niekie7664 2 Geplaatst: 25 januari 2019 oooooooooooh wat erg! wanneer weer? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 25 januari 2019 17 minuten geleden, niekie7664 zei: oooooooooooh wat erg! wanneer weer? Helaas is dat onbekend. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 25 januari 2019 Bedankt voor uw geduld dat is het enigste wat ze te zeggen hebben blijkbaar heel moeilijk het spel terug te plaatsen dit begrijp je toch niet dit al 3 dagen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 26 januari 2019 19 uren geleden, Alida zei: Bedankt voor uw geduld dat is het enigste wat ze te zeggen hebben blijkbaar heel moeilijk het spel terug te plaatsen dit begrijp je toch niet dit al 3 dagen. En nu nog niets!!!!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 januari 2019 2 uren geleden, Alida zei: En nu nog niets!!!!! Het is ook onbekend wanneer het spel terug gaat komen. Ik zal maandag even navragen waarom het spel offline is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 28 januari 2019 nog geen royal terug? nou word het wel erg lang durend ga maar verder op fb Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 januari 2019 @All, het spel is nog niet compatible met de nieuwe Hyves, dit is de reden waarom het op dit moment offline is. Er wordt hard gewerkt om het spel compatible te krijgen, maar hoe lang dit gaat duren is onbekend, tot die tijd is het spel er helaas niet. Zodra ik meer weet wanneer het spel weer online gaat komen laat ik het hier weten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
* *Maaike* * 0 Geplaatst: 30 januari 2019 Sylvia, niet om lullig te doen tegen jou hoor, ik weet dat jij er ook niets aan kan doen... Maar er wordt hard gewerkt?? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Hyves games en die 'kleine' groep mensen hier echt prioriteit heeft voor Plinga om aan te werken. Ze kunnen op zat andere manieren meer en makkelijker geld verdienen aan de spellen die wel werken, hier of op andere platforms. Wachten tot het hier terug komt is echt geen kwestie van dagen of uren, eerder weken/maanden. Dat is eerder wel gebleken met andere storingen die we hier gehad hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 30 januari 2019 Te gek dit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 30 januari 2019 Het zou beter zijn als ze zouden zeggen dat het spel niet terug komt weet je in ieder geval waar je aan toe bent nu houden ze de spelers aan het lijntje met beloftes o ja en dat je geduld moet hebben te gek dit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Corry Barrera-- hofland 4 Geplaatst: 31 januari 2019 wanneer komr royal story terug of gaan we de zelfde kant op als happy harvest en party town dat is dan jammer van het geld wat je er ingestoken heb gr we zien het wel is zonde Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 31 januari 2019 Ze zeggen dat het terug komt maar weten niet wanneer heel vreemd dit Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tristan 0 Geplaatst: 31 januari 2019 Op 1/25/2019 om 1:41 PM, niekie7664 zei: waar is royal?? zie het niet tussen de spellen! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tristan 0 Geplaatst: 31 januari 2019 Bahh, is niet leuk meer. Nog steeds geen Royal Story, dit duurt wel héél erg lang. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
boerderijtje-van leonie .. 0 Geplaatst: 31 januari 2019 ik was het ook al aan het zoeken .....heb jij meer nieuws ????😭 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 31 januari 2019 3 uren geleden, boerderijtje-van leonie .. zei: ik was het ook al aan het zoeken .....heb jij meer nieuws ????😭 Royal story kun je 10 dagen al niet meer spelen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gerda " 49" 0 Geplaatst: 31 januari 2019 pot 3 nog steeds geen royal story balen ..kom op hyves met het spel duurt nu te lang..! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 februari 2019 @All, het is ook al eerder gezegd dat het onbekend is wanneer het spel terug komt en dat zodra er meer bekent is het hier gemeld wordt. Het heeft geen zin om iedere dag te klagen dat het spel nog niet terug is, daar komt het niet sneller van terug. Het spel in nog niet compatible met de nieuwe Hyves en er wordt al die tijd al hard aan gewerkt om het spel compatible te krijgen zodat het weer online kan komen. Het is erg vervelend dat snapt iedereen maar helaas is het op dit moment niets anders, geduld is het enige op dit moment. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 1 februari 2019 Het zal ook niet helpen als niemand klaagt en dagelijks klagen hier valt ook wel mee. 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 6 februari 2019 Nu we moeten wel heel lang geduld hebben!!!!! 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hennie 0 Geplaatst: 7 februari 2019 klopt alida,het lijkt nergens op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 7 februari 2019 6 uren geleden, Hennie zei: klopt alida,het lijkt nergens op Ik vind ook dat ze mensen terug moeten betalen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 9 februari 2019 gebeurt er nog wat om het spel terug te krijgen ? lijkt er niet op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 10 februari 2019 12 uren geleden, vissertje zei: gebeurt er nog wat om het spel terug te krijgen ? lijkt er niet op Denk het niet nu al 3 weken niet echt heel slecht zonder uitleg. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Marion 4 Geplaatst: 10 februari 2019 Schandalig gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Andere verbeteringen zijn niet altijd goed. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites