Tineke LL 35 Geplaatst: 16 januari 2023 mijn spel laadt ook niet op gaat tot 83% en dan stopt het Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 16 januari 2023 5 minuten geleden, Tineke LL zei: mijn spel laadt ook niet op gaat tot 83% en dan stopt het Klopt ik heb er net een melding van gemaakt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 16 januari 2023 58 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Klopt ik heb er net een melding van gemaakt. Syl mijn spel laad ook niet bij 83 blijft het speel hangen loop niet door ,Maar ik zie dat je het al heb door gegeven dank je wel hier voor Groeten Peter Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 16 januari 2023 4 minuten geleden, Bo zei: Syl mijn spel laad ook niet bij 83 blijft het speel hangen loop niet door ,Maar ik zie dat je het al heb door gegeven dank je wel hier voor Groeten Peter Graag gedaan, we wachten nu op de oplossing 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 16 januari 2023 @All, het spel doet het weer 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
***Jeanette*** 2 Geplaatst: 18 januari 2023 Goedenavond, Ik heb piratensalade gemaakt in de magische keuken om te verkopen maar kan het nergens terugvinden wat doe ik verkeerd kan en willen jullie aub meekijken? groetjes Jeanette Lamme Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 januari 2023 13 uren geleden, ***Jeanette*** zei: Goedenavond, Ik heb piratensalade gemaakt in de magische keuken om te verkopen maar kan het nergens terugvinden wat doe ik verkeerd kan en willen jullie aub meekijken? groetjes Jeanette Lamme Goedemorgen, ik heb het even getest en de piratensalade die je maakt verdwijnt in het niets i.p.v. dat het in je inventaris komt te staan. Ik heb er een melding van gemaakt en hopelijk is het snel opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
***Jeanette*** 2 Geplaatst: 19 januari 2023 Hoi Sylvia, bedankt dat je ff meegekeken hebt ik wacht af. groetjes, Jeanette Lamme Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 januari 2023 9 minuten geleden, ***Jeanette*** zei: Hoi Sylvia, bedankt dat je ff meegekeken hebt ik wacht af. groetjes, Jeanette Lamme Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 januari 2023 15 uren geleden, ***Jeanette*** zei: Hoi Sylvia, bedankt dat je ff meegekeken hebt ik wacht af. groetjes, Jeanette Lamme Net bericht gehad, de ontwikkelaar gaat het met de volgende update ( over 2 weken ) oplossen. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 20 januari 2023 (aangepast) kan niet in het spel , heb zwart vlak, is er weer 20 januari 2023 aangepast door nel H klondike Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 januari 2023 2 minuten geleden, nel H klondike zei: kan niet in het spel , heb zwart vlak Leeg even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser open je browser opnieuw en log opnieuw in. Ik heb het net even getest en het spel laad bij mij normaal. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 25 januari 2023 mn vegrootglasje is verdwenen om iets te zoeken, is hier iets over bekend? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 25 januari 2023 2 minuten geleden, Tineke LL zei: mn vegrootglasje is verdwenen om iets te zoeken, is hier iets over bekend? Nee daar is niets over bekend, en bij mij staat die er ook nog gewoon https://prnt.sc/iO-DGgeLuaAD Het zou even een foutje kunnen zijn met het laden, dus even spel helemaal uit en je spel opnieuw laden dan is het wss opgelost. Mocht het dan nog niet opgelost zijn dan even je cache vanaf het allereerste begin legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 25 januari 2023 47 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Nee daar is niets over bekend, en bij mij staat die er ook nog gewoon https://prnt.sc/iO-DGgeLuaAD Het zou even een foutje kunnen zijn met het laden, dus even spel helemaal uit en je spel opnieuw laden dan is het wss opgelost. Mocht het dan nog niet opgelost zijn dan even je cache vanaf het allereerste begin legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen. heb alles gedaan wat er boven staat, maar heb nog steeds mn vergrootglas niet terug Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 25 januari 2023 10 minuten geleden, Tineke LL zei: heb alles gedaan wat er boven staat, maar heb nog steeds mn vergrootglas niet terug Heb je toevallig de Kristallen bol in je pakhuis opgeborgen of mss verkocht? Als je Kristallen bol niet op je land staat het je ook het zoekvenster niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 25 januari 2023 5 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Heb je toevallig de Kristallen bol in je pakhuis opgeborgen of mss verkocht? Als je Kristallen bol niet op je land staat het je ook het zoekvenster niet. ahh dat is het ben gisteren aan het opruimen geweest ga hem gauw weer terugzetten, dank je voor het snelle antwoord 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 25 januari 2023 Zojuist, Tineke LL zei: ahh dat is het ben gisteren aan het opruimen geweest ga hem gauw weer terugzetten, dank je voor het snelle antwoord en daar is hij gelukkig weer 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 januari 2023 Op 1/18/2023 om 8:42 PM, ***Jeanette*** zei: Goedenavond, Ik heb piratensalade gemaakt in de magische keuken om te verkopen maar kan het nergens terugvinden wat doe ik verkeerd kan en willen jullie aub meekijken? groetjes Jeanette Lamme Het probleem met de piratensalade is opgelost 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
P@ulien1 44 Geplaatst: 9 februari 2023 (aangepast) hallo, ben pas begonnen. Nu moet ik voor een opdracht een koningskoe voeren maar die kan ik niet vinden of kopen. Hoe kom ik daaraan? 9 februari 2023 aangepast door P@ulien1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 10 februari 2023 10 uren geleden, P@ulien1 zei: hallo, ben pas begonnen. Nu moet ik voor een opdracht een koningskoe voeren maar die kan ik niet vinden of kopen. Hoe kom ik daaraan? Als je de koe blijft voeren dan wordt deze vanzelf een koningskoe en dan geeft die geen melk meer maar chocolademelk. Zo gaat het met alle dieren, je blijft ze voeren tot ze koningsdier worden en dan gaan ze iets anders geven. Het is echter wel per diersoort afhankelijk hoe vaak je het dier moet voeren voor het een koningsdier wordt, als je in de winkel bij een dier op het i-icoontje klikt kun je zien hoe vaak je het dier moet voeren en wat die geeft als die koningsdier wordt. 2 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 10 februari 2023 hoe kan ik super bevroren parfum maken in de super parfum machine Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 10 februari 2023 41 minuten geleden, Jeanne zei: hoe kan ik super bevroren parfum maken in de super parfum machine In Fay's Magische Lab kun je Voedingsflesjes maken. Wanneer je een Voedingsflesje op een bloem gebruikt wordt het een super bloem en als je deze dan oogst kun je super parfum maken. Let wel; een super bloem kun je maar een x aantal keren oogsten ( afhankelijk van de bloem ) en dan wordt deze grijs en kun je de super bloem niet meer oogsten, maar wanneer je er dan weer een Voedingsflesje over gebruikt dan komt je super bloem weer tot leven. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 14 februari 2023 goedemorgen ik heb een vraag ik krijg van iedereen geel dekzeil en rode paddenstoel weet jij waar dat voor is Groet Peter Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 februari 2023 2 uren geleden, Bo zei: goedemorgen ik heb een vraag ik krijg van iedereen geel dekzeil en rode paddenstoel weet jij waar dat voor is Groet Peter Sorry voor de wat late reactie, maar had even werkzaamheden. Was je niet toevallig iets aan het bouwen? Iets van een verblijf of een gebouw? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites