Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 april 2023 13 uren geleden, Jeanne zei: dankjewel Graag gedaan đ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 april 2023 (aangepast) @All, betreffende de update Konings Pas; * Je kunt gewoon een witte zwaan voeren dit hoeft dus niet persé een zwarte zwaan te zijn. * Je kunt elke wasbeer voeren dit hoeft niet persé de muzikant wasbeer te zijn. * Het is bekend dat je de Koninklijke pas niet kunt kopen, wss blijft het net als de vorige keer alleen bij de onderste rij beloningen. 20 april 2023 aangepast door Sylvia Ambi RS Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 20 april 2023 had vanmorgen nog een extra opdracht links boven in staan waar ik bepaalde opdrachten moest uitvoeren zoals de zwaan voeren en ik weet niet meer wat allemaal, maar deze is van de bovenbalk verdwenen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 20 april 2023 12 minuten geleden, Tineke LL zei: had vanmorgen nog een extra opdracht links boven in staan waar ik bepaalde opdrachten moest uitvoeren zoals de zwaan voeren en ik weet niet meer wat allemaal, maar deze is van de bovenbalk verdwenen lees hier boven dat het om de Koningspas gaat, die heb ik niet meer Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 april 2023 39 minuten geleden, Tineke LL zei: lees hier boven dat het om de Koningspas gaat, die heb ik niet meer Ik heb het al nagevraagd, wachten nu op antwoord. Zodra ik meer weet plaats ik het hier đ 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 20 april 2023 5 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Ik heb het al nagevraagd, wachten nu op antwoord. Zodra ik meer weet plaats ik het hier đ ik wacht het af, alvast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 20 april 2023 @All, de ontwikkelaar heeft besloten om de update Konings Pas uit het spel te halen. Deze ronde komt die ook niet meer terug, hopelijk hebben ze alle problemen de volgende keer allemaal opgelost. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 20 april 2023 3 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: @All, de ontwikkelaar heeft besloten om de update Konings Pas uit het spel te halen. Deze ronde komt die ook niet meer terug, hopelijk hebben ze alle problemen de volgende keer allemaal opgelost. dank je wel voor het snelle antwoord, nog een fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 1 mei 2023 hoe kom ik aan schors voor de bever te voeren  Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 mei 2023 27 minuten geleden, Frits zei: hoe kom ik aan schors voor de bever te voeren  Deze kun je krijgen van de witte berk. De witte berk vind je in de winkel onder tabblad natuur. Je kunt het ook krijgen door witte berk bij je buren te kappen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 mei 2023 25 minuten geleden, Frits zei: dank je wel Graag gedaan đ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 4 mei 2023 is er een storing Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 4 mei 2023 43 minuten geleden, Jeanne zei: is er een storing Niet dat bij ons bekend is. Bij mij start het spel normaal. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 18 mei 2023 ONlangs heb ik een schildpadhuisje gewonnen ( geen schildpadhut die je op de vijver plaats ). Na vele uren opdrachten te hebben voltooid in de werkplaats heb ik de hoogste level bereikt maar kan niet zien wat er mee kan doen, ieder keer als je een level hoger kwam zag je geen verschil alleen als je er op klikt zie je een groot lichtvlak voor het huisje. Zou jij mij kunnen zeggen wat je ermee kan doen of er in de toekomst nog iets bij moet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 18 mei 2023 1 uur terug, Frits zei: ONlangs heb ik een schildpadhuisje gewonnen ( geen schildpadhut die je op de vijver plaats ). Na vele uren opdrachten te hebben voltooid in de werkplaats heb ik de hoogste level bereikt maar kan niet zien wat er mee kan doen, ieder keer als je een level hoger kwam zag je geen verschil alleen als je er op klikt zie je een groot lichtvlak voor het huisje. Zou jij mij kunnen zeggen wat je ermee kan doen of er in de toekomst nog iets bij moet Waar heb je die gewonnen dan? Ik heb hem zelf nl nog nooit gezien. Ik zal het eens navragen bij de ontwikkelaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 18 mei 2023 ik heb hem gewonnen in de Biografie Queestes onder Balthazar hoofdstuk 5 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 18 mei 2023 6 minuten geleden, Frits zei: ik heb hem gewonnen in de Biografie Queestes onder Balthazar hoofdstuk 5 Oke, je hebt hem dus uit een ei getrokken. Het ligt inmiddels bij de ontwikkelaar en we wachten op hun antwoord. Zodra ik antwoord heb laat ik het je hier weten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 mei 2023 Op 5/18/2023 om 9:08 AM, Frits zei: ONlangs heb ik een schildpadhuisje gewonnen ( geen schildpadhut die je op de vijver plaats ). Na vele uren opdrachten te hebben voltooid in de werkplaats heb ik de hoogste level bereikt maar kan niet zien wat er mee kan doen, ieder keer als je een level hoger kwam zag je geen verschil alleen als je er op klikt zie je een groot lichtvlak voor het huisje. Zou jij mij kunnen zeggen wat je ermee kan doen of er in de toekomst nog iets bij moet De ontwikkelaars willen heel graag je game id hebben, kun je die aub even doorgegeven? Deze vind je in de GD+ balk bij instellingen, maak daar even een screen van en geef die aan mij of stuur de screen via een ticket naar Plinga zodat het doorgezet kan worden naar de ontwikkelaar. Laat het ook even weten als je ervoor kiest om het via een ticket te doen dan kan ik ze er bij Plinga op attenderen zodat je ticket een hoge prio krijgt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 23 mei 2023 5 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: De ontwikkelaars willen heel graag je game id hebben, kun je die aub even doorgegeven? Deze vind je in de GD+ balk bij instellingen, maak daar even een screen van en geef die aan mij of stuur de screen via een ticket naar Plinga zodat het doorgezet kan worden naar de ontwikkelaar. Laat het ook even weten als je ervoor kiest om het via een ticket te doen dan kan ik ze er bij Plinga op attenderen zodat je ticket een hoge prio krijgt. is dit wat je bedoeld, ik zou het liefst volgens jou doen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 mei 2023 35 minuten geleden, Frits zei: is dit wat je bedoeld, ik zou het liefst volgens jou doen Ja die wordt inderdaad bedoeld. Het is inmiddels doorgegeven. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 23 mei 2023 alvast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 mei 2023 12 uren geleden, Frits zei: alvast bedankt Graag gedaan, en zodra er meer bekend is laat ik het je hier weer weten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 mei 2023 Op 5/18/2023 om 9:08 AM, Frits zei: ONlangs heb ik een schildpadhuisje gewonnen ( geen schildpadhut die je op de vijver plaats ). Na vele uren opdrachten te hebben voltooid in de werkplaats heb ik de hoogste level bereikt maar kan niet zien wat er mee kan doen, ieder keer als je een level hoger kwam zag je geen verschil alleen als je er op klikt zie je een groot lichtvlak voor het huisje. Zou jij mij kunnen zeggen wat je ermee kan doen of er in de toekomst nog iets bij moet Antwoord van de ontwikkelaar; Plaats het schildpadden huisje op een plek dat jij wilt beschermen. Het vlak wat dan aangegeven wordt daar kunnen je buren niet aankomen en is daardoor beschermd tegen acties van je buren. Voorbeeld; Je moet voor een opdracht een x aantal keren de vleermuisboom oogsten. Als je het schildpadden huisje dan bij die bomen plaatst kunnen je buren die bomen niet oogsten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites