Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 4 april 2024 9 minuten geleden, Sjannet DV zei: maar dat is het 'm nou net die heb ik niet ook niet als ik dit vraag via zoek item ik weet nu niet om welk dier het gaat via zoeken vind ik niks maar heb toch 3 ergens eten gegeven blijkt ik heb alles al nagelopen maar geen idee om welk dier het gaat? Je kan die 3 items ook gekregen hebben. Heb je al in je rugzak gekeken of je daar toevallig een stinkdier hebt staan? Als je er toevallig 1 in je rugzak hebt staan wordt deze niet gevonden als je de zoekfunctie rechts in je spel gebruikt. Mocht je nu helemaal geen stinkdier hebben in je rugzak of pakhuis dan zit er niets anders op dan de opdracht afkopen of afwijzen als dat mogelijk is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 7 april 2024 de wezel valt hier ook onder dus die zul je wel al gevoerd te hebben vriendelijke groet vissertje 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 15 april 2024 krijgen we geen nieuw eiland Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 april 2024 40 minuten geleden, Ida Modderman zei: krijgen we geen nieuw eiland Nee deze week niet, we hebben ff vrij om andere dingen te doen, zoals die andere landjes die er staan 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 15 april 2024 3 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Nee deze week niet, we hebben ff vrij om andere dingen te doen, zoals die andere landjes die er staan 😉 dank je wel sylvia Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 april 2024 34 minuten geleden, Ida Modderman zei: dank je wel sylvia Graag gedaan 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 23 april 2024 hoe kom ik aan vuurvlam boom Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 april 2024 1 uur geleden, Jeanne zei: hoe kom ik aan vuurvlam boom Deze kun je alleen kopen als een aanbieding voor is of als je er een opdracht voor hebt, anders kun je deze niet kopen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 23 april 2024 in stelende zeemeeuw opdrachtheb ik vuurvlam nodig Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 april 2024 17 minuten geleden, Jeanne zei: in stelende zeemeeuw opdrachtheb ik vuurvlam nodig Kun je een screen maken van de opdracht aub? Uit welke quest lijn komt deze opdracht? Comeback quest of Biografie quest? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 23 april 2024 hij staat links boven in het beeld een screen maken weet niet hoe dat moet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 23 april 2024 ik heb 9 vuurbol nodig met fays toverdrankenhutje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 april 2024 1 uur geleden, Jeanne zei: hij staat links boven in het beeld een screen maken weet niet hoe dat moet Een printscreen maak je met de prt sc knop op je toetsenbord en de screen sla je dan op je pc/laptop op en kun je dan in je bericht bijvoegen Wat jij links boven in beeld hebt dat heb ik weer niet in beeld. Ik moet weten van welke quest lijn je opdracht is. Ben je met een Biografie quest bezig, zo ja van welk karakter is deze opdracht dan? Ben je met een Comeback quest bezig; zo ja van welke is de opdracht dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 april 2024 1 uur geleden, Jeanne zei: ik heb 9 vuurbol nodig met fays toverdrankenhutje Dat snap ik, maar voorlopig kunnen we niets doorgeven omdat we niet weet uit welke quest lijn je opdracht komt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeanne 24 Geplaatst: 23 april 2024 laat maar het lukt mij niet b v d dan sla ik die wel over Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 23 april 2024 5 uren geleden, Jeanne zei: laat maar het lukt mij niet b v d dan sla ik die wel over Jammer we hadden je graag geholpen, maar je hebt ook niet gezegd uit welke quest lijn het komt dus daar konden we ook niet verder mee. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 6 mei 2024 hoi sylvia je kunt weer aanbiedingen kopen maar je moet de gewone prijs betalen staat nergens korting bij terwijl dat anders wel zo is Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 6 mei 2024 52 minuten geleden, Ida Modderman zei: hoi sylvia je kunt weer aanbiedingen kopen maar je moet de gewone prijs betalen staat nergens korting bij terwijl dat anders wel zo is Dit is al bekend en doorgegeven, afwachten tot de devs het veranderen 😉 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 6 mei 2024 1 uur geleden, Sylvia Ambi RS zei: Dit is al bekend en doorgegeven, afwachten tot de devs het veranderen 😉 jammer heb al dingen gekocht maar bedankt voor je antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 6 mei 2024 3 uren geleden, Ida Modderman zei: jammer heb al dingen gekocht maar bedankt voor je antwoord Die korting is altijd alleen maar op de 1ste 5 items, die zijn dan een robijn goedkoper. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 7 mei 2024 Op 5/6/2024 om 7:48 PM, Sylvia Ambi RS zei: Die korting is altijd alleen maar op de 1ste 5 items, die zijn dan een robijn goedkoper. nee hoor maar kan ik de teveel betaalde ook terugkrijgen 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 8 mei 2024 16 uren geleden, Ida Modderman zei: nee hoor maar kan ik de teveel betaalde ook terugkrijgen Sorry ik was in de war met iets anders. Fijn dat je de robijnen hebt terug gekregen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 9 mei 2024 Goedemorgen Silvia Kan er ook een uitleg komen over de eilanden ik snap er niets van ,misschien op forum een topic en dan nog een vraag waarom krijg je nooit geen nieuwe dieren bij een opdracht, zijn allemaal de zelfde beestjes die je al lang heb Groetjes peter Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 9 mei 2024 50 minuten geleden, Bo zei: Goedemorgen Silvia Kan er ook een uitleg komen over de eilanden ik snap er niets van ,misschien op forum een topic en dan nog een vraag waarom krijg je nooit geen nieuwe dieren bij een opdracht, zijn allemaal de zelfde beestjes die je al lang heb Groetjes peter Goedemorgen Peter, Welke eilanden bedoel je precies? Tsja daar hebben we helaas geen invloed op, dat is iets wat de ontwikkelaar zelf bepaald, we geven iedere keer wel een berg feedback maar als de ontwikkelaar er niets mee doet dan kunnen wij er helaas ook niets aan veranderen.😞 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 10 mei 2024 22 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Goedemorgen Peter, Welke eilanden bedoel je precies? Tsja daar hebben we helaas geen invloed op, dat is iets wat de ontwikkelaar zelf bepaald, we geven iedere keer wel een berg feedback maar als de ontwikkelaar er niets mee doet dan kunnen wij er helaas ook niets aan veranderen.😞 Goedemorgen ik bedoel het walvis eiland groetjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites