Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Bo zei:

Goedemorgen ik bedoel het walvis eiland groetjes

Goedemorgen,

Het is een kwestie van de opdrachten volgen, je poppetjes energie krijgen, dit doe je door spullen van je hoofdland naar walvisland te brengen met de boot.

Zorg dat je voldoende ruimte hebt in je opslag op walviseiland, en verder is het een constante puzzel welke spullen je weg doet/verkoopt en welke je houdt om voldoende ruimte te houden in je opslag en toch de spullen bij elkaar krijgt om landjes te openen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

kan niet op het spel krijg iedere keer adblocker  continu ik heb de adblocker verwijderd en krijg toch iedere keer adblocker continu druk ik op maar krijg toch weer adblocker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Jeanne zei:

kan niet op het spel krijg iedere keer adblocker  continu ik heb de adblocker verwijderd en krijg toch iedere keer adblocker continu druk ik op maar krijg toch weer adblocker

57 minuten geleden, Jeanne zei:

adblocker uit ik krijg bij alle spellen adblocker kanop geen 1 spel

Heb je al gecontroleerd of er toevallig een update van Chrome is en/of er een update van Windows is?

Als er toevallig een update van deze is dan kan dat je spelen lam leggen.

Ik had vanmorgen een update van Chrome en heb geen problemen met het spel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

kan niet inloggen krijg kreet het duurt te lang voordat royal plinga reageert, heb al cache geleegd, hebben hier meer last van?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Tineke LL zei:

kan niet inloggen krijg kreet het duurt te lang voordat royal plinga reageert, heb al cache geleegd, hebben hier meer last van?

Heb je ook al gekeken of er toevallig een update van Chrome en van Windows is?

Het is algemeen bekend dat updates van Chrome en van Windows de spelen tegen kunnen houden of erg langzaam kunnen maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoi ligt het aan mij of kun je de beestjes op het speciale eiland alleen nog krijgen 

door bommen te gebruiken dit is al de vierde keer op rij dat ik het niet afkrijg zonder bommen

heb nog maar 1 machine af omdat het nu net een doolhof is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, Ida Modderman zei:

hoi ligt het aan mij of kun je de beestjes op het speciale eiland alleen nog krijgen 

door bommen te gebruiken dit is al de vierde keer op rij dat ik het niet afkrijg zonder bommen

heb nog maar 1 machine af omdat het nu net een doolhof is

De clou is om vanaf het begin direct het pad te gaan volgen van begint tot het einde en dan pas aan de gebouwen te beginnen.

Je verzamelt op die manier al de nodige materialen en het afbouwen gaat dan een stuk makkelijker.

Beste is om dan het verzamel gebouw, de energie machine en de vijver/gebouw als eerste af te bouwen en daarna de rest pas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, Ida Modderman zei:

hoi ik moet mijn beverdam uitbreiden 

wat bedoelen ze daarmee 

De Beverdam is gewoon een dierenhuis dat je kunt uitbreiden zodat je meer dieren erin kwijt kunt.

Je moet de Beverdam naar een bepaald level uitbreiden, als ik het goed heb naar level 7

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

De Beverdam is gewoon een dierenhuis dat je kunt uitbreiden zodat je meer dieren erin kwijt kunt.

Je moet de Beverdam naar een bepaald level uitbreiden, als ik het goed heb naar level 7

okee dank je wel sylvia

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, ***Jeanette*** zei:

Halootjes ik kan mijn reuzenrad niet op de ops zetten wat doe ik verkeerd?

Hoi hoi, het is soms erg lastig om iets op Ops te zetten.

Soms staan items te dicht op elkaar, en soms is het gewoon erg lastig om het icoontje te pakken te krijgen, maar het moet wel kunnen.

Heb ff bij je gekeken en zie dat je hem vrij hebt staan dus dan zal het wss ff een handigheidje zijn om hem op Ops te zetten. Spel verversen wil nog wel eens helpen.😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Sylvia

Het lukt mij niet om dat ding aan te zetten op ops zal wel fijn zijn om het aan te zetten maar in ieder geval bedankt dat je hebt mee gekeken

Groetjes Jeanette

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6/20/2024 om 4:54 PM, Sylvia Ambi RS zei:

De clou is om vanaf het begin direct het pad te gaan volgen van begint tot het einde en dan pas aan de gebouwen te beginnen.

Je verzamelt op die manier al de nodige materialen en het afbouwen gaat dan een stuk makkelijker.

Beste is om dan het verzamel gebouw, de energie machine en de vijver/gebouw als eerste af te bouwen en daarna de rest pas.

heb gedaan wat je zei maar krijg het dan ook niet af 50 tikken per keer schiet niet echt op 

het is of bommen kopen of het beestje als je die leuk vind

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uren geleden, Ida Modderman zei:

heb gedaan wat je zei maar krijg het dan ook niet af 50 tikken per keer schiet niet echt op 

het is of bommen kopen of het beestje als je die leuk vind

Helaas kunnen we er niets aan veranderen, het is een beslissing van de ontwikkelaar en die gaat het niet veranderen. 😔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@All, het probleem is wederom bekend en doorgegeven naar de ontwikkelaar, die moet het konijnenhuis in de winkel gaan zetten zodat het met robijnen gekocht kan worden en ervoor zorgen dat er ieder uur gekleurde wortels uitkomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Ida Modderman zei:

ik heb hem vanmorgen gekocht en nu moet ik hem voor robijnen kopen

krijg ik dan mijn roze terug

Nee, het is een eigen keuze of je hem met paarse gems koopt of niet, hetzelfde geldt voor robijnen, spelers bepalen zelf of ze die willen uitgeven aan iets of niet.

Waarom zou je hem nog een keer kopen voor robijnen als je je het huis al gekocht hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen