Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden, Bo zei:

ik heb nog een vraagje De konings pas doet het niet als je het wil kopen gebeurd er niets

ik doe het land even voor me vrouw ,omdat zij net uit het ziekenhuis is ontslagen

Groetjes

Naamloospas.png

Dat je het event pas niet kunt kopen is al doorgegeven.

Het kopen van de pas is een eigen keuze van spelers en niet noodzakelijk.

aangepast door Sylvia Ambi RS

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minuten geleden, Bo zei:

ik heb alleen deze twee en geen wereld kaart of wat dan ook ,ik zag toen ik inlogte een kaart waar je elke keer wat moet openen ,maar dat heb ik niet

Klik even op het pijltje naast het event Veelvraat redden dan komt de kaart van 10e jubileum viering tevoorschijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Bo zei:

Dank je wel gevonden ,het is even uitvogelen wat ik al typte maar bedankt

Geen probleem hoor, gewoon lekker vragen hoor, en je vrouw is veel belangrijker dan een spelletje. 😉

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, we hebben bericht terug gekregen van de ontwikkelaar over het Event Pas kopen. 

Helaas is dit niet mogelijk en ze kunnen het ook niet oplossen binnen de lopende tijd en ze kunnen de optie er ook niet uithalen.

Iedereen zal het dus zonder de Event Pas moeten doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen eerst de alle beste wensen

nu heb ik een vraag ik ben bezig met die opdracht gek op voedsel nu met ik gedeelde gerechte maken 

als ik daar op druk op het blauwe kruisje waar ik gerechte maak ,maar ik kan niemand uitnodigen

doe ik wat verkeerd?of kan je mij vertellen wat ik niet goed doe

zie mij afbeelding

al vast bedankt

groet

Naamloosgerechte.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Bo zei:

Goedemorgen eerst de alle beste wensen

nu heb ik een vraag ik ben bezig met die opdracht gek op voedsel nu met ik gedeelde gerechte maken 

als ik daar op druk op het blauwe kruisje waar ik gerechte maak ,maar ik kan niemand uitnodigen

doe ik wat verkeerd?of kan je mij vertellen wat ik niet goed doe

zie mij afbeelding

al vast bedankt

groet

Naamloosgerechte.jpg

Goedemiddag, voor jullie ook de allerbeste wensen.

Je moet eerst het gerecht maken wat er staat. Klik op het + en je gaat direct naar de juiste machine, en als je dan het gerecht klaar hebt kun je op uitnodigen klikken en heb je een wachttijd van 4 uur voor de volgende ronde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Goedemiddag, voor jullie ook de allerbeste wensen.

Je moet eerst het gerecht maken wat er staat. Klik op het + en je gaat direct naar de juiste machine, en als je dan het gerecht klaar hebt kun je op uitnodigen klikken en heb je een wachttijd van 4 uur voor de volgende ronde.

Hallo Sylvia

ik heb nu 8 taarten moeten maken uit nodiging verstuurd en nu wachten dat er buren komen die er op drukken ? zo ja dan kan ik nu naar de buren gaan en op hen taart drukken ? of zit ik mis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Bo zei:

Hallo Sylvia

ik heb nu 8 taarten moeten maken uit nodiging verstuurd en nu wachten dat er buren komen die er op drukken ? zo ja dan kan ik nu naar de buren gaan en op hen taart drukken ? of zit ik mis

Als je op uitnodigen geklikt hebt moet je 4 uur wachten en dan kun je weer op uitnodigen klikken en zo wordt langzaamaan de opdracht afgevinkt.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Als je op uitnodigen geklikt hebt moet je 4 uur wachten en dan kun je weer op uitnodigen klikken en zo wordt langzaamaan de opdracht afgevinkt.

oke dank je wel fijne avond

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, Bo zei:

oke dank je wel fijne avond

Goedemorgen, even een kleine correctie van mijn kant.

Je moet gewoon die taarten blijven maken tot je er 70 hebt dan is de taak volbracht, en daarnaast kun je elke 4 uur op uitnodigen klikken, maar dat heeft geen invloed op de opdracht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
40 minuten geleden, Tineke LL zei:

goeden middag allemaal, hoe maak ik gesmolten boter???

Tin door vriendelijke verzoekjes maken of de handelpost  weg sturen

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

goedemiddag,

even een vraagje ik moet bij de uitdagingen van de koningspas 3 x haal gratis gerechten bij eetfestijn maken (nu heb ik er 2) maar geen idee waar ik dit vandaag heb.

dit geldt ook voor maak gedeelde gerechten.

alvast bedankt en nog de beste wensen.

gr Sjannet

aangepast door Sjannet DV
toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
46 minuten geleden, Sjannet DV zei:

goedemiddag,

even een vraagje ik moet bij de uitdagingen van de koningspas 3 x haal gratis gerechten bij eetfestijn maken (nu heb ik er 2) maar geen idee waar ik dit vandaag heb.

dit geldt ook voor maak gedeelde gerechten.

alvast bedankt en nog de beste wensen.

gr Sjannet

Als je hierop klikt https://prnt.sc/IZPaZazTws2K  dan krijg je dit https://prnt.sc/4rf1Byhe1-lm en als je daar dan 3x per dag klikt dan heb je de dagtaak voltooid

De gedeelde gerechten is een kwestie van de Jubileum taarten maken dan wordt langzaamaan de opdracht afgevinkt. Iedere week ververst de boel dus hoe er wel erg in dat je uiterlijk op zondag de 70 taarten hebt gemaakt anders staat de teller weer op 0.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

goeden middag, bij mijn dagelijkse missie krijg ik bij het openen van de koffertjes gouden doosjes, maar kan ze nergens weer terug vinden, waar vind ik ze weer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Tineke LL zei:

goeden middag, bij mijn dagelijkse missie krijg ik bij het openen van de koffertjes gouden doosjes, maar kan ze nergens weer terug vinden, waar vind ik ze weer?

Deze komen van de Nieuwjaars Login en kun je gebruiken in de Beloningswinkel https://prnt.sc/0F9GTJSpZqn7

Deze vind je in het cadeau dat naast de vriendelijke verzoekjes staat.

Let wel goed op de tijd want als de tijd verstreken is dan is het ook weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei:

Deze komen van de Nieuwjaars Login en kun je gebruiken in de Beloningswinkel https://prnt.sc/0F9GTJSpZqn7

Deze vind je in het cadeau dat naast de vriendelijke verzoekjes staat.

Let wel goed op de tijd want als de tijd verstreken is dan is het ook weg.

dank je wel voor het antwoord, nog een fijne avond

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij die grote opdracht heb ik een 10 jaarstaart gekocht wat kun je hier mee. op de taart staat hier klikken maar er gebeurt niets. je kunt er een robijnschijf mee krijgen.

weet iemand hoe dit werkt. ik heb ook regelmatig de 10 jaarsboom afgehaald en taartjes gemaakt. niets werkt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, *IneM zei:

Bij die grote opdracht heb ik een 10 jaarstaart gekocht wat kun je hier mee. op de taart staat hier klikken maar er gebeurt niets. je kunt er een robijnschijf mee krijgen.

weet iemand hoe dit werkt. ik heb ook regelmatig de 10 jaarsboom afgehaald en taartjes gemaakt. niets werkt. 

Die jubileum taart kun je op je land zetten en dan kun je hem 1x per 24 uur oogsten en krijg je 5 robijnscherven.

Je krijgt max 100 robijnscherven en dan is het klaar en is de taart een decoratie.

Die jubileum boom daar kon je idd taarten mee maken en daarmee kon je een weekopdracht voltooien, in het boek werkte het uitnodigen idd niet, dat was bekent.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen