Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

is er weer een bug in het spel ofzo ?start weer niet verder door ,heeft hier nog iemand last van?

heb m"n cache leeg gemaakt etc. maar nog niks!!

gr vissertje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
39 minuten geleden, vissertje zei:

is er weer een bug in het spel ofzo ?start weer niet verder door ,heeft hier nog iemand last van?

heb m"n cache leeg gemaakt etc. maar nog niks!!

gr vissertje

19 minuten geleden, Jeanne zei:

ik kan er ook niet op

Ik heb er al een melding van gemaakt dat de spelen eruit liggen, hopelijk wordt het snel opgepakt en kunnen we snel weer spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, ze hebben het probleem gevonden. 

Zet je Adblocker uit leeg je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in dan werkt het spel.

Mocht je toevallig ook nog werken met een VPN dan kan die ook nog voor problemen zorgen en moet je die ook even uitzetten.

Het probleem wordt nu niet opgelost omdat het weekend is maar ze gaan er wss 9 afhankelijk van de prio hoogte ) komende week mee aan de slag om het te verhelpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Zet je Adblocker uit leeg je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in dan werkt het spel.

Mocht je toevallig ook nog werken met een VPN dan kan die ook nog voor problemen zorgen en moet je die ook even uitzetten.

Het probleem wordt nu niet opgelost omdat het weekend is maar ze gaan er wss 9 afhankelijk van de prio hoogte ) komende week mee aan de slag om het te verhelpen.

30 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

ik heb dat gedaan maar  nog steeds hetzelfde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden, barbara zei:

ik heb dat gedaan maar  nog steeds hetzelfde

Heb je je cache vanaf het allereerste moment geleegd zoals je op de screen ziet? https://prnt.sc/S68SDuGEu4Ko

Heb je de adblocker uit gezet en niet weer aangezet?

Gebruik je toevallig een VPN, zo ja dan moet moet je die ook uitzetten en niet weer aanzetten.

Gebruik je nog ander extensions?

Na het uitzetten van mijn Adblocker en VPN en nadat ik me cache volledig geleegd had, heb ik me browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd en draait het spel weer normaal. Je moet alleen de advertenties voor lief nemen nu helaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik merk ook dat elke keer dat ik het spel uitga, ik opnieuw cache moet legen om er weer in te kunnen.

Aangezien ik aanneem dat iedereen dat heeft, benoem ik het hier even😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

Ik merk ook dat elke keer dat ik het spel uitga, ik opnieuw cache moet legen om er weer in te kunnen.

Aangezien ik aanneem dat iedereen dat heeft, benoem ik het hier even😉

Ik heb het idd ook gemerkt, heel vervelend en heb het ook direct gemeld, dus hopelijk verhoogd het de prio en wordt het van de week snel opgelost.

Misschien handig om incognito te gebruiken daar wordt niets opgeslagen. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

heb alles gedaan cache geleegd adblock uitgezet en lukt nog niks kom in het eerste level terecht dus bij begin van het spel,dan doe ik weer alles opnieuw, en dan start het spel weer niet verder op.

is weer puinhoop,fijne dag verder

gr visser-fred

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, catharina 1951 zei:

heb alles gedaan cache geleegd adblock uitgezet en lukt nog niks kom in het eerste level terecht dus bij begin van het spel,dan doe ik weer alles opnieuw, en dan start het spel weer niet verder op.

is weer puinhoop,fijne dag verder

gr visser-fred

Heb je het al in incognito geprobeerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

het begint wel heel irritant te worden dat je iedere x opnieuw je cache moet legen, en dan is het nog niet zeker dat je erop kunt, knap waardeloos, en dan nog verplicht naar die stomme reclame kijken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden, Tineke LL zei:

het begint wel heel irritant te worden dat je iedere x opnieuw je cache moet legen, en dan is het nog niet zeker dat je erop kunt, knap waardeloos, en dan nog verplicht naar die stomme reclame kijken

Helaas is het op dit moment de enige manier om te kunnen spelen, hopelijk wordt het komende week snel opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Ik heb het idd ook gemerkt, heel vervelend en heb het ook direct gemeld, dus hopelijk verhoogd het de prio en wordt het van de week snel opgelost.

Misschien handig om incognito te gebruiken daar wordt niets opgeslagen. 😉

Ik ben allang blij dat we er op kunnen. Hopelijk is het de komende week snel opgelost😁

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, ***Jeanette*** zei:

goedendag, ik merk dat de cacao mixer niet bij telt zit daar een probleem in? ik kan nu niet verder met de queest  dank je wel Jeanette Lamme

Ik heb het getest en het wordt gewoon bijgeteld.

Met welke quest ben je bezig?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, ***Jeanette*** zei:

handlanger liefde3/8 het telt er niet bij

Heb je je cache al vanaf het allereerste begin geleegd, browser gesloten, browser opnieuw geopend en opnieuw ingelogd?

Heb je een screen van de opdracht?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, ***Jeanette*** zei:

alles geleegd en gedaan maar weet niet hoe ik een screen moet maken

Ik heb de juiste opdracht gevonden en ga het vandaag even testen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
39 minuten geleden, ***Jeanette*** zei:

Hoi Sylvia ik ben er al uit je moet 2 cacao mixers hebben dus bedankt voor alle moeite XX

groetjes Jeanette

Top dat het opgelost is, maar staat het dan niet duidelijk in de opdracht beschreven dat je er 2 moet hebben? Of stond er toevallig in de opdracht dat je een cacaomixer moet kopen?

Overigens kun je om een printscreen te maken de knop prt sc op je pc/laptop gebruiken en dan de screen opslaan op je pc/laptop of je kunt Lightshot gebruiken. Deze moet je dan wel even downloaden, maar voordeel hiervan is dat niet alle printscreens die je maakt op je pc/laptop opgeslagen worden. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen