Ida Modderman 66 Geplaatst: 19 mei 2022 11 minuten geleden, Ida Modderman zei: ik heb 25 30 en 50 in de karretjes maar krijg hem niet ik ben er uit moet op de karretjes drukken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 mei 2022 4 minuten geleden, Ida Modderman zei: ik ben er uit moet op de karretjes drukken Ja, als je niet de puzzelstukjes omwisselt dan worden ze niet afgevinkt en dan krijg je idd ook de vakantie dolfijn niet. https://prnt.sc/nuM_5iII056L Zodra je bij alle 3 de karretjes de puzzelstukjes hebt omgewisseld staat er bij alle karretjes een vinkje en ook bij de vakantie dolfijn Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 22 mei 2022 hoeveel bomen kan ik in de boomschuur plaatsen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 22 mei 2022 1 uur geleden, Ida Modderman zei: hoeveel bomen kan ik in de boomschuur plaatsen Ik ga er vanuit dat je de bomenkas bedoelt. De bomenkas wordt bepaald door het level van de kas, je kunt steeds je kas weer een level uitbreiden en dan kun je weer een x aantal bomen in de bomenkas plaatsen. Het is onbekend wat het maximale level van de bomenkas is, dat zou zomaar level 999 kunnen zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 23 mei 2022 Goedemorgen ik heb een vraag hoe kom je aan de koningskistjes bij piano geschenken ,,moet je die kopen ,of hoe gaat dat Groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 mei 2022 3 uren geleden, Bo zei: Goedemorgen ik heb een vraag hoe kom je aan de koningskistjes bij piano geschenken ,,moet je die kopen ,of hoe gaat dat Groetjes Bo Deze moet je idd kopen met de paarse edelstenen en deze kun je alleen kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 23 mei 2022 5 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Deze moet je idd kopen met de paarse edelstenen en deze kun je alleen kopen. hahahah dat ga ik niet doen ,,dacht dat het een opdracht was lol Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 mei 2022 17 minuten geleden, Bo zei: hahahah dat ga ik niet doen ,,dacht dat het een opdracht was lol Groot gelijk, dit soort dingen komen regelmatig terug en de strekking is altijd hetzelfde, je moet er geld instoppen anders kun je er niets mee. Persoonlijk vind ik dat soort dingen echt nutteloos maar ja de ontwikkelaar wil ook geld aan het spel verdienen dus gooien ze het er af en toe in in de hoop dat veel spelers het toch doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 24 mei 2022 Om rookbommen te maken in de werkplaats heb je paarse verf nodig en die vind je door paarse lava lampen te maken. Mijn vraag is hoe kom ik aan paarse lava lampen b.v.d. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 mei 2022 1 uur terug, Frits zei: Om rookbommen te maken in de werkplaats heb je paarse verf nodig en die vind je door paarse lava lampen te maken. Mijn vraag is hoe kom ik aan paarse lava lampen b.v.d. Deze maak je in de lava lampen machine. Je hebt er pruimenjam en lava voor nodig. Let wel; de paarse verf krijg je random dus niet elke keer dat je paarse lava lampen maakt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjannet DV 2 Geplaatst: 24 mei 2022 Ik moet de bever dam van de schatkist uitbreiden alleen staat er niet bij vermeld tot welk level enig idee ik zit nu al op level 5 en er gebeurd niks Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 25 mei 2022 11 uren geleden, Sjannet DV zei: Ik moet de bever dam van de schatkist uitbreiden alleen staat er niet bij vermeld tot welk level enig idee ik zit nu al op level 5 en er gebeurd niks Dit is het beverhuis en huizen kun je heel ver upgraden en steeds meer dieren in plaatsen, helaas worden ze met ieder level dat je ze upgrade ook steeds duurder en is het niet altijd rendabel om nog uit te breiden. Het is onbekend tot welk level je kunt uitbreiden. Heb je een opdracht om de beverdam uit te breiden? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 26 mei 2022 ik heb een vraagje ik heb de doolhof hermietkreeft gekocht maar nu eet dat ding spirullia hoe kom ik daar aan het staat niet in de winkel groetjes bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 26 mei 2022 20 minuten geleden, Bo zei: ik heb een vraagje ik heb de doolhof hermietkreeft gekocht maar nu eet dat ding spirullia hoe kom ik daar aan het staat niet in de winkel groetjes bo zo iets lol Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 26 mei 2022 1 uur terug, Bo zei: ik heb een vraagje ik heb de doolhof hermietkreeft gekocht maar nu eet dat ding spirullia hoe kom ik daar aan het staat niet in de winkel groetjes bo 52 minuten geleden, Bo zei: zo iets lol Spirulina krijg je door zeegras te oogsten. Let wel; dit krijg je net als alle andere items random. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 29 mei 2022 Goedeavond wij hebben maandag of dinsdag een opdracht gehad, met de beer wat was de beloning daar van weet jij het misschien want ik en Gerry hebben niks gehad met die opdracht , volgens mij heeft iedereen die opdracht gehad . Wij hebben wel een verenboon moeten kopen voor 8 duiten maar je krijg niks voor de op dracht groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 29 mei 2022 30 minuten geleden, Bo zei: Goedeavond wij hebben maandag of dinsdag een opdracht gehad, met de beer wat was de beloning daar van weet jij het misschien want ik en Gerry hebben niks gehad met die opdracht , volgens mij heeft iedereen die opdracht gehad . Wij hebben wel een verenboon moeten kopen voor 8 duiten maar je krijg niks voor de op dracht groetjes Bo Klopt er was bij deze opdrachten geen eindbeloning. Je kreeg alleen wat er boven de opdracht stond, wat ervaring en munten meer niet. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 29 mei 2022 Goeden avond, mn spel bleef hangen, heb cache geleegd en op nieuw opgestart maar nu gaat het niet verder krijg alleen een licht blauw scherm. Groetjes Tineke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 mei 2022 13 uren geleden, Tineke LL zei: Goeden avond, mn spel bleef hangen, heb cache geleegd en op nieuw opgestart maar nu gaat het niet verder krijg alleen een licht blauw scherm. Groetjes Tineke Heb je toevallig veel buren bezoekjes gedaan en mss ook nog andere tabbladen open gehad? Heb je je cache al vanaf het allereerste begin geleegd? Heb je nu nog problemen met het spel? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 30 mei 2022 vanmorgen deed het spel het weer, weet wel dat het spel het niet naar behoren doet, als ik bij buren ben geweest ververs ik eerst het spel, maar het gebeurt steeds vaker dat als ik opdrachten heb voltooid en ik weer opnieuw het spel ververs dat alles wat ik gedaan heb weg is, en weer opnieuw kan beginnen, en dan ben ik niet bij mn buren geweest, beetje vreemd vind ik dat wel, en baal daar af en toe best wel van. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 mei 2022 17 minuten geleden, Tineke LL zei: vanmorgen deed het spel het weer, weet wel dat het spel het niet naar behoren doet, als ik bij buren ben geweest ververs ik eerst het spel, maar het gebeurt steeds vaker dat als ik opdrachten heb voltooid en ik weer opnieuw het spel ververs dat alles wat ik gedaan heb weg is, en weer opnieuw kan beginnen, en dan ben ik niet bij mn buren geweest, beetje vreemd vind ik dat wel, en baal daar af en toe best wel van. Dit is een grafisch zwaar spel, dus hoe meer je op je land hebt hoe trager het spel wordt, doordat je cache volloopt. Buren bezoeken vraagt veel en daardoor loopt je cache ook sneller vol. Het is het handigste om regelmatig je cache vanaf het allereerste begin te legen. Let er altijd goed op dat het spel is opgeslagen voor je afsluit of ververst. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 30 mei 2022 ik leeg mn cache wel 3x op een dag, gisteren had ik mn werkplaats op 50% staan maar naar 3 uur ging weer de normale tijd in wat eigenlijk na 6 uuur moet, heb toen cache geleegd opnieuw opgestart maar niets hielp, het vuurtje brande maar de tijd werd niet aangepast naar de helft, ik begrijp dat het een zwaar spel is, maar ik vind wel dat alles naar behoren moet weken, terwijl ik wel mn cache geregeld leeg en op nieuw opstart. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 mei 2022 1 uur terug, Tineke LL zei: ik leeg mn cache wel 3x op een dag, gisteren had ik mn werkplaats op 50% staan maar naar 3 uur ging weer de normale tijd in wat eigenlijk na 6 uuur moet, heb toen cache geleegd opnieuw opgestart maar niets hielp, het vuurtje brande maar de tijd werd niet aangepast naar de helft, ik begrijp dat het een zwaar spel is, maar ik vind wel dat alles naar behoren moet weken, terwijl ik wel mn cache geregeld leeg en op nieuw opstart. Wss is er dan toch iets fout gegaan op jouw account, je kunt het beste even een ticket hierover insturen dan kunnen ze even nakijken wat er precies misgegaan is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 1 juni 2022 (aangepast) Op 5/30/2022 om 2:58 PM, Sylvia Ambi RS zei: Wss is er dan toch iets fout gegaan op jouw account, je kunt het beste even een ticket hierover insturen dan kunnen ze even nakijken wat er precies misgegaan is. 1 juni 2022 aangepast door Bo staat er dubbel op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 1 juni 2022 Ik kan geen berichtje sturen alleen op deze manier,maar ik had een vraagje,,,komt dat weeshuis terug ,of hoe kan ik daar aan komen groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites