Frits 0 Geplaatst: 24 mei 2023 ik ben blij dat je het heb laten uitzoeken en met het antwoord, heel veel dank Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 mei 2023 1 uur terug, Frits zei: ik ben blij dat je het heb laten uitzoeken en met het antwoord, heel veel dank Graag gedaan ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 6 juni 2023 @All, even een vraag vanuit Plinga; is er iemand die deze Tapir heeft? Zo ja, zou je dan aub even je game id willen doorgeven? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 13 juni 2023 is er een storing geweest? heb vanmorgen een kalf gekocht en gevoerd en was volwassen heb om 11.15 uur afgesloten en open het nu weer en mijn koe is weer een kalfje geworden en moet opnieuw gevoerd worden, maar de flesjes voeding ben ik kwijt, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 juni 2023 18 minuten geleden, Tineke LL zei: is er een storing geweest? heb vanmorgen een kalf gekocht en gevoerd en was volwassen heb om 11.15 uur afgesloten en open het nu weer en mijn koe is weer een kalfje geworden en moet opnieuw gevoerd worden, maar de flesjes voeding ben ik kwijt, Er is geen storing geweest. Wss heeft je spel niet goed opgeslagen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 13 juni 2023 9 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Er is geen storing geweest. Wss heeft je spel niet goed opgeslagen. ja dat kan ook nog, dank je voor het antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 juni 2023 31 minuten geleden, Tineke LL zei: ja dat kan ook nog, dank je voor het antwoord Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 21 juni 2023 hoi krijg mij scherm niet meer groot. als ik op het scherm klik. sta die op groot gr marijke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 21 juni 2023 3 minuten geleden, Marijke zei: hoi krijg mij scherm niet meer groot. als ik op het scherm klik. sta die op groot gr marijke Wat bedoel je precies, want ik snap niet zo goed wat je bedoeld. Blijft je spel in klein beeld staan? Heb je je spel wel in groot scherm maar heb je een witte balk eronder? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 21 juni 2023 scherm blijft in klein beeld Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 21 juni 2023 14 minuten geleden, Jeanne zei: scherm blijft in klein beeld Als je de knop voor groot scherm in het spel gebruikt, die werkt idd niet. Gebruik de expand knop in de GD+ balk als je spel aan het laden is en je kunt gewoon in groot beeld spelen https://prnt.sc/YqvTyYJei_Ib Deze knop gebruik ikzelf altijd en heb nooit problemen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 21 juni 2023 scherm blijft bij mij ook in klein beeld bovenin kan je je scherm klein en groot maken hij sta op groot . terwijl ik kleine scherm heb hoop dat je dat beter begrijpt. gr marijke Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 21 juni 2023 sorry lees het nu pas . bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 21 juni 2023 13 minuten geleden, Marijke zei: sorry lees het nu pas . bedankt Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 22 juni 2023 hoe kom ik aan lieveheersbeestje bvd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 22 juni 2023 29 minuten geleden, Jeanne zei: hoe kom ik aan lieveheersbeestje bvd Welke bedoel je? Het productiediertje of die andere? Je kunt lieveheersbeestjes krijgen door bomen te kappen maar dat zijn geen productie diertjes. Als je de productie lieveheersbeestjes bedoelt ( net als een koe, kip e.d. ) dan kun je daar niet aankomen, deze zijn niet beschikbaar in het spel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjannet DV 2 Geplaatst: 21 juli 2023 hoi, welk dier eet ijs extract ik kan het zo niet vinden, alvast bedankt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 21 juli 2023 52 minuten geleden, Sjannet DV zei: hoi, welk dier eet ijs extract ik kan het zo niet vinden, alvast bedankt. Heb je dit nodig voor een opdracht? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjannet DV 2 Geplaatst: 27 juli 2023 sorry voor het late antwoord ja idd ik had het al gevonden het is bloemen boyi, ik heb nog een vraag bij vriendelijke verzoekjes staat nu Dierentuin met een tijdslimiet wat houdt dit precies in? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 27 juli 2023 2 uren geleden, Sjannet DV zei: sorry voor het late antwoord ja idd ik had het al gevonden het is bloemen boyi, ik heb nog een vraag bij vriendelijke verzoekjes staat nu Dierentuin met een tijdslimiet wat houdt dit precies in? Die werkt hetzelfde als de gevorderde verzoekjes, alleen met het verschil dat wanneer je een bestelling hebt en daarvoor een dier nodig hebt die moerbei eet je dubbele stenen krijgt en als de tijd voorbij is dan verdwijnt de dierentuin weer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 1 augustus 2023 Goedemorgen ik ben bezig om de slak te krijgen in de Botaniche schuur maar ik heb goude Bromelia scheut nodig die niet te koop is bij de zaaadjes in de schuur hoe kom ik daar nu aan het is het laaste zaadje die in de pot moet groetjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 augustus 2023 55 minuten geleden, Bo zei: Goedemorgen ik ben bezig om de slak te krijgen in de Botaniche schuur maar ik heb goude Bromelia scheut nodig die niet te koop is bij de zaaadjes in de schuur hoe kom ik daar nu aan het is het laaste zaadje die in de pot moet groetjes Heel veel geduld hebben en steeds de gewone Bromelia opkweken en verkopen en hopen dat je uiteindelijk de gouden Bomelia krijgt. Het is een random item waarbij je heel veel geduld moet hebben voor je die krijgt, zo zijn er nog een paar in de de Botanische schuur. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 8 augustus 2023 hoi weet iemand wat ik met de werkfabriek kan snap het niet helemaal Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 8 augustus 2023 52 minuten geleden, Ida Modderman zei: hoi weet iemand wat ik met de werkfabriek kan snap het niet helemaal Je bedoelt de Werkplaats Fabriek? Hier kun je al je werkplaatsen in plaatsen zodat je meer ruimte op je land hebt. De Werkplaats Fabriek kun je uitbreiden zodat je er max. 16 werkplaatsen in kunt plaatsen. Je werkplaatsen werken hetzelfde op je land als in de fabriek. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 8 augustus 2023 57 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: Je bedoelt de Werkplaats Fabriek? Hier kun je al je werkplaatsen in plaatsen zodat je meer ruimte op je land hebt. De Werkplaats Fabriek kun je uitbreiden zodat je er max. 16 werkplaatsen in kunt plaatsen. Je werkplaatsen werken hetzelfde op je land als in de fabriek. okee dank je welen een fijne avond Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites