Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Bo zei:

goedemorgen ik heb een vraag

ik krijg van iedereen geel dekzeil en rode paddenstoel weet jij waar dat voor is

Groet Peter

Na diep graven gevonden.  Je hebt het nodig om het vossen verblijf te bouwen en te upgraden.

Blijkbaar heb je aan heel veel buren deze spullen gevraagd want je kunt deze spullen niet zomaar sturen alleen als erom gevraagd wordt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Na diep graven gevonden.  Je hebt het nodig om het vossen verblijf te bouwen en te upgraden.

Blijkbaar heb je aan heel veel buren deze spullen gevraagd want je kunt deze spullen niet zomaar sturen alleen als erom gevraagd wordt.

dat zou maar zo kunnen dat ik het heb gevraag maar wist het niet meer word een dagje ouder lol fijne dag 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, Bo zei:

dat zou maar zo kunnen dat ik het heb gevraag maar wist het niet meer word een dagje ouder lol fijne dag 

Geeft niets hoor, gewoon vragen 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
51 minuten geleden, Ton Peters zei:

weet iemand waar ik oranje broodjes kan maken

Deze kun je maken in de magische keuken

aangepast door Sylvia Ambi RS

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
39 minuten geleden, Sjannet DV zei:

hoe werkt precies de lantaarn geschenkjes? bvd

Dan moet je de pakketten kopen voor paarse edelstenen.

Paarse edelstenen kun je alleen kopen met echt geld.

Dit is eigenlijk iets voor spelers die bereid zijn om veel geld in het spel te stoppen, zelf doe ik er nooit iets mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen het spel doet het miet ,Het blijft hangen bij 50 en loop niet door

Groeten peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, Bo zei:

Groeten peter

Naamloos50.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Bo zei:

Groeten peter

Goedmorgen Peter, er wordt al even aan gewerkt dus we zullen even geduld moeten hebben tot het opgelost is. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Goedmorgen Peter, er wordt al even aan gewerkt dus we zullen even geduld moeten hebben tot het opgelost is. 😉

Dank je wel en een goedemorgen lol

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
47 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

Goedemiddag,

Is er al iets bekend?

Ze zijn er hard mee bezig om het op te lossen, en we weten nog niet hoelang het nog gaat duren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
49 minuten geleden, Ida Modderman zei:

jammer zo word het wel moeilijk om je opdrachten op tyd af te krijgen

Eerst maar het spel weer de lucht in krijgen gaan we daarna wel verder kijken of we iets kunnen regelen 😉

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, een update over de storing.

Het blijkt dat de spel ontwikkelaar het probleem moet oplossen en door het grote tijdsverschil gaat dat vandaag niet meer gebeuren.

Laten we hopen dat het morgen opgelost gaat worden.

Of er een verlenging van de tijd voor de sail update komt is nog onbekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedeavond

ik vind het een raar verhaal vanmorgen heb ik al een bericht gedaan 

En Tonia had er op geantwoord hier 

Maar haar bericht is weg

Ik heb vanmorgen zelf Hyves benaderd en  kreeg dit..Dus beetje vreemd allemaal Bericht van Tonia is weg ,En de ontwikkelaars wisten het vanmorgen al dat was om 9.45 uur

Beste speler,

Bedankt voor je bericht!

Als eerste willen we onze excuses aanbieden dat je dit probleem hebt. Gelukkig is dit probleem al bij ons bekend
en we hebben het doorgegeven aan de ontwikkelaars. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groeten,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Bo zei:

Goedeavond

ik vind het een raar verhaal vanmorgen heb ik al een bericht gedaan 

En Tonia had er op geantwoord hier 

Maar haar bericht is weg

Ik heb vanmorgen zelf Hyves benaderd en  kreeg dit..Dus beetje vreemd allemaal Bericht van Tonia is weg ,En de ontwikkelaars wisten het vanmorgen al dat was om 9.45 uur

Beste speler,

Bedankt voor je bericht!

Als eerste willen we onze excuses aanbieden dat je dit probleem hebt. Gelukkig is dit probleem al bij ons bekend
en we hebben het doorgegeven aan de ontwikkelaars. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!

Vriendelijke groeten,

Klopt het was vanmorgen vroeg al bekend en het was eerst onduidelijk waar het probleem precies lag dus is het eerst door ontwikkelaars van Plinga zelf uitgezocht of het probleem daar zat en dat vergt tijd. Helaas is gebleken dat Plinga het probleem niet kan oplossen en toen is het doorgezet naar de ontwikkelaar van het spel, maar daar zitten we dan met een groot tijdsverschil, dus tegen de tijd dat de ontwikkelaars van Plinga het duidelijk wisten en dit hadden doorgegeven naar de spel ontwikkelaar waren die al naar huis voor de avond.  Morgen ochtend hopen we een update van de spel ontwikkelaar te hebben, dus zodra ik meer weet plaats ik het hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, goed nieuws, het spel doet het weer.

Er wordt nagevraagd of de spel ontwikkelaar de update tijd van het Zee Avontuur wil verlengen, maar we vrezen het ergste. Zodra we hier bericht over terug hebben laat ik het jullie hier weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

@All, goed nieuws, het spel doet het weer.

Er wordt nagevraagd of de spel ontwikkelaar de update tijd van het Zee Avontuur wil verlengen, maar we vrezen het ergste. Zodra we hier bericht over terug hebben laat ik het jullie hier weten.

Dank je wel. 👍

Jammer van het Zee Avontuur, maar ben allang blij dat we er weer op kunnen.

Fijne dag💐

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

Dank je wel. 👍

Jammer van het Zee Avontuur, maar ben allang blij dat we er weer op kunnen.

Fijne dag💐

Graag gedaan, en we wachten even af, we hebben nog geen antwoord betreffende het Zee Avontuur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden, Tobias zei:

Ik heb een witte balk onderin beeld  , kan ik die weg krijgen  ??   gr   T

Als je spel aan het laden is dan klik je in de GD+ balk op expand, dan gaat je spel al naar groot beeld en dan heb je de witte balk niet meer onder je spel.

Als je dat vergeet en je zet je spel na het laden op groot beeld dan klik je met je rechter muisknop in de witte balk en klik je op frame opnieuw laden en dan verdwijnt die witte balk ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 hours ago, Sylvia Ambi RS said:

Als je spel aan het laden is dan klik je in de GD+ balk op expand, dan gaat je spel al naar groot beeld en dan heb je de witte balk niet meer onder je spel.

Als je dat vergeet en je zet je spel na het laden op groot beeld dan klik je met je rechter muisknop in de witte balk en klik je op frame opnieuw laden en dan verdwijnt die witte balk ook.

dank je wel   Sylvia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen