Tineke LL 35 Geplaatst: 13 februari goede middag, ik ben met de opdracht Ware uiterlijk bezig, nu moet ik een turquoise armband maken maar nu kan ik geen turquoise sieraad maken, hij geeft aan dat dit product niet op de markt is, hoop dat je me kan helpen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 13 februari is er een storing. krijg steeds oeps er is iets verkeerd gegaan. ververs de pagina . groetjes marijke 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 februari 4 uren geleden, Tineke LL zei: goede middag, ik ben met de opdracht Ware uiterlijk bezig, nu moet ik een turquoise armband maken maar nu kan ik geen turquoise sieraad maken, hij geeft aan dat dit product niet op de markt is, hoop dat je me kan helpen Turquoise sieraad maak je in je sieraden machine en Turquoise krijg je van een Griffin. Als je nog geen Griffin op je land hebt staan kijk dan even in je knapzak want daar heb je er wss wel 1 of meer staan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 13 februari 4 uren geleden, Marijke zei: is er een storing. krijg steeds oeps er is iets verkeerd gegaan. ververs de pagina . groetjes marijke Nee er is geen storing. Leeg even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 13 februari alles gedaan kom nog steeds niet in het spel gr marijke 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 13 februari 1 uur geleden, Sylvia Ambi RS zei: Turquoise sieraad maak je in je sieraden machine en Turquoise krijg je van een Griffin. Als je nog geen Griffin op je land hebt staan kijk dan even in je knapzak want daar heb je er wss wel 1 of meer staan. ik heb overal gekeken maar kan geen griffin vinden, heb in mn knapzak gekeken, heb in mn opslag gekeken op mn land, en schathuis en pakhuis nergens kan ik een griffin vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
fritsingeleen 0 Geplaatst: 14 februari Kom nog steeds. niet in het spel, van alles geprobeerd maar krijg steeds de melding van oeps probeer opnieuw Hoop dat het snel verholpen is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 februari 16 uren geleden, Marijke zei: alles gedaan kom nog steeds niet in het spel gr marijke 2 uren geleden, fritsingeleen zei: Kom nog steeds. niet in het spel, van alles geprobeerd maar krijg steeds de melding van oeps probeer opnieuw Hoop dat het snel verholpen is. De ontwikkelaar heeft maandag het probleem al opgelost, en we hebben de hele week al geen meldingen meer gehad van problemen, maar bij jullie is het blijkbaar niet opgelost en hebben we verdere info van jullie nodig. 1: je game id 2: welke browser gebruik je en gebruik je een VPN Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 februari 15 uren geleden, Tineke LL zei: ik heb overal gekeken maar kan geen griffin vinden, heb in mn knapzak gekeken, heb in mn opslag gekeken op mn land, en schathuis en pakhuis nergens kan ik een griffin vinden Als je geen Griffin hebt dan heb je maar 2 opties. 1: je slaat de opdracht over 2: je wacht tot er een Griffin als eindbeloning komt of dat de Griffin in een aanbieding komt Helaas zijn er geen andere opties Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 14 februari 5 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: De ontwikkelaar heeft maandag het probleem al opgelost, en we hebben de hele week al geen meldingen meer gehad van problemen, maar bij jullie is het blijkbaar niet opgelost en hebben we verdere info van jullie nodig. 1: je game id 2: welke browser gebruik je en gebruik je een VPN UID: 76ba124f05d0394c Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 februari 1 uur terug, Marijke zei: UID: 76ba124f05d0394c Dit is je oude uid dat onder het spel staat en daar hebben we niets aan. Je game id vind je in de GD+ balk onder instellingen en die hebben we nodig Ook hebben we de info nodig in welke browser je speelt en of je een VPN gebruikt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
fritsingeleen 0 Geplaatst: 14 februari mijn browser is google chrome . ik heb een vpn maar gebruik hem niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 14 februari 1 uur terug, fritsingeleen zei: mijn browser is google chrome . ik heb een vpn maar gebruik hem niet Dank je, ik ga het direct doorgeven, maar helaas is het nu weekend en zal het maandag pas opgepakt worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 14 februari 7 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei: Als je geen Griffin hebt dan heb je maar 2 opties. 1: je slaat de opdracht over 2: je wacht tot er een Griffin als eindbeloning komt of dat de Griffin in een aanbieding komt Helaas zijn er geen andere opties je eerste antwoord was ik had er zeker 1 in mn knapzak en mss wel meerdere zitten, ik snap niet hoe het kan dat ik er niet een heb, heb altijd alles uitgespeeld ben niet op vakantie geweest dus kan ook niets gemist hebben, maar heb het afgekocht met daalders, op zn minst had ik een griffin moeten kunnen kopen als ze een opdracht geven, als ze weer een opdracht geven waar ik een griffin voor nodig heb kan ik de opdracht weer niet maken, moest ff mn fustratie kwijt. nog een fijne avond toegewenst Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 15 februari Instellingen psgn:136501619 76ba124f05d0394c player_1642744270425 [email protected] Stuur mij de nieuwsbrief Andere gebruikers mogen mij toevoegen Taal English Deutsch Español Français Italiano Nederlands Polski Português Türkçe Wachtwoord wijzigen Download profielgegevens Algemene voorwaarden Privacybeleid Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 15 februari 13 uren geleden, Tineke LL zei: je eerste antwoord was ik had er zeker 1 in mn knapzak en mss wel meerdere zitten, ik snap niet hoe het kan dat ik er niet een heb, heb altijd alles uitgespeeld ben niet op vakantie geweest dus kan ook niets gemist hebben, maar heb het afgekocht met daalders, op zn minst had ik een griffin moeten kunnen kopen als ze een opdracht geven, als ze weer een opdracht geven waar ik een griffin voor nodig heb kan ik de opdracht weer niet maken, moest ff mn fustratie kwijt. nog een fijne avond toegewenst Als je de tijdelijke landjes ook altijd speelt dan zou je zeker een Griffin moeten hebben, raar dat die spoorloos is. Maar je kunt die tijdelijke landjes met munten heropenen en dan kun alsnog een Griffin krijgen, er zijn meerdere landjes waarbij je een Griffin als eindbeloning krijgt. Let op: speel geen 2 tijdelijke landen tegelijk want dan heb je een energie probleem. Heropen een tijdelijk landje op het moment dat er op een maandag geen nieuw tijdelijk land is. Ik snap je frustratie heel goed hoor en die mag je best ff ventileren, geen probleem. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 februari ik kom er ook niet op psgn:136476589 6948489d97c6805e Bo koning [email protected] Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 februari 40 minuten geleden, Bo zei: ik kom er ook niet op psgn:136476589 6948489d97c6805e Bo koning [email protected] Sil bij mij doet het spel het ook niet ,hoe gaat dat nu met de inlog dagen groetjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 februari 5 minuten geleden, Bo zei: Sil bij mij doet het spel het ook niet ,hoe gaat dat nu met de inlog dagen groetjes Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 februari 1 uur terug, Bo zei: ik kom er ook niet op psgn:136476589 6948489d97c6805e Bo koning [email protected] Ik heb het doorgegeven en de ontwikkelaar is op de hoogte en er wordt aan gewerkt, maar hoelang het gaat duren voor het helemaal opgelost is weten we niet helaas. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 17 februari Dank je wel Sil .ik heb het net weer geprobeerd maar kan er nog niet op nu ben ik wel de inlog dag kwijt en de opdracht Geef de ontwikkelaas maar een schop onder de kont lol Groetjes Bo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 17 februari 1 uur geleden, Bo zei: Dank je wel Sil .ik heb het net weer geprobeerd maar kan er nog niet op nu ben ik wel de inlog dag kwijt en de opdracht Geef de ontwikkelaas maar een schop onder de kont lol Groetjes Bo Dit probleem is vorig weekend al ontstaan en vorige week maandag hadden ze een fix en voor degene waarvan bekend was die niet konden inloggen was het probleem ook opgelost. Helaas is er vlak voor het weekend weer eenzelfde probleem ontstaan en zullen de ontwikkelaars dieper moeten zoeken waar het probleem precies vandaan komt. Helaas is het een lastig probleem omdat het random gebeurt en niet iedereen er last van heeft en ook niet alleen om NL spelers gaat. Zodra ik meer weet plaats ik het hier. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marijke 3 Geplaatst: 17 februari dank je wel . we wachten maar af. hoop dat het gauw is opgelost is. nu al 3 dagen niet op het spel. groetjes marijke 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Bo 40 Geplaatst: 18 februari Op 2/17/2025 om 8:44 PM, Marijke zei: dank je wel . we wachten maar af. hoop dat het gauw is opgelost is. nu al 3 dagen niet op het spel. groetjes marijke En nog steeds niet opgelost Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 19 februari 11 uren geleden, Bo zei: En nog steeds niet opgelost We weten ook niet hoe lang het gaat duren. De ontwikkelaar is hard bezig om uit te zoeken waarom de ene speler er wel last van heeft en de andere speler niet,, en waarom het vorige week bij de getroffen spelers opgelost is en een paar dagen later weer ontstaan is. Ik snap dat het erg vervelend en frustrerend is maar helaas kun je alleen maar wachten en hopen dat ze snel de oplossing vinden. Sorry dat ik geen beter nieuws voor je heb, maar zodra dat er wel is plaats ik het hier. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites