Bo 40 Geplaatst: 11 maart 2024 Goedemiddag ik heb bij het krasspel alle dingen bij elkaar ,dat was gisteren .maar vandaag is alles weg moet ik nu op nieuw beginnen groetjes bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 11 maart 2024 29 minuten geleden, Bo zei: Goedemiddag ik heb bij het krasspel alle dingen bij elkaar ,dat was gisteren .maar vandaag is alles weg moet ik nu op nieuw beginnen groetjes bo Je kunt 2 rondes spelen, zodra je de 1ste ronde compleet hebt en de vogel opgehaald hebt staat de teller weer op 0 en kun je door voor de 2de ronde om nog een vogel binnen te halen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 11 maart 2024 Goeden avond, heb nu al 2x de zwart witte boomschors boom geoogst, maar kan nergens de boom schors vinden voor het maken van de koning en koningin schaakspel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 11 maart 2024 27 minuten geleden, Tineke LL zei: Goeden avond, heb nu al 2x de zwart witte boomschors boom geoogst, maar kan nergens de boom schors vinden voor het maken van de koning en koningin schaakspel zag net dat het antwoord op de vorige pagina staat 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 11 maart 2024 @All, er zit een bug in de update Schaak competitie, de zwart-witte boomschors boom geeft geen zwart-witte boomschors. Dit is inmiddels al doorgegeven naar de ontwikkelaar en we hopen dat dit snel opgelost is. Update; het probleem met de boom is opgelost, die kun je nu oogsten en dan geeft die ook de schors. 😄 Helaas kun je de items nog niet maken, dit is weer terug gekoppeld naar de ontwikkelaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 12 maart 2024 weet je zeker dat het probleem opgelost is? hij oogt wel maar er komt geen zwart wit schors in mn opslag, en kan nog steeds niet de pion maken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
maris speelt rs 2 Geplaatst: 12 maart 2024 ik ook niet😒 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 12 maart 2024 13 minuten geleden, Tineke LL zei: weet je zeker dat het probleem opgelost is? hij oogt wel maar er komt geen zwart wit schors in mn opslag, en kan nog steeds niet de pion maken 13 minuten geleden, Tineke LL zei: weet je zeker dat het probleem opgelost is? hij oogt wel maar er komt geen zwart wit schors in mn opslag, en kan nog steeds niet de pion maken De schors komt wel in je opslag, als je daar laar zoeken dan zie je dat je er al de nodige op voorraad hebt, maar er zit nu nog een bug in de items maken. Dit is weer terug gekoppeld naar de ontwikkelaar en hopelijk lossen ze dit snel op, maar ik denk dat het vandaag niet meer gaat gebeuren en dat het morgen pas wordt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 12 maart 2024 2 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei: De schors komt wel in je opslag, als je daar laar zoeken dan zie je dat je er al de nodige op voorraad hebt, maar er zit nu nog een bug in de items maken. Dit is weer terug gekoppeld naar de ontwikkelaar en hopelijk lossen ze dit snel op, maar ik denk dat het vandaag niet meer gaat gebeuren en dat het morgen pas wordt. er staat geen zwart wit schors in mn opslag, alleen witte schors, ik heb volgens mij ook zwart wit schors gekregen via de berichten box als cadeautje maar was te snel met aanklikken, maar heb niks in mijn opslag Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 12 maart 2024 33 minuten geleden, Tineke LL zei: er staat geen zwart wit schors in mn opslag, alleen witte schors, ik heb volgens mij ook zwart wit schors gekregen via de berichten box als cadeautje maar was te snel met aanklikken, maar heb niks in mijn opslag Je hebt van de ontwikkelaar 9 schors en 5 robijnscherven gekregen als compensatie. De zwart-witte boomschors komt gewoon in je inventaris https://prnt.sc/DmCa1U-mUob6 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 12 maart 2024 1 uur terug, Sylvia Ambi RS zei: Je hebt van de ontwikkelaar 9 schors en 5 robijnscherven gekregen als compensatie. De zwart-witte boomschors komt gewoon in je inventaris https://prnt.sc/DmCa1U-mUob6 heb ze eindelijk ontvangen, nu wachten dat we ze kunnen gebruiken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 12 maart 2024 5 minuten geleden, Tineke LL zei: heb ze eindelijk ontvangen, nu wachten dat we ze kunnen gebruiken Fijn dat je ze gevonden hebt. Ik denk/hoop dat het morgen opgelost wordt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 12 maart 2024 er klopt echt niet aan de schaakwedstrijd er staat verzorg 3x kampvuur en ervoor staat dat je 25 kaviaar moet maken, het was 3 kampvuur, er zit een beste bug in het spel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 12 maart 2024 4 uren geleden, Tineke LL zei: er klopt echt niet aan de schaakwedstrijd er staat verzorg 3x kampvuur en ervoor staat dat je 25 kaviaar moet maken, het was 3 kampvuur, er zit een beste bug in het spel Er gaat idd echt van alles mis met deze update, zucht. Alles is doorgegeven, dus je kunt of gewoon doorgaan met de opdrachten of afwachten of het morgen veranderd wordt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tobias 11 Geplaatst: 13 maart 2024 verkoop 15 kaviaar en de opdracht wordt afgevinkt gr T 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 13 maart 2024 Goedemorgen, het spel loopt niet echt lekker, hij opent niet de hele pagina, kan geen vrienden bezoeken, is dit bekend? of heb ik hier alleen last van Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 maart 2024 53 minuten geleden, Tineke LL zei: Goedemorgen, het spel loopt niet echt lekker, hij opent niet de hele pagina, kan geen vrienden bezoeken, is dit bekend? of heb ik hier alleen last van Heb je al gekeken of er toevallig een update van Windows is en/of van Chrome? Zelf had ik vanmorgen een update van Windows en het spel werkt normaal bij mij. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 14 maart 2024 waar vind ik de magische verdedigingstoren?zijn ze weer wat vergeten ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 maart 2024 1 uur geleden, vissertje zei: waar vind ik de magische verdedigingstoren?zijn ze weer wat vergeten ? Deze kun je op het moment alleen met paarse gems kopen via de aanbieding. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 maart 2024 @All, bij de Magische Steen update kun je de Magische Verdedigenstoren allen kopen met paarse gems via de aanbieding. Het is bekend dat de Magische Verdedigingstoren geen pijlen geeft als je die oogst, en ook dat die niet in de winkel te koop is. Dit is al doorgegeven naar de ontwikkelaars, maar ik denk niet dat het vandaag nog opgelost gaat worden, en hoop dat ze dat morgen doen. Update; de Magische verdedigingstoren staat nu in de winkel voor robijnen te koop en geeft ook de pijlen als je hem oogst. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjannet DV 2 Geplaatst: 16 maart 2024 hallo, ik wil de Kabouter Schat meute van St. Patrick's dag land (via de wereldkaart) afbouwen, hierbij moet ik de Plumeriabloem voor hebben alleen kan ik deze niet aanklikken (dit is de enige die nog in het veld staat) ik heb alles er al om weggehaald maar kan deze nog steeds niet aanklikken zo kan ik deze niet afbouwen, bommen heb ik ook niet meer, waar kan dit aan liggen nog nooit eerder meegemaakt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 16 maart 2024 2 uren geleden, Sjannet DV zei: hallo, ik wil de Kabouter Schat meute van St. Patrick's dag land (via de wereldkaart) afbouwen, hierbij moet ik de Plumeriabloem voor hebben alleen kan ik deze niet aanklikken (dit is de enige die nog in het veld staat) ik heb alles er al om weggehaald maar kan deze nog steeds niet aanklikken zo kan ik deze niet afbouwen, bommen heb ik ook niet meer, waar kan dit aan liggen nog nooit eerder meegemaakt. Dit is bekend en aan het begin al aan de ontwikkelaar doorgegeven en die heeft er niets aan veranderd, Helaas is je enigste optie een bom gebruiken een andere optie is er helaas niet. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjannet DV 2 Geplaatst: 4 april 2024 goedemiddag, ik heb een bonus ronde 'stinkende Karel, nu moet ik 30 x een volwassen bloemist stinkdier eten geven als ik via Laat zien kijk geeft deze aan niet meer in de winkel te koop alleen staat er bij de 30 stuks dat ik al 3 eten gegeven heb geen idee welk dier dit dan is, enig idee welk dier ik dan moet hebben? bij het stinkdier boomstronk heb ik ook niks om eten te geven. alvast bedankt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 4 april 2024 37 minuten geleden, Sjannet DV zei: goedemiddag, ik heb een bonus ronde 'stinkende Karel, nu moet ik 30 x een volwassen bloemist stinkdier eten geven als ik via Laat zien kijk geeft deze aan niet meer in de winkel te koop alleen staat er bij de 30 stuks dat ik al 3 eten gegeven heb geen idee welk dier dit dan is, enig idee welk dier ik dan moet hebben? bij het stinkdier boomstronk heb ik ook niks om eten te geven. alvast bedankt Als je al een stinkdier hebt kun je die ook gewoon gebruiken, elke stinkdier telt voor de opdracht. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjannet DV 2 Geplaatst: 4 april 2024 maar dat is het 'm nou net die heb ik niet ook niet als ik dit vraag via zoek item ik weet nu niet om welk dier het gaat via zoeken vind ik niks maar heb toch 3 ergens eten gegeven blijkt ik heb alles al nagelopen maar geen idee om welk dier het gaat? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites