Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 november 2022 1 uur geleden, Ida Modderman zei: nee ik vraag dingen die ik nodig heb en energie en dat krijg ik ook bijna niet alleen veel muntjes kreeg ik eerder nooit Hmmm, erg raar. Die muntjes krijg je als bedankje van je buren. Wacht even af tot morgen de mysterieuze geschenken eindigt, want ik heb het vermoeden dat het daarmee te maken heeft. Zelf vraag ik nooit andere dingen als de mysterieuze geschenken update er is, want als je iemand om een mysterieus geschenk vraagt dan kun je niets anders meer vragen aan die persoon, dus ik vraag dan altijd aan iedereen een mysterieus geschenk en dan ik het klaar voor de dag. Morgen eindigt die update en dan ga ik weer andere dingen vragen, maar tot nu toe krijg ik wel ook verzoekjes van andere spelers binnen die andere items vragen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 24 november 2022 58 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Hmmm, erg raar. Die muntjes krijg je als bedankje van je buren. Wacht even af tot morgen de mysterieuze geschenken eindigt, want ik heb het vermoeden dat het daarmee te maken heeft. Zelf vraag ik nooit andere dingen als de mysterieuze geschenken update er is, want als je iemand om een mysterieus geschenk vraagt dan kun je niets anders meer vragen aan die persoon, dus ik vraag dan altijd aan iedereen een mysterieus geschenk en dan ik het klaar voor de dag. Morgen eindigt die update en dan ga ik weer andere dingen vragen, maar tot nu toe krijg ik wel ook verzoekjes van andere spelers binnen die andere items vragen. vind het ook heel vreemd maar wacht even af bedankt alvast sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 25 november 2022 23 uren geleden, Ida Modderman zei: vind het ook heel vreemd maar wacht even af bedankt alvast sylvia alles is weer normaal Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 26 november 2022 13 uren geleden, Ida Modderman zei: alles is weer normaal Fijn dat het weer goed is. Als nou weer de Mysterieuze geschenken er zijn is het het handigste als je eerst de dingen vraagt die je nodig hebt en dan aan het eind van de dag aan degene die je nog over hebt de mysterieuze geschenken pas vraagt, of je zet dan alles even stil en vraagt alleen maar mysterieuze geschenken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 1 december 2022 waar kan ik de gekke cactus vinden? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 december 2022 1 uur geleden, nel H klondike zei: waar kan ik de gekke cactus vinden? Dat is een onderdeel van de basis opdrachten https://prnt.sc/OtloHn_06aBh Ik weet niet of je die al vrijgespeeld hebt. Hij staat op 1 v/d woestijnlandjes die je moet open spelen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 1 december 2022 5 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Dat is een onderdeel van de basis opdrachten https://prnt.sc/OtloHn_06aBh Ik weet niet of je die al vrijgespeeld hebt. Hij staat op 1 v/d woestijnlandjes die je moet open spelen. ok Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 2 december 2022 de laatste dagen kan ik niet een visbestelling afronden, hoe vaak ik ook de vis bestelling afwijs en ververs, en ik steeds aan het vissen ben, hoe kan dat? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 3 december 2022 12 uren geleden, Tineke LL zei: de laatste dagen kan ik niet een visbestelling afronden, hoe vaak ik ook de vis bestelling afwijs en ververs, en ik steeds aan het vissen ben, hoe kan dat? Ik ben er even voor je ingedoken en het lijkt erop dat er een verandering is geweest en dat je niet meer onbeperkt bestelling kan afwijzen. Voor de zekerheid vraag ik het ook nog even na, maar ik denk dat je maar een x aantal bestellingen per dag kan afwijzen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 6 december 2022 ik moet de septer gebruiken op de spiegel , en op de spiegel klikken , maar bij de septer staat niet gebruiken , en als ik op de spiegel klik gebeurd er niets , dus mijn vraag wat en hoe moet ik dat doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 6 december 2022 gelukt 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
maris speelt rs 2 Geplaatst: 10 december 2022 hoe kom ik aan een struisvogel 😁 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 10 december 2022 2 uren geleden, maris speelt rs zei: hoe kom ik aan een struisvogel 😁 Een struisvogel is niet te koop, soms zijn er updates waarbij je een struisvogel als eindbeloning krijgt. Kijk even in je inventaris in je knapzak onder tabblad dieren, mss heb je daar toevallig al een struisvogel staan.😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
maris speelt rs 2 Geplaatst: 10 december 2022 dank je wel , sylvia ik zal even gaan kijken in mijn knapzak🙂 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 14 december 2022 hoe gebruik ik die gouden visnet ?, ik heb het aan gevinkt maar er gebeurt niets Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 14 december 2022 gelukt 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 december 2022 2 uren geleden, nel H klondike zei: hoe gebruik ik die gouden visnet ?, ik heb het aan gevinkt maar er gebeurt niets Is idd gewoon een kwestie van aanvinken en dan wordt het automatisch gebruikt. Wel opletten want het vinkje blijft aanstaan, dus als je niet steeds je gouden visnetten wilt gebruiken moet je het vinkje ook weer uitzetten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 15 december 2022 dank je , nu weer een vraag , waar maak ik die kerstboomtaart? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 15 december 2022 al gevonden 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 28 december 2022 Hallo Sylvia ik kreeg met het inloggen dit in beeld 50% korting maar als je wil kopen staat er geen korting is dit een foutje groetjes peter Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 28 december 2022 7 uren geleden, Bo zei: Hallo Sylvia ik kreeg met het inloggen dit in beeld 50% korting maar als je wil kopen staat er geen korting is dit een foutje groetjes peter Goedemorgen, oh das wel raar idd, ik ga het doorgeven, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 28 december 2022 9 uren geleden, Bo zei: Hallo Sylvia ik kreeg met het inloggen dit in beeld 50% korting maar als je wil kopen staat er geen korting is dit een foutje groetjes peter Op dit moment is er een aanbieding voor +75% maar als je naar de winkel gaat blijkt dat je veel meer dan die 75% krijgt en wel 90%, dus is het voor nu niet handig om het bij de ontwikkelaar neer te leggen 😉 Ik hou het iig goed in de gaten en als we minder krijgen dan de aanbieding aangeeft dan gooien we het naar de ontwikkelaar, maar bij meer moeten we er gewoon van profiteren. 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 28 december 2022 ik heb nog een vraagje De konings pas doet het niet als je het wil kopen gebeurd er niets ik doe het land even voor me vrouw ,omdat zij net uit het ziekenhuis is ontslagen Groetjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 28 december 2022 aanvulling die pas heb je nodig anders krijg je het slot niet open ben het allemaal aan het uitvogelen hoe het werk ha ha Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 28 december 2022 7 minuten geleden, Bo zei: aanvulling die pas heb je nodig anders krijg je het slot niet open ben het allemaal aan het uitvogelen hoe het werk ha ha ik heb alleen deze twee en geen wereld kaart of wat dan ook ,ik zag toen ik inlogte een kaart waar je elke keer wat moet openen ,maar dat heb ik niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites