Hanneke 11 Geplaatst: 1 augustus 2022 vraagje ik heb 69 mais moet meel maken .maar hij doet niks grt hanneke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hanneke 11 Geplaatst: 1 augustus 2022 op gelost grt hanneke 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 1 augustus 2022 krijgen we ook nog extra tyd bij dat speciale eiland door de storing anderhalve dag kwijt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 augustus 2022 26 minuten geleden, Ida Modderman zei: krijgen we ook nog extra tyd bij dat speciale eiland door de storing anderhalve dag kwijt Nee, doordat het ene land eindigt en direct het nieuwe land begint kan de tijd niet verlengt worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 1 augustus 2022 14 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Nee, doordat het ene land eindigt en direct het nieuwe land begint kan de tijd niet verlengt worden. jammer krijg ik het niet af denk ik Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 augustus 2022 30 minuten geleden, Ida Modderman zei: jammer krijg ik het niet af denk ik Gewoon rustig doorhakken op het land dan kom je een heel eind hoor. 😉 Ik denk ook iedere keer weer, pfff lastig hoor ga ik nooit halen, en dan op de laatste zondag weet ik het toch nog eindelijk te voltooien. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 11 augustus 2022 spel laad niet op is er een storing Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 12 augustus 2022 11 uren geleden, Jeanne zei: spel laad niet op is er een storing Zou kunnen dat er een kleine storing is geweest, spel laad nu iig weer normaal. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 14 augustus 2022 Waar kan ik een gouden visnet voor gebruiken bij voorbaat dank Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 augustus 2022 3 uren geleden, Frits zei: Waar kan ik een gouden visnet voor gebruiken bij voorbaat dank Met een gouden visnet vang je met zekerheid een zeldzame vis. Per net vang je maar 1 zeldzame vis, en dat is dan de zeldzame vis uit de viszone waar je op dat moment aan het vissen bent. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 14 augustus 2022 dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 augustus 2022 25 minuten geleden, Frits zei: dank je wel Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 17 augustus 2022 Via Mystieke Tuinen heb ik bij Moggel,s Avontuur 2 lieveheersbeestjes verzameld. Mijn vraag is hoe ik deze lieveheersbeestjes in mijn huis krijg of zijn er in het spel nog andere lieveheersbeestjes te verdienen. Ik heb op mijn landje een lieveheersbeestjes huis staan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 augustus 2022 6 minuten geleden, Frits zei: Via Mystieke Tuinen heb ik bij Moggel,s Avontuur 2 lieveheersbeestjes verzameld. Mijn vraag is hoe ik deze lieveheersbeestjes in mijn huis krijg of zijn er in het spel nog andere lieveheersbeestjes te verdienen. Ik heb op mijn landje een lieveheersbeestjes huis staan. Dit zijn niet de lieveheersbeestjes voor het lieveheersbeestjeshuis. De lieveheersbeestjes die je van moggel kunt krijgen gebruik je o.a om super de luxe aas te maken bij vis je visje. De lieveheersbeestjes voor het lieveheersbeestjeshuis zijn productie dieren en daar kun je niet aankomen op dit moment. Deze kun je alleen krijgen als een beloning van een update en zolang de ontwikkelaars die er niet inzetten zijn die lieveheersbeestjes dus niet beschikbaar en blijft het huis leeg. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 17 augustus 2022 bedankt voor je snelle reactie Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 augustus 2022 8 minuten geleden, Frits zei: bedankt voor je snelle reactie Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Silvia1 CF RS 0 Geplaatst: 18 augustus 2022 Hoi, bij mij wil het spel niet laden, begon gisteravond al, bij allebei de accounts. Is er soms weer een storing en zijn er meerdere die hier last van hebben? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 18 augustus 2022 2 uren geleden, Silvia1 CF RS zei: Hoi, bij mij wil het spel niet laden, begon gisteravond al, bij allebei de accounts. Is er soms weer een storing en zijn er meerdere die hier last van hebben? Nee er is geen storing, spel laad en draait normaal. Advies; Leeg je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Kijk of er niet toevallig een update van Chrome is, en of er niet toevallig een update van Windows in de wacht staat. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 22 augustus 2022 krijgen we geen nieuw eiland Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 22 augustus 2022 11 minuten geleden, Ida Modderman zei: krijgen we geen nieuw eiland Geen idee, we wachten nog op antwoord van de ontwikkelaar. Zodra we meer weten laat ik het hier weten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 22 augustus 2022 24 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Geen idee, we wachten nog op antwoord van de ontwikkelaar. Zodra we meer weten laat ik het hier weten. dank je wel sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 augustus 2022 @All, we hebben antwoord van de ontwikkelaar betreffende het tijdelijke land. Er is nu een pauze van een week en volgende week komt er weer een nieuwe tijdelijk land. In het vervolg kan het zijn dat het ene land eindigt en het volgende land direct stopt, maar er kan ook een pauze week tussen zitten. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 27 augustus 2022 wat krijg je bij die andere eilanden zoals vikingland en tropisch eiland Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 27 augustus 2022 (aangepast) 1 uur terug, Ida Modderman zei: wat krijg je bij die andere eilanden zoals vikingland en tropisch eiland Deze eilanden kun je op je gemak leeg spelen, zijn niet tijdgebonden. Je krijgt bij deze eilanden opdrachten en voor het voltooien ervan krijg je beloningen, verder is het enkel ervaring e.d. wat je krijgt. Als je eenmaal alle opdrachten voltooid hebt en je gaat dan weg van het eiland dan krijg je de melding of je het zeker weet, want eenmaal weg uit het eiland dan kun je er niet meer naartoe want het wordt dan gesloten, dus als je een eiland echt leeg wilt spelen dan moet je dat doen voor je de opdrachten voltooid hebt. 27 augustus 2022 aangepast door Sylvia Ambi RS Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 27 augustus 2022 20 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Deze eilanden kun je op je gemak leeg spelen, zijn niet tijdgebonden. Je krijgt bij deze eilanden opdrachten en voor het voltooien ervan krijg je beloningen, verder is het enkel ervaring e.d. wat je krijgt. Als je eenmaal alle opdrachten voltooid hebt en je gaat dan weg van het eiland dan krijg je de melding of je het zeker weet, want eenmaal weg uit het eiland dan kun je er niet meer naartoe want het wordt dan gesloten, dus als je een eiland echt leeg wilt spelen dan moet je dat doen voor je de opdrachten voltooid hebt. dank je wel voor de uitleg sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites