Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, nel H klondike zei:

dat huis met de duizend kamers , wat voor gebouwen kun je daar inzetten en hoeveel ?

Het huis met de duizend kamers is een ontzettend duur huis, je hebt er mega veel robijnen voor nodig om het te bouwen.

Hoeveel ruimte je erin hebt ligt helemaal aan hoeveel je eraan wilt uitgeven.

Je kunt er inbare items waar je munten van krijgt kun je erin kwijt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei:

Het huis met de duizend kamers is een ontzettend duur huis, je hebt er mega veel robijnen voor nodig om het te bouwen.

Hoeveel ruimte je erin hebt ligt helemaal aan hoeveel je eraan wilt uitgeven.

Je kunt er inbare items waar je munten van krijgt kun je erin kwijt.

ok dank je wel doe ik het niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, nel H klondike zei:

Er is een opdracht waarvoor je het huis moet kopen en iets moet bouwen, maar daarna is die bij mij ook in een hoekje van het land verdwenen hoor.

Voor de ontwikkelaar is het een melkkoe omdat je er zoveel robijnen in moet stoppen om helemaal te bouwen, en ieder level wordt duurder en duurder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja sylvia dat wil ik wel en dat op het land zetten zodat anderen het wegtikken help niet 

jij bent de enige die er op tikt

maar heb al een oplossing gevonden ik weiger die cadeaus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 12/11/2023 om 12:42 PM, nel H klondike zei:

ik heb er nog maar 1 keer robijnen in gestopt ben nu bij level 3 en daar moet ik cadeaus vragen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 uren geleden, Ida Modderman zei:

ik heb er nog maar 1 keer robijnen in gestopt ben nu bij level 3 en daar moet ik cadeaus vragen

Klopt, het begin is simpel maar heel snel gaat het je al veel daalders kosten.

Zelf heb ik het huis nu op level 5 staan en de volgende uitbreiding vraagt al 4 ontwerpplan en 4 magische stofje en dat kost al best wat daalders en dat wordt ieder level meer en meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Klopt, het begin is simpel maar heel snel gaat het je al veel daalders kosten.

Zelf heb ik het huis nu op level 5 staan en de volgende uitbreiding vraagt al 4 ontwerpplan en 4 magische stofje en dat kost al best wat daalders en dat wordt ieder level meer en meer.

dat ga ik niet doen dank je

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, nel H klondike zei:

hoe kom ik aan een mammoet?

Niet, dan moet je mazzel hebben dat die als beloning bij een update komt of dat je hem ooit kunt kopen in een aanbieding anders is er geen mogelijkheid om eraan te komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedemorgen is er een storing ik krijg dit groetjes Bo

503 Service Temporarily Unavailable

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Bo zei:

Goedemorgen is er een storing ik krijg dit groetjes Bo

503 Service Temporarily Unavailable

Mss een tijdelijk probleem geweest.

Ik log net in op het spel en ik ervaar geen problemen, spel laad normaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

IK kom ook niet ingelogd en reageer op de inlog van mijn zoon, zelf log ik altijd in via facebook en krijg de volgende melding   app is niet actief en de ontwikkelaar is op de hoogte van het probleem . Je kunt je aanmelden wanneer de app opnieuw wordt geactiveerd.  ok.   ik weet niet wat er aan de hand is en hoelang het gaat duren, misschien weet jij het..Frits

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Brayn zei:

IK kom ook niet ingelogd en reageer op de inlog van mijn zoon, zelf log ik altijd in via facebook en krijg de volgende melding   app is niet actief en de ontwikkelaar is op de hoogte van het probleem . Je kunt je aanmelden wanneer de app opnieuw wordt geactiveerd.  ok.   ik weet niet wat er aan de hand is en hoelang het gaat duren, misschien weet jij het..Frits

Ik weet dat er aan de FB kant het e.e.a. veranderd is betreffende de game apps.

Ook de spelen op FB zelf hebben daar op enige wijze last van.

Ik heb de vraag even uitgezet bij Plinga en zodra ik meer weet plaats ik het hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, nel H klondike zei:

waar maak ik die lavac ?

Ik denk dat je Lavashes bedoelt dat voor de Arabisch ontbijt update nodig hebt.

Deze krijg je door het gebouw Lavash huis te kopen, en deze vind je in de winkel onder tabblad Gebouwen en kost 10 robijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

is het de moete waard om die gebouwen te kopen {lavshes huis }omdat je ook weer falafel moet hebben? ik bedoel heb je daarna nog wat aan die gebouwen?

aangepast door nel H klondike

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, nel H klondike zei:

is het de moete waard om die gebouwen te kopen {lavshes huis }omdat je ook weer falafel moet hebben? ik bedoel heb je daarna nog wat aan die gebouwen?

De gebouwen die je nodig hebt voor een update zijn na de update nog inbare gebouwen, ze geven dan nog munten.

Het heeft iig geen nut om die gebouwen bij je buren te gaan oogsten want jij krijgt de spullen niet en je buur krijgt op dat moment ook de spullen niet. Dit werkt overigens ook zo met de bomen die nodig zijn voor een update.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

goedemiddag Sylvia ik heb een ik heb een werkplaats fabriek met lv 4, maar weet nog steeds niet wat ik hier in kan stoppen, als ik aanklik voeg meer toe dan is er niets wat laat zien wat ik hier in kan doen,  help!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen