Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, Tobias zei:

I deal werkt niet om robijnen te kopen  , hoe verander ik dit  gr   T

Hier kun je niets aan veranderen, het is doorgegeven maar ik weet niet hoe snel dat opgelost kan worden aangezien het een extern iets is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, Tobias zei:

I deal werkt niet om robijnen te kopen  , hoe verander ik dit  gr   T

2 uren geleden, Tobias zei:

ok  dank je wel, afwachten dan maar 🙃

Het probleem is opgelost, je kunt weer Robijnen via ideal kopen. 

https://prnt.sc/WREOBhZIGYzb  Vergeet niet om ook op de groene knop Koop Rubies te klikken 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 3/17/2023 om 11:33 AM, Sylvia Ambi RS zei:

@All, goed nieuws, het spel doet het weer 😊

De login keten wordt maandag opgelost.

Goedenmorgen.

Is er iets bekend over de login keten, bij mij is er namelijk niets verandert afgelopen maandag.🤞

Dank je wel voor het antwoord alvast👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

Goedenmorgen.

Is er iets bekend over de login keten, bij mij is er namelijk niets verandert afgelopen maandag.🤞

Dank je wel voor het antwoord alvast👍

Nee helaas, ik heb daar vanmorgen maar weer eens navraag over gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Hanneke zei:

is er weer storing ?

Nee er is geen storing, spel laad en draait normaal.

Wss staat er een update van Chrome in de wacht en/of er staat een update van je Windows in de wacht. Kijk dat even na.

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

Goedemiddag 🌞

Ik heb een missie die heet 'Ware Uiterlijk'. Ik moet hiervoor o.a. turquoise  bedelarmband maken in Mirrela's werkplaats.

Hoe kom ik aan turkuoise?

Oei, dat is vervelend want Turquoise is niet meer in het spel.

Ik heb dit al doorgegeven en ze zetten het door naar de ontwikkelaar, en hopelijk zorgt die ervoor dat het weer terug komt in het spel.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Oei, dat is vervelend want Turquoise is niet meer in het spel.

Ik heb dit al doorgegeven en ze zetten het door naar de ontwikkelaar, en hopelijk zorgt die ervoor dat het weer terug komt in het spel.

Ik hoop dat ze dat idd gaan doen, want ik kan nu niet verder☹️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

Ik hoop dat ze dat idd gaan doen, want ik kan nu niet verder☹️

Is het een tijdsgebonden opdracht?

Je kunt wel verder maar dan kost het je robijnen 😞

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Is het een tijdsgebonden opdracht?

Je kunt wel verder maar dan kost het je robijnen 😞

Nee, gelukkig is het geen tijdsgebonden opdracht. Overslaan kost me 20 robijnen😬

Dus hoop dat ze het er weer turquoise in doen, anders zit er niets anders op🤷‍♀️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

Nee, gelukkig is het geen tijdsgebonden opdracht. Overslaan kost me 20 robijnen😬

Dus hoop dat ze het er weer turquoise in doen, anders zit er niets anders op🤷‍♀️

Voor de armband moet je eerst nog iets maken in de sieraden machine en als je daar de turquoise koopt kost die je maar 1 robijn 😉

Het is altijd even goed opletten als je een opdracht niet kunt doen en wilt afkopen, het is vaak goedkopen om de spullen te maken en de ontbrekende items te kopen dan de opdracht af te kopen 😉

Het is iig doorgegeven naar de ontwikkelaar, het is nu afwachten tot we iets terug horen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Voor de armband moet je eerst nog iets maken in de sieraden machine en als je daar de turquoise koopt kost die je maar 1 robijn 😉

Het is altijd even goed opletten als je een opdracht niet kunt doen en wilt afkopen, het is vaak goedkopen om de spullen te maken en de ontbrekende items te kopen dan de opdracht af te kopen 😉

Het is iig doorgegeven naar de ontwikkelaar, het is nu afwachten tot we iets terug horen.

Ik kan turquoise niet los kopen, alleen turquoise sieraad en die kost 2 robijn, dus komt ook op 20 robijn.

Ik wacht even af of jij hier bericht over krijg van de makers, anders is het gewoon niet anders🤷‍♀️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
54 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

Ik kan turquoise niet los kopen, alleen turquoise sieraad en die kost 2 robijn, dus komt ook op 20 robijn.

Ik wacht even af of jij hier bericht over krijg van de makers, anders is het gewoon niet anders🤷‍♀️

Je kunt via de sieraden machine losse Turquoise kopen en dan kost een Turquoise maar 1 robijn https://prnt.sc/qil8nOoqLnjh

Maar wacht gewoon even af, zodra we antwoord hebben van de ontwikkelaar laat ik het je hier weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uren geleden, Sam (Royal Story) zei:

Ik wacht idd even af😉 Dank je wel

Is het mogelijk om een screen te maken van de opdracht? Dit zou heel erg helpen voor de ontwikkelaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen