vissertje 4 Geplaatst: 30 oktober 2022 hier zie je dus de opdracht;wat ik moet maken bedankt voor de uitleg voor de screen met vriendelijke groet vissertje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 30 oktober 2022 hier zie je dus de opdracht;wat ik moet maken bedankt voor de uitleg voor de screen met vriendelijke groet vissertje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 oktober 2022 2 uren geleden, vissertje zei: hier zie je dus de opdracht;wat ik moet maken bedankt voor de uitleg voor de screen met vriendelijke groet vissertje Dank je en graag gedaan hoor 😊 Heb je wel genoeg magische energie? Want als die op is dan heb je wel alle spullen maar kun je alsnog niets maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 30 oktober 2022 die heb ik ook en dan zou dit aangegeven worden ,maar er gebeurt niks en het aantal staat op 20 wat ik niet gemaakt heb ,dus raar! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Miss Rose 18 Geplaatst: 30 oktober 2022 goedenavond weet iemand waar de heksenhoed verstopt zit op Halloween eiland? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 31 oktober 2022 14 uren geleden, vissertje zei: die heb ik ook en dan zou dit aangegeven worden ,maar er gebeurt niks en het aantal staat op 20 wat ik niet gemaakt heb ,dus raar! Magische energie wordt automatisch aangevuld tot 20 daar hoef je niets voor te doen. Helaas ben ik ook door de opties heen, en aangezien de studieboeken alleen maar in de magische keuken staan ten tijde van de opdracht en daarna weer weg zijn kan ik het ook niet testen voor je. Je kunt het beste even een ticket insturen dan kunnen ze met behulp van je game id je account even nakijken of er een bug inzit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 31 oktober 2022 12 uren geleden, Miss Rose zei: goedenavond weet iemand waar de heksenhoed verstopt zit op Halloween eiland? Helaas liggen de items op het tijdelijke land bij iedereen weer op een andere plaats. Die items worden altijd random geplaatst en liggen heel vaak achter een boom of een grote rots. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 31 oktober 2022 Goedemorgen ik heb het land vrij gespeeld halloween maar is daar geen eindbeloning die je krijg als je alles schoon heb of is het alleen het poppetje ? ik bedoel het land met al dat sneeuw zeg maar groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 31 oktober 2022 1 uur geleden, Bo zei: Goedemorgen ik heb het land vrij gespeeld halloween maar is daar geen eindbeloning die je krijg als je alles schoon heb of is het alleen het poppetje ? ik bedoel het land met al dat sneeuw zeg maar groetjes Bo Je bedoelt het tijdelijk wat nu is afgelopen? Je krijgt bij de tijdelijke landjes alleen het dier als je alle opdrachten hebt voltooid, je krijgt niets extra als je het hele land leeg speelt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 31 oktober 2022 52 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Je bedoelt het tijdelijk wat nu is afgelopen? Je krijgt bij de tijdelijke landjes alleen het dier als je alle opdrachten hebt voltooid, je krijgt niets extra als je het hele land leeg speelt. oke dank je wel groetjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 31 oktober 2022 58 minuten geleden, Bo zei: oke dank je wel groetjes Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Brayn 2 Geplaatst: 2 november 2022 Hoe kom ik aan spirulina bij thymops kreeft. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 2 november 2022 1 uur terug, Brayn zei: Hoe kom ik aan spirulina bij thymops kreeft. Deze kun je krijgen door zeegras te oogsten. Zeegras kun je kopen in de winkel onder tabblad natuur. Let op; je krijgt spirulina random dus niet altijd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Brayn 2 Geplaatst: 2 november 2022 dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 3 november 2022 13 uren geleden, Brayn zei: dank je wel Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 3 november 2022 Goedeavond ik zag dat iemand wat heeft gevraagt voor het Weeshok maar ik kan het weeshok nergens vinden,,dan kan je de losse dieren kwijt kan jij mij er mee helpen en vertellen hoe je daar aan komt Groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 3 november 2022 1 uur geleden, Bo zei: Goedeavond ik zag dat iemand wat heeft gevraagt voor het Weeshok maar ik kan het weeshok nergens vinden,,dan kan je de losse dieren kwijt kan jij mij er mee helpen en vertellen hoe je daar aan komt Groetjes Bo Het weeshok daar kun je GEEN dieren in opslaan, het is enkel een gebouw wat een paar munten en wat ervaring geeft. Ooit zat het weeshok in de basis opdrachten, maar voor zover ik weet hebben de ontwikkelaas deze uit het spel gehaald toen ze het spel veranderd hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 3 november 2022 (aangepast) 2 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Het weeshok daar kun je GEEN dieren in opslaan, het is enkel een gebouw wat een paar munten en wat ervaring geeft. Ooit zat het weeshok in de basis opdrachten, maar voor zover ik weet hebben de ontwikkelaas deze uit het spel gehaald toen ze het spel veranderd hebben. het stond bij cadeau iemand vroeg er om Daarom vraag ik het even fijne avond nog en bedankt 3 november 2022 aangepast door Bo staat er dubbel op 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 4 november 2022 hallo wie weet wat ik met utopialand moet doen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 4 november 2022 25 minuten geleden, Ida Modderman zei: hallo wie weet wat ik met utopialand moet doen Er is niet veel te doen met Utopia. Je krijgt er opdrachten voor om het open te spelen, en daarna krijg je opdrachten waarbij je runen als beloning kunt krijgen voor het openen van landjes in Utopia. Het enige wat je in Utopia kunt is de landjes openspelen en zo heb je dan extra akkers die je kunt beplanten en op die manier heb je meer ruimte op je hoofdland of je hebt gewoon extra akkers erbij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 5 november 2022 19 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Er is niet veel te doen met Utopia. Je krijgt er opdrachten voor om het open te spelen, en daarna krijg je opdrachten waarbij je runen als beloning kunt krijgen voor het openen van landjes in Utopia. Het enige wat je in Utopia kunt is de landjes openspelen en zo heb je dan extra akkers die je kunt beplanten en op die manier heb je meer ruimte op je hoofdland of je hebt gewoon extra akkers erbij. dank je wel sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 5 november 2022 21 minuten geleden, Ida Modderman zei: dank je wel sylvia Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 11 november 2022 ik moet steeds op nieuw aanmelden als ik mijn wensen berichten box de cadeau's wil ontvangen en of de gevraagde wensen wil versturen, ze komen niet automatisch meer tijdens het spelen, hebben meer spelers daar last van? heb mn cache al geleegd, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 11 november 2022 32 minuten geleden, Tineke LL zei: ik moet steeds op nieuw aanmelden als ik mijn wensen berichten box de cadeau's wil ontvangen en of de gevraagde wensen wil versturen, ze komen niet automatisch meer tijdens het spelen, hebben meer spelers daar last van? heb mn cache al geleegd, Heb je je cache vanaf het allereerste begin geleegd en daarna je browser afgesloten of heb je alleen de cookies verwijderd? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 11 november 2022 1 uur terug, Tineke LL zei: ik moet steeds op nieuw aanmelden als ik mijn wensen berichten box de cadeau's wil ontvangen en of de gevraagde wensen wil versturen, ze komen niet automatisch meer tijdens het spelen, hebben meer spelers daar last van? heb mn cache al geleegd, Ik heb er even op gelet ( was mij nl nog niet opgevallen ) en dit lijkt idd een bugje te zijn. Ik ga het maandag direct even doorgegeven en dan wordt het hopelijk snel opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites