Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

goeden middag,

ik moet voor het Weelderig Bos 20 schaaldieren soep maken, ik heb er nu 13 gemaakt, maar de rest telt hij er niet bij op, wat kan ik her aan doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Tineke LL zei:

goeden middag,

ik moet voor het Weelderig Bos 20 schaaldieren soep maken, ik heb er nu 13 gemaakt, maar de rest telt hij er niet bij op, wat kan ik her aan doen?

Je kunt even je spel verversen vaak is dan het probleem opgelost.

Je kunt ook even je cache ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Silvia

mijn inlogketten staat elke keer op nul is er een storing geweest van de week stond die op 155 dagen ,ik log elke dag in maar staat weer op nul

Groetjes peter van Bo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
46 minuten geleden, Bo zei:

Hallo Silvia

mijn inlogketten staat elke keer op nul is er een storing geweest van de week stond die op 155 dagen ,ik log elke dag in maar staat weer op nul

Groetjes peter van Bo

Naar mijn weten is er van de week geen storing geweest.

Het is bekend dat als je inlog keten verbroken is dat je dan weer op 0 begint, hier is echter niets aan te doen.

De ontwikkelaar heeft ons al eens laten weten dat het onmogelijk is om de inlogketen te herstellen aangezien iedere speler een andere stand heeft van zijn/haar inlogketen.

Helaas zit er dus niets anders op dan weer opnieuw te beginnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Sjannet DV zei:

is er misschien een storing het blijft maar draaien, inloggen lukt niet

Ik denk dat de ontwikkelaar bezig is geweest om de nieuwe update in het spel te zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hoi Sylvia waar kan ik geen ijsjes/cupcakes  meer maken voor de opdracht Magische  steen, probeer het al sinds vanmorgen maar ze staan niet meer in de keuken, ga de opdracht dus niet halen, wel jammer vind ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Tineke LL zei:

hoi Sylvia waar kan ik geen ijsjes/cupcakes  meer maken voor de opdracht Magische  steen, probeer het al sinds vanmorgen maar ze staan niet meer in de keuken, ga de opdracht dus niet halen, wel jammer vind ik

Klopt we zijn daar gister ochtend al mee bezig geweest om de ontwikkelaar zover te krijgen dat ze het zouden oplossen maar helaas is dat dat niet gelukt.

Zelf heb ik het ook niet gehaald en vele met ons, erg jammer we hebben er immers hard voor gewerkt maar we kunnen er helaas niets aan veranderen 😢

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Klopt we zijn daar gister ochtend al mee bezig geweest om de ontwikkelaar zover te krijgen dat ze het zouden oplossen maar helaas is dat dat niet gelukt.

Zelf heb ik het ook niet gehaald en vele met ons, erg jammer we hebben er immers hard voor gewerkt maar we kunnen er helaas niets aan veranderen 😢

jammer, maar ze zullen nooit een compensatie geven, het is toch de schuld van de ontwikkelaar, had alles ingezet zodat ik de meeste kon openspelen, dat heeft me heel veel spijkers enz gekost, maar er staat nooit iets tegen over, vind dit wel erg jammer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden, Tineke LL zei:

jammer, maar ze zullen nooit een compensatie geven, het is toch de schuld van de ontwikkelaar, had alles ingezet zodat ik de meeste kon openspelen, dat heeft me heel veel spijkers enz gekost, maar er staat nooit iets tegen over, vind dit wel erg jammer

Ben ik helemaal met je eens.

Van alle ontwikkelaars die ik ken is die van dit spel wel meest onsympathieke die ik ken.

Zolang als het spel bestaat hebben ze nog nooit aan compensatie gedaan ook al ligt de fout bij hun, erg jammer, maar persoonlijk blijf ik het een leuk spel vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

volgens mij gaat het te goed met ze, maar ze vergeten dat wij er wel voor zorgen dat het spel nog bestaat, en geld in het laatje brengen, deze ontwikkelaar heeft graag de macht, maar is er dan niemand die boven hem staat? waar je een klacht kan indienen, we waren helaas bij LL heel anders gewend daar kreeg je tenminste compensatie als er een fout gemaakt was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
52 minuten geleden, Tineke LL zei:

volgens mij gaat het te goed met ze, maar ze vergeten dat wij er wel voor zorgen dat het spel nog bestaat, en geld in het laatje brengen, deze ontwikkelaar heeft graag de macht, maar is er dan niemand die boven hem staat? waar je een klacht kan indienen, we waren helaas bij LL heel anders gewend daar kreeg je tenminste compensatie als er een fout gemaakt was.

Dat is geheel per ontwikkelaar verschillend.

In LL wordt idd veel voor de spelers gedaan vanuit de ontwikkelaar in de vorm van extraatjes en compensaties.

Helaas is de ontwikkelaar van RS niet zo gul en er zijn nog meer ontwikkelaars die niet zo gul zijn.

Ontwikkelaars bepalen of en wanneer ze compensatie en/of extraatjes geven daar staat niemand meer boven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Dat is geheel per ontwikkelaar verschillend.

In LL wordt idd veel voor de spelers gedaan vanuit de ontwikkelaar in de vorm van extraatjes en compensaties.

Helaas is de ontwikkelaar van RS niet zo gul en er zijn nog meer ontwikkelaars die niet zo gul zijn.

Ontwikkelaars bepalen of en wanneer ze compensatie en/of extraatjes geven daar staat niemand meer boven.

ze hoeven niet gul te zijn, maar voor hun fouten moeten uitkomen, maar daar hebben ze een te groot ego voor, want voor je fouten moet je uitkomen, maar dat is voor heel veel mensen moeilijk, ik speel het spel ook graag maar of ik nog geregeld geld erin ga steken moet ik nog heel sterk over nadenken,

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden, Ida Modderman zei:

ik kan niet meer op royal story komen 

krijg steeds error

ik ook niet krijg 504 gateway time out error

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, Ida Modderman zei:

ik kan niet meer op royal story komen 

krijg steeds error

ik ook niet krijg 504 gateway time out error

al weer opgelost

13 uren geleden, Ida Modderman zei:

bij mij niet

1 uur geleden, Vera's spelletjes zei:

inmiddels probleem opgelost

Waarschijnlijk is de ontwikkelaar bezig geweest in het spel en dan kan het spel tijdelijk eruit liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goeden avond, als je bij de opdracht Zee Avontuur op Gaan klikt om te kijken wat de beloningen zijn dan komt er alleen een draaiend iets in beeld, maar kun je niet zien wat de beloningen zijn, dit was gisteren ook al, heb cache al geleegd en opnieuw ingelogd niets helpt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
34 minuten geleden, Tineke LL zei:

Goeden avond, als je bij de opdracht Zee Avontuur op Gaan klikt om te kijken wat de beloningen zijn dan komt er alleen een draaiend iets in beeld, maar kun je niet zien wat de beloningen zijn, dit was gisteren ook al, heb cache al geleegd en opnieuw ingelogd niets helpt

dat heb ik ook en ook bij de cadeaus van het nieuwe numbathuis 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Tineke LL zei:

29 minuten geleden, Ida Modderman zei:

Dit is bekend en we hopen dat de ontwikkelaar het morgen oplost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden, Ida Modderman zei:

ja dat heb ik ook bij bijde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen