sabgoud 1 Geplaatst: 26 december 2020 sinds woensdag met dit spel begonnen toen liep alles soepel,kon ook bij buren op bezoek etc. maar sinds donderdag groot drama. spel ontzettend traag met laden om te zaaien etc,bij buren op bezoek laad hij niet door en kan ik dus geen opdrachten af maken. speel in chrome en heb cache al geleegd en laptop opnieuw opgestart. meer mensen hier last van. dacht een nieuw spel gevonden te hebben na droomvelden,maar zo word het maar van korte duur Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 december 2020 5 minuten geleden, sabgoud zei: sinds woensdag met dit spel begonnen toen liep alles soepel,kon ook bij buren op bezoek etc. maar sinds donderdag groot drama. spel ontzettend traag met laden om te zaaien etc,bij buren op bezoek laad hij niet door en kan ik dus geen opdrachten af maken. speel in chrome en heb cache al geleegd en laptop opnieuw opgestart. meer mensen hier last van. dacht een nieuw spel gevonden te hebben na droomvelden,maar zo word het maar van korte duur Het kan zijn dat in de afgelopen dagen het spel is overgezet naar HTML5, maar dat weet ik niet. Ik weet niet anders dan dat het spel lang duurt met laden en naar buren reizen, verder draait het spel normaal. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 26 december 2020 Kan ook niet naar de buren, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 26 december 2020 2 uren geleden, Alida zei: Kan ook niet naar de buren, Ik heb het even getest, en reizen naar je buren wil idd niet lukken. Aangezien het kerst en weekend is kan ik het wel melden maar voor maandag wordt er zwz niets mee gedaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Alida 2 Geplaatst: 26 december 2020 Dank jewel. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Christine 37 Geplaatst: 26 december 2020 4 uren geleden, Sylvia! LL zei: Ik heb het even getest, en reizen naar je buren wil idd niet lukken. Aangezien het kerst en weekend is kan ik het wel melden maar voor maandag wordt er zwz niets mee gedaan. Ik kan al vanaf donderdagmiddag niet meer spelen laad maar tot 78 % en gaat echt niet verder heb het al 2 x gemeld Dus ben je al je inlog bonussen weer ens kwijt en weer heb ik er geld in gestopt net als verleden jaar en dat spel heb ik ook nooit terug gevonden ben toen opnieuw begonnen terwijl ik toe ook net geld had gestort voor robijnen gaat het nu weer hetzelfde Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Christine 37 Geplaatst: 26 december 2020 13 uren geleden, Sylvia! LL zei: Heb het even getest maar bij mij laad het spel normaal, zelf als ik de flash uit heb staan laad het spel ook normaal. Welke browser gebruik je? Ik gebruik Chroom Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Christine 37 Geplaatst: 27 december 2020 23 uren geleden, Christine zei: Ik gebruik Chroom Hehe kan er nu eindelijk weer op om te spelen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Christine 37 Geplaatst: 27 december 2020 Maar was dus van korte duur nu is het spel dus weer niet te laden nadat het storing gaf Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 december 2020 10 uren geleden, Christine zei: Maar was dus van korte duur nu is het spel dus weer niet te laden nadat het storing gaf Misschien zijn de ontwikkelaars bezig geweest met een fix. Ik heb vanmorgen even een test gedaan en het spel laad normaal en kan ook weer normaal naar de buren reizen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 28 december 2020 het is weer mis !!!!!kan niet naar het werelddelen toe gaat maar tot 21% en dan niks meer ,wat weer een puinhoop vind er zo niks meer aan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
*IneM 3 Geplaatst: 28 december 2020 bij mij het zelfde. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 28 december 2020 1 uur terug, vissertje zei: het is weer mis !!!!!kan niet naar het werelddelen toe gaat maar tot 21% en dan niks meer ,wat weer een puinhoop vind er zo niks meer aan 12 minuten geleden, *IneM zei: bij mij het zelfde. We hebben het even getest en kunnen het helaas niet reproduceren. We kunnen overal naartoe reizen zonder problemen. Het zou ons heel erg helpen als 1 van jullie een filmpje zou kunnen maken van het probleem, zonder dat kunnen we helaas niets doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
catharina 1951 0 Geplaatst: 28 december 2020 het is gewoon weer puinhoop op royal weer hetzelfde als af gelopen jaar toen was het ook grote puinhoop nog meer erop zetten dan doet hij het hellemaal niet meer dan komen we er weer niet op eind deze week dan zitten we weer duimen te draaien gr cath Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Annemieke 0 Geplaatst: 28 december 2020 Bij mij ook .Kan niet naar ander werelddeel ,laad maar 21 % op. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 december 2020 12 uren geleden, catharina 1951 zei: het is gewoon weer puinhoop op royal weer hetzelfde als af gelopen jaar toen was het ook grote puinhoop nog meer erop zetten dan doet hij het hellemaal niet meer dan komen we er weer niet op eind deze week dan zitten we weer duimen te draaien gr cath 10 uren geleden, Annemieke zei: Bij mij ook .Kan niet naar ander werelddeel ,laad maar 21 % op. Zoals ik eerder al zei, we hebben een filmpje nodig van het probleem, aangezien we het zelf niet kunnen reproduceren. Als we geen filmpje van de problemen krijgen dan kunnen we het ook niet aan de ontwikkelaar doorgeven en kan het dus ook niet opgelost worden. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Hennie 0 Geplaatst: 29 december 2020 hier hetzelfde,bah tis altijd wat Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 29 december 2020 4 uren geleden, Hennie zei: hier hetzelfde,bah tis altijd wat Graag een filmpje van het probleem. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Disturbed 0 Geplaatst: 29 december 2020 kan het filmpje niet uploaden is 121mben kan maar 48mb Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 30 december 2020 11 uren geleden, Disturbed zei: kan het filmpje niet uploaden is 121mben kan maar 48mb Je kan het proberen via het help formulier dan komt het direct bij plinga terecht. Aanvulling: via het help formulier kun je max 2mb aan bestanden invoegen. Misschien anders even een kleiner filmpje maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Christine 37 Geplaatst: 5 januari 2021 Spel laad nog steeds niet goed en het is erg traag allemaal niet echt fijn zo 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 5 januari 2021 1 uur terug, Christine zei: Spel laad nog steeds niet goed en het is erg traag allemaal niet echt fijn zo Welke browser gebruik je? Heb je meerdere tabbladen open staan? Is je browser up to date? Zijn de drivers van je pc/laptop up to date? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Christine 37 Geplaatst: 7 januari 2021 Op 1/5/2021 om 4:29 PM, Sylvia! LL zei: Welke browser gebruik je? Heb je meerdere tabbladen open staan? Is je browser up to date? Zijn de drivers van je pc/laptop up to date? Ik gebruik chrome Verder heb ik alles gedaan wat er staat maar ook bij LL heb ik het dat hij traag laad Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 8 januari 2021 12 uren geleden, Christine zei: Ik gebruik chrome Verder heb ik alles gedaan wat er staat maar ook bij LL heb ik het dat hij traag laad Je zou nog even je modem kunnen resetten door deze 10 sec van het stroom af te halen. Bij LL zijn er verder geen problemen en RS is altijd al traag geweest met laden, dus ik denk dat het probleem dan aan jou kant ligt, maar we blijven doorgaan om je te helpen het op te lossen. Het je toevallig ook meerdere tabbladen open? Zo ja dan zou je het eens kunnen proberen met 1 tabblad open en verder niets. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rina cf3 11 Geplaatst: 11 januari 2021 Bij mij loopt het spel goed. Vraagje: waar vind ik bamboeblad? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites