Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje,ik heb een casuarius aangeschaft en de vraag is,is hier een huisje voor enzo ja welke. bvd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb een vraagje,ik heb een casuarius aangeschaft en de vraag is,is hier een huisje voor enzo ja welke. bvd  en een breiende das gewonnen. is hier ook een huisje voor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Frits zei:

ik heb een vraagje,ik heb een casuarius aangeschaft en de vraag is,is hier een huisje voor enzo ja welke. bvd

1 uur terug, Frits zei:

ik heb een vraagje,ik heb een casuarius aangeschaft en de vraag is,is hier een huisje voor enzo ja welke. bvd  en een breiende das gewonnen. is hier ook een huisje voor

Nee daar zijn geen huisjes voor, niet voor elk dier is er een huisje, sommige dieren kun je bij elkaar in een huisje plaatsen omdat ze hetzelfde eten, maar deze 2 kunnen alleen op je land staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goede morgen Sylvia, help, iedere keer dat ik giften van vrienden vraag krijg ik steeds de zelfde vrienden te zien, heb cache al geleegd, op nieuw ingelogd, maar iedere x dat ik opnieuw inlog krijg ik de zelfde vrienden te zien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Tineke LL zei:

Goede morgen Sylvia, help, iedere keer dat ik giften van vrienden vraag krijg ik steeds de zelfde vrienden te zien, heb cache al geleegd, op nieuw ingelogd, maar iedere x dat ik opnieuw inlog krijg ik de zelfde vrienden te zien

Soms gebeurt dat idd en helaas is daar niets aan te doen.

Je kunt gewoon je hulp verzoeken doen en je krijgt dan ook gewoon je items binnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Tineke LL zei:

opeens werkt alles weer, heb niets gedaan, maar bedankt voor je antwoord

Ook dat gebeurt idd, maar wel fijn dat het weer opgelost is bij je 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
47 minuten geleden, Marijke zei:

goedemorgen ff vraag hoe krijg je supermadeliefje enz

groetes marijke

Goedemorgen,

Super bloemen krijg je door een voedingsflesje te gebruiken op gewone bloemen die je geoogst hebt.

Je gewone bloemen worden dan super bloemen en komen dan in een pot te staan, en deze super bloemen kun je dan een x aantal keren oogsten en dan moet je weer een nieuw voedingsflesje gebruiken.

Voedingsflesjes kun je maken in Fay's Magische Lab, je hebt er 3 vuur ( vragen aan buren ), 45 visstuivers en 1 shilling voor nodig en het duurt 8 uur om zo'n flesje te maken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, er zijn laad problemen met het spel, dit is bekend en er wordt al aan gewerkt om het op te lossen, tot die tijd moeten we geduld hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei:

@All, er zijn laad problemen met het spel, dit is bekend en er wordt al aan gewerkt om het op te lossen, tot die tijd moeten we geduld hebben.

dank je wel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, even een update; de verwachting is dat de storing morgen ochtend verholpen zal zijn.  Plinga  en ik hopen dat iig, mocht het morgen ochtend nog steeds niet werken dan is dat iig onze eerste prio.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, voor degene bij wie vorige week met de storing de login keten verbroken is, deze wordt binnen 48h weer hersteld.

De ontwikkelaars hebben ook besloten om een kleine compensatie voor de storing te geven. Deze wordt bij iedereen geplaatst in het berichten centrum dus hou die even goed in de gaten dan weet je wat je gekregen hebt.

aangepast door Sylvia Ambi RS

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen