Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 22 september 2022 27 minuten geleden, Jeanne zei: het spel laad niet op Er is geen storing bekend en zelf ondervind ik ook geen problemen. Kijk even of er toevallig een update van Chrome is. Leeg je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser open je browser opnieuw en log weer in. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 23 september 2022 hallo hoe kom ik aan spirulinna moet ik de kreeft voeren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 september 2022 1 uur geleden, Ida Modderman zei: hallo hoe kom ik aan spirulinna moet ik de kreeft voeren Dit kun je krijgen van Zeegras. Zeegras kun je kopen onder tabblad Natuur. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 23 september 2022 44 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Dit kun je krijgen van Zeegras. Zeegras kun je kopen onder tabblad Natuur. dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 september 2022 13 uren geleden, Ida Modderman zei: dank je wel Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 september 2022 @Tineke, de bug met de Landgans is opgelost 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
catharina 1951 0 Geplaatst: 25 september 2022 hallo even een vraagje ? als ik rs opstart kom ik altijd in de beginfase van het spel ,dus in level 1 als ik de pagina dan ververs kom ik wel op het spellevel waar ik bezig ben. dit is dus ook gebeurd toen ik robijnen kocht en zijn deze bijgeschreven bij het 1e level en niet op mijn spel waar ik op bezig ben ,dus 383robijnen wat ik kwijt ben ,heb hier al melding rechtstreeks gemaakt ,maar helaas word hierop niet gereageerd en staan mijn gekochte robijnen nog steeds niet op mijn spel maar op het begin level zouden jullie dit kunnen oplossen en de robijnen op mijn spelaccount kunnen bijschrijven met vriendelijke groet visser-fred Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 25 september 2022 1 uur terug, catharina 1951 zei: hallo even een vraagje ? als ik rs opstart kom ik altijd in de beginfase van het spel ,dus in level 1 als ik de pagina dan ververs kom ik wel op het spellevel waar ik bezig ben. dit is dus ook gebeurd toen ik robijnen kocht en zijn deze bijgeschreven bij het 1e level en niet op mijn spel waar ik op bezig ben ,dus 383robijnen wat ik kwijt ben ,heb hier al melding rechtstreeks gemaakt ,maar helaas word hierop niet gereageerd en staan mijn gekochte robijnen nog steeds niet op mijn spel maar op het begin level zouden jullie dit kunnen oplossen en de robijnen op mijn spelaccount kunnen bijschrijven met vriendelijke groet visser-fred Ik kan dit niet voor je oplossen, daarvoor moet je echt een via de GD+ balk bij de knop help een ticket insturen. Als het spel laad kijk dan even goed naar de uid nummers, je hebt dan bij het begin spel een ander uid dan bij je eigen spel, dit is heel belangrijk om door te geven want daaraan kunnen ze zien waar je robijnen terechtgekomen zijn en waar niet. Maak van beide spelen een screen van de instellingen ( ook deze vind je in de GD+ balk ) en stuur deze mee in je ticket. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 25 september 2022 dit is gebeurd bij de laatste grote crash wat ze gehad hebben,toen rs er zolang eruit gelegen heeft,maar zal het nog eens doorgeven bedankt voor de reactie gr visser-fred Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 25 september 2022 36 minuten geleden, vissertje zei: dit is gebeurd bij de laatste grote crash wat ze gehad hebben,toen rs er zolang eruit gelegen heeft,maar zal het nog eens doorgeven bedankt voor de reactie gr visser-fred Dat is dan gebeurt toen we zijn overgegaan naar het GD+ en er is toen ook een oproep geweest dat iedereen die wanneer het spel laad het begin spel krijgt dit moesten melden dan konden ze toen oplossen. We zijn er toen ook heel druk mee geweest om bij iedereen die er last van had en het gemeld hebben het probleem op te lossen. Ik zal het morgen ochtend ook even melden dat Catharina 1951 dit probleem nog heeft en dat er een ticket over ingestuurd is, dan is het iig onder de aandacht en kan het opgepakt worden.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 26 september 2022 dit heb ik toen ook doorgegeven als je in de berichten terug gaat ,heb toen ook doorgegeven dat ik op refresh drukte ik weer in mijn gewone spel kwam ,en dit dan ok was .en het probleem verholpen was maar bedankt voor de info ,ik wacht wel op resultaat met vriendelijke groet catharina 1951 visser-fred Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 26 september 2022 7 minuten geleden, vissertje zei: dit heb ik toen ook doorgegeven als je in de berichten terug gaat ,heb toen ook doorgegeven dat ik op refresh drukte ik weer in mijn gewone spel kwam ,en dit dan ok was .en het probleem verholpen was maar bedankt voor de info ,ik wacht wel op resultaat met vriendelijke groet catharina 1951 visser-fred Ik heb het vanmorgen direct even besproken, en ze gaan op zoek naar je ticket en zo snel mogelijk behandelen. Het kan zijn dat ze nog om aanvullende info vragen maar daar krijg je dan een mail over. Hoop dat ze het voor je kunnen oplossen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 26 september 2022 Goedemiddag ik moet 5 keer Pure Elegantie maken maar wat is dat Groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 26 september 2022 27 minuten geleden, Bo zei: Goedemiddag ik moet 5 keer Pure Elegantie maken maar wat is dat Groetjes Bo Deze maak je in Fay's magische lab https://prnt.sc/M3-ERaDU8mdI Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 27 september 2022 het spel laad niet op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 27 september 2022 5 uren geleden, Jeanne zei: het spel laad niet op Er is een storing! Kijk of er van Chrome een update is en kijk ook even of er van je Windows een update is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 29 september 2022 Op 9/26/2022 om 3:40 PM, Sylvia Ambi RS zei: Deze maak je in Fay's magische lab https://prnt.sc/M3-ERaDU8mdI dank je wel ik kan alleen hier me vraag stellen een nieuwe vraag gaat niet mijn vraag is wat krijg je bij de opdracht van Fay die er nu is Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 29 september 2022 Goedemiddag mijn vraag is wat krijg je bij de opdracht van Fay die er nu is groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 29 september 2022 6 minuten geleden, Bo zei: Goedemiddag mijn vraag is wat krijg je bij de opdracht van Fay die er nu is groetjes Bo Je krijgt munten en ervaring Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 29 september 2022 Zojuist, Sylvia Ambi RS zei: Je krijgt munten en ervaring dank je wel dan weet ik dat Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 29 september 2022 Ik heb nog een vraagje uit de wolken vijver komt daar geen wolken uit ? groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 29 september 2022 21 minuten geleden, Bo zei: Ik heb nog een vraagje uit de wolken vijver komt daar geen wolken uit ? groetjes Bo Heb je die gekocht van een aanbieding vanuit de Vang Cadeautjes? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 29 september 2022 5 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Heb je die gekocht van een aanbieding vanuit de Vang Cadeautjes? ja was daar heb ik hem gekocht is de opdracht van de grijper en daar kwam de vijver voor bij ,vorige keren kwamen er dingen uit voor de grijpen,ik dacht dat deze vijver wolkjes zou geven Groetjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 29 september 2022 6 minuten geleden, Bo zei: ja was daar heb ik hem gekocht is de opdracht van de grijper en daar kwam de vijver voor bij ,vorige keren kwamen er dingen uit voor de grijpen,ik dacht dat deze vijver wolkjes zou geven De vijver heet wolkenvijver Groetjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 29 september 2022 43 minuten geleden, Bo zei: ja was daar heb ik hem gekocht is de opdracht van de grijper en daar kwam de vijver voor bij ,vorige keren kwamen er dingen uit voor de grijpen,ik dacht dat deze vijver wolkjes zou geven Groetjes Nee bij de beschrijving staat ook alleen maar dat die vijver vis geeft. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites