebben in hun login geen storing gevonden betreffende het spel.

Je kunt even nakijken of er toevallig een update van Google in de wacht staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

bij dat walvis eiland zit die yuna vol met energie , hoe kan ik dat verminderen? ik kan haar niet op weg  sturen  omdat ze vol zit ,maar zo wordt het ook niet minder ,kan niets 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, nel H klondike zei:

bij dat walvis eiland zit die yuna vol met energie , hoe kan ik dat verminderen? ik kan haar niet op weg  sturen  omdat ze vol zit ,maar zo wordt het ook niet minder ,kan niets 

Die energie gebruik je door Yuna aan het werk te zetten, bijv door te vissen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Die energie gebruik je door Yuna aan het werk te zetten, bijv door te vissen.

ja maar dat gaat niet omdat ik vol met energie zit, daarom ik weet niet hoe ik van iets energie af kom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, nel H klondike zei:

ja maar dat gaat niet omdat ik vol met energie zit, daarom ik weet niet hoe ik van iets energie af kom

Door de bestellingen te doen krijgt Yuna energie en door Yuna te laten vissen verbruikt ze de energie. Yuna gebruikt 3 energie per keer dat je der laat vissen.

Het schiet niet op om alleen de bestellingen te doen want dan verbruikt ze de energie niet en dan zit je idd op een bepaald moment vast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen