Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Tineke LL zei:

goedemiddag Sylvia ik heb een ik heb een werkplaats fabriek met lv 4, maar weet nog steeds niet wat ik hier in kan stoppen, als ik aanklik voeg meer toe dan is er niets wat laat zien wat ik hier in kan doen,  help!

Je kunt in de werkplaats fabriek alleen maar je werkplaatsen opslaan geen andere gebouwen.

Je kunt in totaal 16 werkplaatsen opslaan in je werkplaats fabriek.

De fabriek is ervoor bedoelt dat je ruimte hebt op je land doordat je de werkplaatsen in de fabriek plaats en daarmee dus ruimte op je land krijgt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

dank je wel voor het snelle antwoord, had hem al een paar weken maar wist niet wat ik er mee moest, ,maar het is gelukt, nog een fijne avond

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Tineke LL zei:

dank je wel voor het snelle antwoord, had hem al een paar weken maar wist niet wat ik er mee moest, ,maar het is gelukt, nog een fijne avond

Graag gedaan 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Tobias zei:

krijg steeds een paars vlak bij het inloggen  is er een storing  ??  gr  T

Kijk even of er toevallig een update van Windows en/of Google is.

Ik had eerder vandaag ook wat problemen en na een update van Windows is dat opgelost.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sam (Royal Story) zei:

Bij de nieuwe update krijg ik geen super totem grijphaak bij het voltooien van een handelsmissie.

Ik heb al 2 handelsmissies gedaan, maar geen grijphaak erbij

Klopt, dit is een bug en is al doorgezet naar de ontwikkelaar, hopelijk hebben ze het snel opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, maris speelt rs zei:

hallo even een vraagje hoe kom je aan vuurvlam bomen 

Sorry hier kun je op dit moment niet aankomen.

De vuurvlam boom is een keer in het spel geweest tijdens een update en kon je toen met robijnen kopen, nadat de update voorbij was is de boom ook weer uit de winkel verdwenen.

Items die gerelateerd zijn aan een update zijn altijd met robijnen te koop tijdens de update, wanneer de update voorbij is gaan die items altijd weer uit het spel en kun je niet meer aan die items komen tenzij je ze als beloning krijgt of er een aanbieding is waar ze kunt kopen.

Waar heb je de Vuurvlam boom voor nodig?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

dank je wel sylvia ...... ik had een opdracht waar die boom in zat, maar ik kon kiezen of ik hem ging doen of weg deed  en ik heb hem weg gedaan om dat ik die boom niet kon vinden

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
39 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

goedemorgen,

Mijn spel loopt constant vast na een paar minuutjes. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Heb je al gekeken of er toevallig een update van Chrome en/of Windows is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Top, laat dan even weten of je probleem daarna opgelost is of niet

Ik heb Chrome en Windows update gedaan, browse gegevens gewist en opnieuw opgestart.

Maar hij blijft vastlopen, doet ie elke keer na een aantal handelingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden, Sam (Royal Story) zei:

Ik heb Chrome en Windows update gedaan, browse gegevens gewist en opnieuw opgestart.

Maar hij blijft vastlopen, doet ie elke keer na een aantal handelingen

Heb je je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste moment geleegd en daarna je browser gesloten, opnieuw je browser geopend en opnieuw ingelogd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Heb je je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste moment geleegd en daarna je browser gesloten, opnieuw je browser geopend en opnieuw ingelogd?

Ja, dit heb ik gedaan. Morgen ben ik in de gelegenheid om het op een andere computer te proberen,

dus dan weet ik (neem ik aan) of het in het spel zit of aan mijn computer ligt.

Dank voor het meedenken/kijken, ik laat het je morgen weten👍

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmiddag op andere pc nergens last van, maar op mijn laptop blijft het spel

vastlopen. Als iemand een idee heeft waar het aan kan liggen hoor ik het graag.

Ik heb geen flauw idee en het is enorm irritant, spel loop echt elke paar minuten vast😔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Sam (Royal Story) zei:

Vanmiddag op andere pc nergens last van, maar op mijn laptop blijft het spel

vastlopen. Als iemand een idee heeft waar het aan kan liggen hoor ik het graag.

Ik heb geen flauw idee en het is enorm irritant, spel loop echt elke paar minuten vast😔

Dat is idd heel erg vervelend, helaas heb ik geen oplossing voor je 😔

Zelf heb ik sinds ik een nieuwe laptop heb problemen met een ander spel en de ontwikkelaar van dat spel probeert nu te achterhalen waar het probleem zit, en als ik daar een antwoord op heb heb jij daar mss ook iets aan, maar voorlopig is het voor mij ook afwachten.

Tip; je kunt ook nog even kijken of je drivers up to date zijn, en wat ook nog een optie is om even te kijken bij Windows update onder tabblad advanced, daar wil ook nog wel eens een belangrijke update staan 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
42 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Dat is idd heel erg vervelend, helaas heb ik geen oplossing voor je 😔

Zelf heb ik sinds ik een nieuwe laptop heb problemen met een ander spel en de ontwikkelaar van dat spel probeert nu te achterhalen waar het probleem zit, en als ik daar een antwoord op heb heb jij daar mss ook iets aan, maar voorlopig is het voor mij ook afwachten.

Tip; je kunt ook nog even kijken of je drivers up to date zijn, en wat ook nog een optie is om even te kijken bij Windows update onder tabblad advanced, daar wil ook nog wel eens een belangrijke update staan 😉

Dank je, ik hoop dat er snel een antwoord komt op je andere spel.

Bij mij vind ik het wel raar dat ik tot eergisteren nergens last van , snap er zo niets van😕

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 2/28/2024 om 8:46 AM, Sam (Royal Story) zei:

goedemorgen,

Mijn spel loopt constant vast na een paar minuutjes. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

ja bij mij ook de hele week al 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Ida Modderman zei:

ja bij mij ook de hele week al 

Heb je al nagekeken of er een update van Chrome is en of er toevallig een update van Windows is? Kijk ook even bij Windows onder tabblad advanced daar kan ook nog een belangrijke update staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, er zit een bug in de update Schaak competitie, de zwart-witte boomschors boom geeft geen zwart-witte boomschors.

Dit is inmiddels al doorgegeven naar de ontwikkelaar en we hopen dat dit snel opgelost is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen