Tineke LL 35 Geplaatst: 11 november 2022 dank je wel voor het snelle antwoord en dat het door gaat geven, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 12 november 2022 11 uren geleden, Tineke LL zei: dank je wel voor het snelle antwoord en dat het door gaat geven, Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 13 november 2022 Goeden middag allemaal, al bijna de hele week krijg ik geen handlangers meer op mn veld die me komen irriteren haha, heb nu een opdracht dat ik ze moet vangen, kan ze alleen nog pakken via de handlangervanger, hebben jullie dat ook??? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 november 2022 2 uren geleden, Tineke LL zei: Goeden middag allemaal, al bijna de hele week krijg ik geen handlangers meer op mn veld die me komen irriteren haha, heb nu een opdracht dat ik ze moet vangen, kan ze alleen nog pakken via de handlangervanger, hebben jullie dat ook??? Zodra je een handlangervanger hebt geplaatst op je land komen de handlangers niet meer op je land. Je moet dan de vanger oogsten, die telt ook voor de opdrachten 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 13 november 2022 23 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Zodra je een handlangervanger hebt geplaatst op je land komen de handlangers niet meer op je land. Je moet dan de vanger oogsten, die telt ook voor de opdrachten 😉 ohhh ik weet toch zeker dat in het begin dat ik de handlangervanger geplaatst had dat ik handlangers moest vangen met een klik op de vanger en dan kwam er een soort vangnetje die de handlanger ging vangen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 november 2022 14 minuten geleden, Tineke LL zei: ohhh ik weet toch zeker dat in het begin dat ik de handlangervanger geplaatst had dat ik handlangers moest vangen met een klik op de vanger en dan kwam er een soort vangnetje die de handlanger ging vangen Als ik het me goed herinner heb je dan wss de opdracht gehad om de handlangervanger te kopen en dan heb je eerst idd nog het netje waarmee je de handlanger vangt en daarna kun je iedere 2 uur de vanger met 3 energie oogsten. Je krijgt ook nog de opdracht voor een sneeuwmonsterval en die kost 5 energie om te oogsten en kan iedere 4 uur geoogst worden. Je kunt van beide vallen er maar 1 hebben en als je beide vallen op je land hebt staan dan krijg je nooit geen monsters meer op je land, die worden automatisch in de vallen gevangen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 13 november 2022 6 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Als ik het me goed herinner heb je dan wss de opdracht gehad om de handlangervanger te kopen en dan heb je eerst idd nog het netje waarmee je de handlanger vangt en daarna kun je iedere 2 uur de vanger met 3 energie oogsten. Je krijgt ook nog de opdracht voor een sneeuwmonsterval en die kost 5 energie om te oogsten en kan iedere 4 uur geoogst worden. Je kunt van beide vallen er maar 1 hebben en als je beide vallen op je land hebt staan dan krijg je nooit geen monsters meer op je land, die worden automatisch in de vallen gevangen. oh dat verklaart alles, dank je voor het antwoord, en nog een fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 november 2022 6 minuten geleden, Tineke LL zei: oh dat verklaart alles, dank je voor het antwoord, en nog een fijne avond Graag gedaan, jij ook een fijne avond ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 14 november 2022 (aangepast) hallo goedeavond ik heb een probleem wat ik niet weg krijg ik kan geen bericht sturen want dat doet het ook niet mijn probleem is dit aan de linke kant groetjes Bo 14 november 2022 aangepast door Bo fout gemaakt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 november 2022 Op 11/11/2022 om 9:54 PM, Tineke LL zei: dank je wel voor het snelle antwoord en dat het door gaat geven, We hebben antwoord gekregen van de ontwikkelaar. Doordat ze wat veranderingen op de servers hebben gedaan is het een blijvend iets geworden in het spel. We zullen dus af en toe even het spel moeten verversen om de cadeautjes binnen te krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 november 2022 10 uren geleden, Bo zei: hallo goedeavond ik heb een probleem wat ik niet weg krijg ik kan geen bericht sturen want dat doet het ook niet mijn probleem is dit aan de linke kant groetjes Bo Dit is geen probleem, wij op Hyves hadden alleen de mazzel dat we het niet in groot scherm hadden. Helaas hebben wij op Hyves het nu ook in groot scherm. Je kunt de balk inklappen en dan helemaal naar rechts verschuiven dan staat het kleine icoontje het minst in de weg. We zullen het er vanaf nu mee moeten doen want ze gaan het niet veranderen aangezien het vanaf het begin al zo had moeten zijn 😞 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 15 november 2022 Zojuist, Sylvia Ambi RS zei: Dit is geen probleem, wij op Hyves hadden alleen de mazzel dat we het niet in groot scherm hadden. Helaas hebben wij op Hyves het nu ook in groot scherm. Je kunt de balk inklappen en dan helemaal naar rechts verschuiven dan staat het kleine icoontje het minst in de weg. We zullen het er vanaf nu mee moeten doen want ze gaan het niet veranderen aangezien het vanaf het begin al zo had moeten zijn 😞 dank je wel voor je antwoord Maar ik heb dit nooit gehad groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 november 2022 25 minuten geleden, Bo zei: dank je wel voor je antwoord Maar ik heb dit nooit gehad groetjes Bo Klopt op Hyves hadden we het tot nu toe ook nooit, vond het zelf wel prettig maar helaas moeten wij er nu ook aan geloven. Maar gewoon die balk inklappen en dan helemaal naar rechts schuiven dan staat het icoontje nog maar een heel klein stukje in je beeld en heb je er geen last van 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 november 2022 @All, niets zo veranderlijk dan Plinga, haha. Het blijkt dat ik toch gelijk had en dat de GD+ balk niet te zien hoort te zijn in fullscreen, en dus hebben ze het weer verwijderd en zie je de GD+ balk alleen nog bij het laden en in smallscreen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 15 november 2022 9 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: @All, niets zo veranderlijk dan Plinga, haha. Het blijkt dat ik toch gelijk had en dat de GD+ balk niet te zien hoort te zijn in fullscreen, en dus hebben ze het weer verwijderd en zie je de GD+ balk alleen nog bij het laden en in smallscreen. ik wist al dat het veranderd zou worden en dat ze er mee bezig mee waren ,maar wat jij zei dat de ontwikkelaars er niks aan doen klopt dus voor geen meter..houden ze jou wel op de hoogte .ik had vanmorgen al bericht gehad Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 16 november 2022 11 uren geleden, Bo zei: ik wist al dat het veranderd zou worden en dat ze er mee bezig mee waren ,maar wat jij zei dat de ontwikkelaars er niks aan doen klopt dus voor geen meter..houden ze jou wel op de hoogte .ik had vanmorgen al bericht gehad Dit is niet iets wat door de ontwikkelaar gedaan wordt hoor, dit is puur iets van Plinga en die zijn geen ontwikkelaar.😉 Ik heb overigens nooit gezegd dat de ontwikkelaar er niets mee doet, want dit was ook niet iets voor de ontwikkelaar. De ontwikkelaar lost spel gerelateerde problemen op en de GD+ balk is iets wat met het spel te maken heeft maar met het platform.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 16 november 2022 Op 11/15/2022 om 10:43 AM, Sylvia Ambi RS zei: We hebben antwoord gekregen van de ontwikkelaar. Doordat ze wat veranderingen op de servers hebben gedaan is het een blijvend iets geworden in het spel. We zullen dus af en toe even het spel moeten verversen om de cadeautjes binnen te krijgen. tja is dus niet blijvend Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 november 2022 13 uren geleden, Bo zei: tja is dus niet blijvend Je haalt nu alleen wel dingen door elkaar. Want waar je me nu in quote is van een heel ander iets en was een antwoord op iemand anders en dat kwam wel van de ontwikkelaar vandaag en dat is wel blijvend. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 21 november 2022 wat kun je met barnsteen doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 21 november 2022 1 uur terug, nel H klondike zei: wat kun je met barnsteen doen? Heb je vaak nodig bij de koninklijke redding en er zijn wat dingen die je kunt maken waaronder chocoladeplaat Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 22 november 2022 dank je wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 22 november 2022 3 uren geleden, nel H klondike zei: dank je wel Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 24 november 2022 hallo sylvia ik krijg al een paar dagen niet de kado s waar ik om vraag ik krijg steeds munten ook fijn maar ik kan zo niet verder Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 november 2022 35 minuten geleden, Ida Modderman zei: hallo sylvia ik krijg al een paar dagen niet de kado s waar ik om vraag ik krijg steeds munten ook fijn maar ik kan zo niet verder Die muntjes krijg je doordat je buren jou dagelijks cadeau accepteren. Vraag jij toevallig eerst de Mysterieuze geschenk aan al je buren? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 24 november 2022 1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei: Die muntjes krijg je doordat je buren jou dagelijks cadeau accepteren. Vraag jij toevallig eerst de Mysterieuze geschenk aan al je buren? nee ik vraag dingen die ik nodig heb en energie en dat krijg ik ook bijna niet alleen veel muntjes kreeg ik eerder nooit Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites