Christine 37 Geplaatst: 9 mei 2019 Ik heb ook geen moederdag munten gekregen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
C@rl@ 15 Geplaatst: 16 juni 2019 als je tuinkristal wil kopen heb je paarse robijnen nodig maar als je naar betalen gaat zie ik alleen maar rode robijnen waar haal je de paarse Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
C@rl@ 15 Geplaatst: 16 juni 2019 ga 1 pagina terug lees ik dat je robijnen kon krijgen als je je uid op gaf jammer dat het niet aan iedereen is door gegeven dus als je nooit iets te vragen heb en dus ook niet zo gauw op het forum kom heb je gewoon pech ik vind dat niet zo netjes iedereen had er volgens mij recht op moeten hebben Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
catharina 1951 0 Geplaatst: 16 juni 2019 hoe kom ik aan een griffion mort stenen maken maar heb dat beest niet gr cath Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
catharina 1951 0 Geplaatst: 17 juni 2019 hallo wie kan mij helpen anders krijg ik de opdracht niet klaar gr cath Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
niekie7664 2 Geplaatst: 9 augustus 2019 kan niet erin Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
boerderijtje-van leonie .. 0 Geplaatst: 27 november 2019 Heeft iemand interrese om mijn royal story over te nemen ....wegens gebrek aan tijd ervoor .... met vriendelijke groet Leonie laat maar weten ...ik weet niet hoe dat moet overdragen ..... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 15 april 2020 hoe kom ik aan de ijsvlokjes bomen staan niet in de markt? komen die nog? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst: 2 mei 2020 Ik kom niet meer op het spel, mijn AVG geeft een phising bericht en ik wordt doorgeschakeld naar een heel andere site. Ben ik de enige die dat heeft? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Truus@ 367 Geplaatst: 3 mei 2020 10 uren geleden, Kico (LL,RS) zei: Ik kom niet meer op het spel, mijn AVG geeft een phising bericht en ik wordt doorgeschakeld naar een heel andere site. Ben ik de enige die dat heeft? Het is op alle spelen. Het is doorgegeven. Nu afwachten wat ik je aan kan raden is een adblocker op je laptop/computer te doen en dan zeker de Hyvessite aan te klikken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst: 3 mei 2020 2 uren geleden, Truus@ zei: Het is op alle spelen. Het is doorgegeven. Nu afwachten wat ik je aan kan raden is een adblocker op je laptop/computer te doen en dan zeker de Hyvessite aan te klikken. Ik heb een add blocker, maar die houdt het niet tegen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Truus@ 367 Geplaatst: 3 mei 2020 14 minuten geleden, Kico (LL,RS) zei: Ik heb een add blocker, maar die houdt het niet tegen. Doe bij help een formulier invullen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 4 mei 2020 heb adb+ geinstalleerd en werkt perfect !is gratis 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 4 mei 2020 Op 5/3/2020 om 10:53 AM, Kico (LL,RS) zei: Ik heb een add blocker, maar die houdt het niet tegen. Heb je de adblocker wel aangezet? Als het icoontje grijs is dan staat de adblocker uit, als het icoontje rood is dan staat de adblocker aan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Corrie 471 Geplaatst: 18 juli 2020 Hoi ik moet een vogelbad naar walviseiland transporteren maar krijg hem niet op het schip, iemand enig idee hoe dat moet? Alvast bedankt! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Corrie 471 Geplaatst: 20 juli 2020 Op 7/18/2020 om 12:17 PM, Corrie zei: Hoi ik moet een vogelbad naar walviseiland transporteren maar krijg hem niet op het schip, iemand enig idee hoe dat moet? Alvast bedankt! Ha eindelijk gevonden 😊 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst: 29 november 2020 Weet niet of hier nog ambi's zijn, maar gaat er voor dit spel ook een oplossing gevonden worden ivm dat flash binnenkort niet meer beschikbaar is? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 december 2020 Op 11/29/2020 om 11:57 AM, Kico (LL) zei: Weet niet of hier nog ambi's zijn, maar gaat er voor dit spel ook een oplossing gevonden worden ivm dat flash binnenkort niet meer beschikbaar is? Sorry voor de late reactie. Ja ook dit spel wordt over gezet naar HTML5, de planning is dat het binnen 1 of 2 weken gaat gebeuren. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
May 0 Geplaatst: 13 december 2020 hoe kan ik vrienden toevoegen? het lukt mij niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 24 december 2020 zit er weer een bug in het spel? ben alles dubbel aan het maken en telt nog niks ,zo krijg ik de opdracht nooit klaar!!!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 24 december 2020 37 minuten geleden, vissertje zei: zit er weer een bug in het spel? ben alles dubbel aan het maken en telt nog niks ,zo krijg ik de opdracht nooit klaar!!!! Leeg even je chase ( geschiedenis ) vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in. Ik ga er ook maar even vanuit dat je in Chrome speelt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Christine 37 Geplaatst: 24 december 2020 Kan helemaal het spel niet in blijft hangen op 78% en verder gaat het niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 24 december 2020 heb m"n cache geleegd maar nog altijd het zelfde kan nu voor de 4ekeer beginnen met verzamelen ,en 15 snelvoer weg voor niks! lijkt wel of er hier ook corona inzit,of de geschiedenis herhaald zich weer was vorig jaar ook voor de kerst een bug is weer fantastisch geregeld hier,waar speel je nog voor !!is niet meer plezierig zo!!!!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Christine 37 Geplaatst: 25 december 2020 KAn nog steeds niet in het spel komen blijf hangen op die 78% mijn cahce geleegd en nog steeds niet kunnen spelen het is gewoon weg balen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 december 2020 Op 12/24/2020 om 10:49 PM, Christine zei: Kan helemaal het spel niet in blijft hangen op 78% en verder gaat het niet 23 uren geleden, Christine zei: KAn nog steeds niet in het spel komen blijf hangen op die 78% mijn cahce geleegd en nog steeds niet kunnen spelen het is gewoon weg balen Heb het even getest maar bij mij laad het spel normaal, zelf als ik de flash uit heb staan laad het spel ook normaal. Welke browser gebruik je? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites