Bo 40 Geplaatst: 23 augustus 2023 goedeavond silvia ik wil een ander email in vullen bij mij profiel maar dat gaat niet ,weet jij misschien hoe ik dat moet doen Groetjes peter en Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 augustus 2023 8 uren geleden, Bo zei: goedeavond silvia ik wil een ander email in vullen bij mij profiel maar dat gaat niet ,weet jij misschien hoe ik dat moet doen Groetjes peter en Bo Goedemorgen Peter en Bo, Je klikt op je profielfoto rechts bovenin en dan klik je op mijn profiel. Je krijgt dan een andere pagina te zien en daar klik je onder je profielfoto en naam op instellingen https://prnt.sc/Sl5ci2y2fJ7w Dan krijg je een volgende pagina en daar kun je je mail adres wijzigen en daarna klik je op wijzigingen opslaan en ben je klaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 24 augustus 2023 1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei: Goedemorgen Peter en Bo, Je klikt op je profielfoto rechts bovenin en dan klik je op mijn profiel. Je krijgt dan een andere pagina te zien en daar klik je onder je profielfoto en naam op instellingen https://prnt.sc/Sl5ci2y2fJ7w Dan krijg je een volgende pagina en daar kun je je mail adres wijzigen en daarna klik je op wijzigingen opslaan en ben je klaar. dat heb ik gedaan maar hij slaat het nieuwe email adres niet op ,krijg weer de oude email Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 augustus 2023 1 uur geleden, Bo zei: dat heb ik gedaan maar hij slaat het nieuwe email adres niet op ,krijg weer de oude email Oh das raar, dat zou niet moeten. Dan kun je het beste even een ticket insturen dan kunnen ze even nakijken wat er mis gaat. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 23 september 2023 hoi ik doe geregeld biografie queestes maar krijg nooit het cadeau dat er staat of ik krijg een cadeau dat ik al eerder heb gehad Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 september 2023 37 minuten geleden, Ida Modderman zei: hoi ik doe geregeld biografie queestes maar krijg nooit het cadeau dat er staat of ik krijg een cadeau dat ik al eerder heb gehad Bij de biografie quests wordt aangegeven wat je kan krijgen, het is niet zo dat wanneer je de opdrachten af hebt dat je dan ook daadwerkelijk krijgt wat er boven die quest wordt aangegeven. Alles wordt random in de eieren gestopt die je met de munten die je met die quests krijgt kunt openen. Wanneer je een ei opent komt er random iets uit en ja dat kan ook iets zijn wat je eerder al hebt gehad. Er zitten waardevolle items in maar ook hele nutteloze items, tis echt een soort van loterij zeg maar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 24 september 2023 dank je wel voor je antwoord sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 24 september 2023 2 uren geleden, Ida Modderman zei: dank je wel voor je antwoord sylvia Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 3 oktober 2023 zie ik dat goed???? moet ik bij de magische steen eerst alles vrijspelen voordat ik de alligator kan krijgen ??? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 3 oktober 2023 5 minuten geleden, Tineke LL zei: zie ik dat goed???? moet ik bij de magische steen eerst alles vrijspelen voordat ik de alligator kan krijgen ??? Ja dat klopt, maar let op; je hoeft alles maar 1x te ruilen om het slot van de alligator te verwijderen. Je kunt dan de alligator bij elkaar spelen en als je dan nog tijd over hebt kun je de rest bij elkaar sparen als je dat wilt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 3 oktober 2023 oh dan ga ik nog ff door, dank je wel voor het snelle antwoord, nog een fijne avond. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 4 oktober 2023 13 uren geleden, Tineke LL zei: oh dan ga ik nog ff door, dank je wel voor het snelle antwoord, nog een fijne avond. Graag gedaan, en succes 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 25 oktober 2023 hoe kom ik aan een supperpaardebloem? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 25 oktober 2023 2 uren geleden, nel H klondike zei: hoe kom ik aan een supperpaardebloem? Je neemt een gewone paardenbloem en daar gebruik je een voedingsflesje op en dan wordt het een super paardenbloem. Dit geldt voor bijna alle bloemen, er zijn een paar bloemen waar je geen voedingsflesje op kunt gebruiken, maar de meest gangbare bloemen zijn allemaal tot super bloem te maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 28 oktober 2023 dank je wel 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 31 oktober 2023 goedemorgen ,, ik had een vraag is de inlog van halloween weg Groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 31 oktober 2023 1 uur geleden, Bo zei: goedemorgen ,, ik had een vraag is de inlog van halloween weg Groetjes Bo Ja de tijd daarvoor is voorbij, je kunt alleen nog je punten inwisselen. Let op je hebt hiervoor ook maar een beperkte tijd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 1 november 2023 Ik heb een vraag, als je een elvenmagie wilt hebben kan je die kopen voor 35 robijnen, ik had op een moment 10 elvenmagie in mijn inventaris maar had deze niet gekocht, wist eerst nog niet wat het betekende dus zeker niet gekocht nu is mijn vraag is er nog een andere manier om hier aan te komen. b.v.d. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 1 november 2023 3 minuten geleden, Frits zei: Ik heb een vraag, als je een elvenmagie wilt hebben kan je die kopen voor 35 robijnen, ik had op een moment 10 elvenmagie in mijn inventaris maar had deze niet gekocht, wist eerst nog niet wat het betekende dus zeker niet gekocht nu is mijn vraag is er nog een andere manier om hier aan te komen. b.v.d. Je krijgt af en toe een elvenmagie als beloning. Soms is het ook verkrijgbaar in de ruilwinkel van de tijdelijke landen, maar dat is dan een tijdsgebonden ruiling die je maar 1x kunt doen. Je kunt ze nergens maken maar alleen kopen voor robijnen, dus is het handig om er zuinig mee om te gaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
nel H klondike 77 Geplaatst: 30 november 2023 dat hoeden spel , kan dat een keer , of na een bepaalde tijd nog een keer ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 30 november 2023 2 uren geleden, nel H klondike zei: dat hoeden spel , kan dat een keer , of na een bepaalde tijd nog een keer ? Goedemorgen, het was ff zoeken wat je bedoelde met het hoedenspel, maar heb gevonden wat je bedoelt. Voltooi alle bestellingen bij de magische steen en dan kun je ruilen, als je dit bij Solomon, Fay en David gedaan hebt dan wordt de knop samenvoegen actief. Wanneer je op de knop samenvoegen klikt kun je het mini spel spelen. Het is wel raadzaam om het mini te upgraden tot de max want dan krijg je het meeste eruit. Wanneer je het mini spel gespeeld hebt begin je weer van voren af aan. Het upgraden van het mini spel gaat tot level 7 en daar blijft het dan op. Om de Koala te ontgrendelen moet je eerst alle 4 de andere items 1x geruild hebben dan pas gaat het slot van de Koala en kun je die bij elkaar sparen, en als je die hebt kun je altijd nog de andere items verder bij elkaar sparen of niet, dat is een eigen keuze. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Brayn 2 Geplaatst: 1 december 2023 bij de levensboom moet ik nog 22 punten hebben om het werelddoel te halen , hoe kom ik aan die punten ben de hele dag aan het spelen maar komt geen punt erbij Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 2 december 2023 11 uren geleden, Brayn zei: bij de levensboom moet ik nog 22 punten hebben om het werelddoel te halen , hoe kom ik aan die punten ben de hele dag aan het spelen maar komt geen punt erbij Je hebt er voldoende regenboog druppels voor nodig om eraan mee te kunnen doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 2 december 2023 ik zorg er altijd voor dat k alle 20 gekleurde druppels heb, zodat ik meteen 7 regenboog druppels er bij de nieuwe week meteen kan plaatsen maar dan heb ik het werelddoel nog niet bereikt, mijn reactie was dat ik vrijdag steeds nog 22 punten te kort kwam maar zaterdag morgen was het wel compleet dus als ik het goed begrijp hoef ik alleen maar die 7 regenboog druppels te hebben en vult het werelddoel vanzelf . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 2 december 2023 1 uur geleden, Frits zei: ik zorg er altijd voor dat k alle 20 gekleurde druppels heb, zodat ik meteen 7 regenboog druppels er bij de nieuwe week meteen kan plaatsen maar dan heb ik het werelddoel nog niet bereikt, mijn reactie was dat ik vrijdag steeds nog 22 punten te kort kwam maar zaterdag morgen was het wel compleet dus als ik het goed begrijp hoef ik alleen maar die 7 regenboog druppels te hebben en vult het werelddoel vanzelf . Voor het werelddoel ben je ook afhankelijk van de rest van de wereld die het spel speelt. Het is afhankelijk hoe actief je medespelers zijn en hoeveel buitenlandse spelers je in je vriendenlijst hebt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites