Tineke LL 35 Geplaatst: 27 augustus 2022 bij de dagelijkse missie moet ik een opdracht van mirella uitvoeren, heb nu al 15 vriendelijke verzoekjes gedaan maar er komt er geen van mirella, wat kan ik hier aan doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 27 augustus 2022 2 uren geleden, Tineke LL zei: bij de dagelijkse missie moet ik een opdracht van mirella uitvoeren, heb nu al 15 vriendelijke verzoekjes gedaan maar er komt er geen van mirella, wat kan ik hier aan doen? Rustig door blijven gaan. Als je het nodig hebt voor een opdracht is het altijd zeldzamer dan normaal. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 28 augustus 2022 ja dat heb ik door, dat was ook al zo toen voor een opdracht een monster moest verslaan toen kreeg ik geen monsters en kon ik de opdracht niet afmaken, en toen de opdracht voorbij was kreeg ik de een na de ander monster om te verslaan, heb al een tijdje door dat het spel weet wat je moet doen, en probeert om zo te zorgen dat je de opdrachten afmaakt door robijnen te gebruiken. maar toch bedankt voor het antwoord, en nog een fijne zondag Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 28 augustus 2022 2 uren geleden, Tineke LL zei: ja dat heb ik door, dat was ook al zo toen voor een opdracht een monster moest verslaan toen kreeg ik geen monsters en kon ik de opdracht niet afmaken, en toen de opdracht voorbij was kreeg ik de een na de ander monster om te verslaan, heb al een tijdje door dat het spel weet wat je moet doen, en probeert om zo te zorgen dat je de opdrachten afmaakt door robijnen te gebruiken. maar toch bedankt voor het antwoord, en nog een fijne zondag Je kunt de opdrachten gewoon afmaken zonder robijnen te gebruiken hoor. Je kunt het beste op je bestellingenbord altijd zorgen dat je van iedereen wat verzoekjes hebt staan, dat maakt het makkelijker als je ze nodig hebt voor een opdracht. Voor de monsters kun je ook de vallen gebruiken, die vangen de monsters voor je en als je dan een opdracht krijgt voor de monsters dan hoef je alleen maar de vallen te oogsten en is je opdracht zo klaar.😉 Jij ook nog een hele fijne zondag.😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 1 september 2022 dit spel doet het sinds niet meer bij mij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 september 2022 1 uur terug, Rina cf3 zei: dit spel doet het sinds niet meer bij mij. Er is geen storing, spel draait normaal. Leeg even je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Kijk ook even of er niet toevallig een update van Chrome is en/of van Windows. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 3 september 2022 Goedemorgen een vraagje kan er op het forum geen extra topic worden aan gemaakt over de walvis eiland ik laad spullen in ,haal ze op het eiland er uit maar kan ze niet gebruiken .. maar er staat nergens hoe het werk sommige vragen aan mij hoe het werk maar kan geen antwoord geven ,want ik weet het zelf niet Groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 3 september 2022 1 uur terug, Bo zei: Goedemorgen een vraagje kan er op het forum geen extra topic worden aan gemaakt over de walvis eiland ik laad spullen in ,haal ze op het eiland er uit maar kan ze niet gebruiken .. maar er staat nergens hoe het werk sommige vragen aan mij hoe het werk maar kan geen antwoord geven ,want ik weet het zelf niet Groetjes Bo Nee ook wij hebben geen info over walvis eiland. Het enige wat we weten is dat de opdrachten gevolgd moeten worden en zodra de opdrachten allemaal klaar zijn is walvis eiland ook klaar. Walvis eiland is iets wat op zichzelf staat en meer bedoeld is zoals de landen zoals Vikingland enzo. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 3 september 2022 1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei: Nee ook wij hebben geen info over walvis eiland. Het enige wat we weten is dat de opdrachten gevolgd moeten worden en zodra de opdrachten allemaal klaar zijn is walvis eiland ook klaar. Walvis eiland is iets wat op zichzelf staat en meer bedoeld is zoals de landen zoals Vikingland enzo. 1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei: Nee ook wij hebben geen info over walvis eiland. Het enige wat we weten is dat de opdrachten gevolgd moeten worden en zodra de opdrachten allemaal klaar zijn is walvis eiland ook klaar. Walvis eiland is iets wat op zichzelf staat en meer bedoeld is zoals de landen zoals Vikingland enzo. oke dank je wel voor de info Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 8 september 2022 Goeden avond, hoe krijg ik een super kleine lavendel? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 8 september 2022 18 minuten geleden, Tineke LL zei: Goeden avond, hoe krijg ik een super kleine lavendel? Door het oogsten van je super lavendel. Super lavendel krijg je door voedingsflesje te gebruiken op je gewone lavendel plant. Voedingsflesjes kun je maken in Fay's laboratorium. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 8 september 2022 18 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Door het oogsten van je super lavendel. Super lavendel krijg je door voedingsflesje te gebruiken op je gewone lavendel plant. Voedingsflesjes kun je maken in Fay's laboratorium. dank je wel voor het snelle antwoord, nog een fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 9 september 2022 11 uren geleden, Tineke LL zei: dank je wel voor het snelle antwoord, nog een fijne avond Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 15 september 2022 Goeden middag allemaal, mijn Land Gans produceert geen veren, heb het spel al op nieuw opgestart dan geeft hij 1 x veren, heb het cache al geleegd, heb hem al op automatisch gezet maar niets help. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 september 2022 4 uren geleden, Tineke LL zei: Goeden middag allemaal, mijn Land Gans produceert geen veren, heb het spel al op nieuw opgestart dan geeft hij 1 x veren, heb het cache al geleegd, heb hem al op automatisch gezet maar niets help. Hoi Tineke, je bedoelt Gans Ans denk ik ( de gans die je gewoon in de winkel kunt kopen ). Is het nog een gewone gans of inmiddels al een koningsgans? Heb je je cache vanaf het allereerste begin geleegd en daarna je browser gesloten? Als je dit niet zo hebt gedaan dan is er nog van alles op je pc/laptop vastgehouden waardoor een probleem kan blijven bestaan. Heb je ook al een andere browser geprobeerd? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 16 september 2022 22 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Hoi Tineke, je bedoelt Gans Ans denk ik ( de gans die je gewoon in de winkel kunt kopen ). Is het nog een gewone gans of inmiddels al een koningsgans? Heb je je cache vanaf het allereerste begin geleegd en daarna je browser gesloten? Als je dit niet zo hebt gedaan dan is er nog van alles op je pc/laptop vastgehouden waardoor een probleem kan blijven bestaan. Heb je ook al een andere browser geprobeerd? hoi Sylvia, hij heet toch echt landgans, het is nog een gewone gans, ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik die bij een opdracht gekregen. Heb alles wat jij bonen benoemd gedaan, maar hij blijft heel vervelend doen, nu zet ik hem op auto en dan stopt hij er mee, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 16 september 2022 1 uur terug, Tineke LL zei: hoi Sylvia, hij heet toch echt landgans, het is nog een gewone gans, ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik die bij een opdracht gekregen. Heb alles wat jij bonen benoemd gedaan, maar hij blijft heel vervelend doen, nu zet ik hem op auto en dan stopt hij er mee, Ah dat verklaard het, zelf heb ik die niet. Wat je nog kunt proberen is om hem in je pakhuis op te slaan en hem daarna weer op je land te plaatsen, dit wil ook nog wel eens werken om een probleem op te lossen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 16 september 2022 46 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Ah dat verklaard het, zelf heb ik die niet. Wat je nog kunt proberen is om hem in je pakhuis op te slaan en hem daarna weer op je land te plaatsen, dit wil ook nog wel eens werken om een probleem op te lossen. ja dat kan ik ook nog proberen, heb ondertussen maar gans Ans gekocht die doet het gewoon, bedankt voor het antwoorden, nog een fijne avond. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 16 september 2022 1 minuut geleden, Tineke LL zei: ja dat kan ik ook nog proberen, heb ondertussen maar gans Ans gekocht die doet het gewoon, bedankt voor het antwoorden, nog een fijne avond. kan hem niet opslaan in het pakhuis, hij wil zn bakkie niet leeg eten haha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 september 2022 15 uren geleden, Tineke LL zei: kan hem niet opslaan in het pakhuis, hij wil zn bakkie niet leeg eten haha Hoi Tineke, ik ben ff op zoek gegaan naar de Landgans en heb hem gevonden. Ben ermee aan de slag gegaan om het te testen en stop maar met al je pogingen om het dier te laten werken want er zit gewoon een bug in. Ik ga dit maandag direct melden en dan is het hopelijk snel opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 18 september 2022 Op 9/17/2022 om 12:18 PM, Sylvia Ambi RS zei: Hoi Tineke, ik ben ff op zoek gegaan naar de Landgans en heb hem gevonden. Ben ermee aan de slag gegaan om het te testen en stop maar met al je pogingen om het dier te laten werken want er zit gewoon een bug in. Ik ga dit maandag direct melden en dan is het hopelijk snel opgelost. dank je wel voor de moeite, zie wel wanneer hij weer wil eten haha, nog een fijne zondag 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 18 september 2022 hoi ik ben bezig met gourmet land. ik moet hortensia bloesem hebben, maar ik kan er niet op klikken want hij sta achter het snoep huisje. vraag is hoe kan ik er op klikken marijke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 18 september 2022 6 minuten geleden, Marijke zei: hoi ik ben bezig met gourmet land. ik moet hortensia bloesem hebben, maar ik kan er niet op klikken want hij sta achter het snoep huisje. vraag is hoe kan ik er op klikken marijke Als je dat huisje klaar hebt , staat dat hamer icoontje niet meer in de weg en kun je die bloemen oogsten, je zult toto die tijd op een ander punt op je land de bloemen moeten oogsten. Zelf was ik daar ook al tegenaan gelopen, er zijn ook een aantal bomen die niet geoogst kunnen worden, maar gelukkig is er meer dan genoeg allemaal op het land te vinden dus voor nu is het geen probleem. De ontwikkelaar heeft gezegd dat ze het nadat het land sluit gaan oplossen zodat als je het land nog een keer wilt doen al die problemen opgelost zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 20 september 2022 (aangepast) heb de edelweiss rots al gevonden haha 20 september 2022 aangepast door Tineke LL 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 22 september 2022 het spel laad niet op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites