nel H klondike 77 Geplaatst: 7 mei 2022 (aangepast) ok , maar dat had ik gedaan maar dan gaat er geen energie van die eerste ( de volle ) af en die heb ik juist nodig 7 mei 2022 aangepast door nel H klondike Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 7 mei 2022 dit werkt niet , ik moet op de een of andere manier een beetje energie kwijt kan niets doen nu , Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 7 mei 2022 6 minuten geleden, nel H klondike zei: ok , maar dat had ik gedaan maar dan gaat er geen energie van die eerste ( de volle ) af en die heb ik juist nodig Per bestelling die je voldoet krijg je 20 energie en per visbeurt verbruik je 3 energie dus het gaat allemaal niet zo heel snel met het verbruiken. Welke bedoel je precies? https://prnt.sc/54ZgpsL1Jwtt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 7 mei 2022 ik heb yuna nodig , en die minderd niet , en met lisi die tweede kan ik ook niet vissen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 7 mei 2022 25 minuten geleden, nel H klondike zei: ik heb yuna nodig , en die minderd niet , en met lisi die tweede kan ik ook niet vissen ja hij doet het 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 7 mei 2022 32 minuten geleden, nel H klondike zei: ik heb yuna nodig , en die minderd niet , en met lisi die tweede kan ik ook niet vissen Met Elsi kun je ook niet vissen, dat kun je alleen met Yuna. Yuna is om te vissen Elsi is om op je land te zoeken Vilgot is om te duiken Dit is de taak die ze doen en een andere taak doen ze niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 10 mei 2022 Ik, Udmilla en Duif zijner 3 dagen niet. Tot vrijdag! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 10 mei 2022 6 uren geleden, Rina cf3 zei: Ik, Udmilla en Duif zijner 3 dagen niet. Tot vrijdag! Ook hier geld dat je dit soort meldingen in het chat topic hoort te plaatsen! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sam (Royal Story) 10 Geplaatst: 11 mei 2022 Goedemorgen, Hoe kan ik buurtjes bij mijn favorieten krijgen. Ik kan niets vinden waarbij ik mijn lijst buren kan zien, alleen bij het versturen van gifts. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 11 mei 2022 2 uren geleden, Sam (Royal Story) zei: Goedemorgen, Hoe kan ik buurtjes bij mijn favorieten krijgen. Ik kan niets vinden waarbij ik mijn lijst buren kan zien, alleen bij het versturen van gifts. Als je op de balk buren boven je burenlijst klikt kun je wisselen tussen buren/favorieten/laatste bezoekers en als je dan bij favorieten naast je lijst op het kruisje klikt https://prnt.sc/c5EAtwLiJiFz dan krijg je een scherm https://prnt.sc/mht4MTWpWDh0 en dan kun je aan de linker kant de buren aanklikken en die worden dan aan de rechterkant in de lijst geplaatst en dat zijn dan je favorieten. Wel even op de knop klaar klikken als je lijst klaar is anders wordt het niet opgeslagen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 11 mei 2022 het valt me op dat ik geen gevraagde spullen krijg van buren , alleen de gratis kado,s zit er een fout? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 11 mei 2022 ik heb nog een account , en ben gaan kijken of wat ik vraag er staat , maar nee staat er niet , Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 11 mei 2022 ja nu wel, kreeg nu een gevraagd kado 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 11 mei 2022 32 minuten geleden, nel H klondike zei: het valt me op dat ik geen gevraagde spullen krijg van buren , alleen de gratis kado,s zit er een fout? 15 minuten geleden, nel H klondike zei: ik heb nog een account , en ben gaan kijken of wat ik vraag er staat , maar nee staat er niet , 12 minuten geleden, nel H klondike zei: ja nu wel, kreeg nu een gevraagd kado Er zit altijd een lichte vertraging in naar je buren toe, maar er is geen probleem over bekend. Wat een optie kan zijn is dat spelers aan wie je iets vraagt op dat moment niet aan het spelen zijn, en wat ook een optie kan zijn; er zijn spelers die niet iedere dag spelen maar eens in de paar dagen. Hou het even in de gaten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sam (Royal Story) 10 Geplaatst: 11 mei 2022 4 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Als je op de balk buren boven je burenlijst klikt kun je wisselen tussen buren/favorieten/laatste bezoekers en als je dan bij favorieten naast je lijst op het kruisje klikt https://prnt.sc/c5EAtwLiJiFz dan krijg je een scherm https://prnt.sc/mht4MTWpWDh0 en dan kun je aan de linker kant de buren aanklikken en die worden dan aan de rechterkant in de lijst geplaatst en dat zijn dan je favorieten. Wel even op de knop klaar klikken als je lijst klaar is anders wordt het niet opgeslagen. Super, dank je voor je antwoord👍 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 11 mei 2022 13 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei: Super, dank je voor je antwoord👍 Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 mei 2022 goedeavond bij mij telt david bij de vriendelijk verzoekjes niet aan heb alles al gedaan hij telt ze niet bij voor de grijze druppels enz Groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 mei 2022 1 minuut geleden, Bo zei: goedeavond bij mij telt david bij de vriendelijk verzoekjes niet aan heb alles al gedaan hij telt ze niet bij voor de grijze druppels enz Groetjes Bo Je kunt max. 20 druppels hebben en daarna worden de druppels niet meer bijgeteld, dan zul je eerst moeten gaan ruilen https://prnt.sc/uSooR8_O3ANk Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 mei 2022 14 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Je kunt max. 20 druppels hebben en daarna worden de druppels niet meer bijgeteld, dan zul je eerst moeten gaan ruilen https://prnt.sc/uSooR8_O3ANk die heb ik niet omdat ze niet worden bij getelt zie nu dat ze ook bij de ander niet wordn bij getelt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 mei 2022 word niet bij getelt en zit nog lang niet aan de 20 je heb ze wel nog voor de opdracht en het land van utopis Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 mei 2022 11 minuten geleden, Bo zei: word niet bij getelt en zit nog lang niet aan de 20 je heb ze wel nog voor de opdracht en het land van utopis Je krijgt ze niet van de gevorderde verzoekjes alleen van de gewone verzoekjes. Maar als die niet bijgeteld worden dan kun je het beste even een ticket insturen dan kunnen ze het even nakijken waar het mis gaat. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 19 mei 2022 wanneer krijg je de vakantiedolfijn bij het verzamelen van theekopjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 mei 2022 4 uren geleden, Ida Modderman zei: wanneer krijg je de vakantiedolfijn bij het verzamelen van theekopjes Als je alle 3 de karretjes bij elkaar gespaard hebt dan krijg je automatisch de vakantie dolfijn, die vind je inventaris onder tabblad dieren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 19 mei 2022 39 minuten geleden, Tonia zei: Klik er even op en ga er even uit en dan weer erin en kijk of je hem in rugzak hebt. ik heb 25 30 en 50 in de karretjes maar krijg hem niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 mei 2022 1 minuut geleden, Ida Modderman zei: ik heb 25 30 en 50 in de karretjes maar krijg hem niet Als je genoeg puzzelstukjes verzameld hebt dan worden de knoppen groen en kun je ze omruilen door op die knop te klikken en dan komt er een vinkje te staan bij dat karretje https://prnt.sc/nuM_5iII056L Als je dat met alle 3 de karretjes hebt gedaan dan krijg je automatisch de vakantie dolfijn Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites