Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

sinds woensdag met dit spel begonnen toen liep alles soepel,kon ook bij buren op bezoek etc.

maar sinds donderdag groot drama.

spel ontzettend traag met laden om te zaaien etc,bij buren op bezoek laad hij niet door en kan ik dus geen opdrachten af maken.

speel in chrome en heb cache al geleegd en laptop opnieuw opgestart.

meer mensen hier last van.

dacht een nieuw spel gevonden te hebben na droomvelden,maar zo word het maar van korte duur

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden, sabgoud zei:

sinds woensdag met dit spel begonnen toen liep alles soepel,kon ook bij buren op bezoek etc.

maar sinds donderdag groot drama.

spel ontzettend traag met laden om te zaaien etc,bij buren op bezoek laad hij niet door en kan ik dus geen opdrachten af maken.

speel in chrome en heb cache al geleegd en laptop opnieuw opgestart.

meer mensen hier last van.

dacht een nieuw spel gevonden te hebben na droomvelden,maar zo word het maar van korte duur

Het kan zijn dat in de afgelopen dagen het spel is overgezet naar HTML5, maar dat weet ik niet.

Ik weet niet anders dan dat het spel lang duurt met laden en naar buren reizen, verder draait het spel normaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Alida zei:

Kan ook niet naar de buren,

Ik heb het even getest, en reizen naar je buren wil idd niet lukken.

Aangezien het kerst en weekend is kan ik het wel melden maar voor maandag wordt er zwz niets mee gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Sylvia! LL zei:

Ik heb het even getest, en reizen naar je buren wil idd niet lukken.

Aangezien het kerst en weekend is kan ik het wel melden maar voor maandag wordt er zwz niets mee gedaan.

Ik kan al vanaf donderdagmiddag niet meer spelen laad maar tot 78 % en gaat echt niet verder heb het al 2 x gemeld Dus ben je al je inlog bonussen weer ens kwijt en weer heb ik er geld in gestopt net als verleden jaar en dat spel heb ik ook nooit terug gevonden ben toen opnieuw begonnen terwijl ik toe ook net geld had gestort voor robijnen gaat het nu weer hetzelfde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Sylvia! LL zei:

Heb het even getest maar bij mij laad het spel normaal, zelf als ik de flash uit heb staan laad het spel ook normaal.

Welke browser gebruik je?

Ik gebruik Chroom

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, Christine zei:

Maar was dus van korte duur nu is het spel dus weer niet te laden nadat het storing gaf

Misschien zijn de ontwikkelaars bezig geweest met een fix.

Ik heb vanmorgen even een test gedaan en het spel laad normaal en kan ook weer normaal naar de buren reizen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

het is weer mis !!!!!kan niet naar het werelddelen toe gaat maar tot 21% en dan niks meer ,wat weer een puinhoop

vind er zo niks meer aan 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, vissertje zei:

het is weer mis !!!!!kan niet naar het werelddelen toe gaat maar tot 21% en dan niks meer ,wat weer een puinhoop

vind er zo niks meer aan 

12 minuten geleden, *IneM zei:

bij mij het zelfde.

We hebben het even getest en kunnen het helaas niet reproduceren.  We kunnen overal naartoe reizen zonder problemen.

Het zou ons heel erg helpen als 1 van jullie een filmpje zou kunnen maken van het probleem, zonder dat kunnen we helaas niets  doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

het is gewoon weer puinhoop op royal  weer hetzelfde als af gelopen jaar toen was het ook grote puinhoop nog meer erop zetten dan doet hij het hellemaal niet meer dan komen we er weer niet op eind deze week dan zitten we weer duimen te draaien  gr cath

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, catharina 1951 zei:

het is gewoon weer puinhoop op royal  weer hetzelfde als af gelopen jaar toen was het ook grote puinhoop nog meer erop zetten dan doet hij het hellemaal niet meer dan komen we er weer niet op eind deze week dan zitten we weer duimen te draaien  gr cath

10 uren geleden, Annemieke zei:

Bij mij ook .Kan niet naar ander werelddeel ,laad maar 21 % op.

Zoals ik eerder al zei, we hebben een filmpje nodig van het probleem, aangezien we het zelf niet kunnen reproduceren.

Als we geen filmpje van de problemen krijgen dan kunnen we het ook niet aan de ontwikkelaar doorgeven en kan het dus ook niet opgelost worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Disturbed zei:

kan het filmpje niet uploaden is 121mben kan maar 48mb

Je kan het proberen via het help formulier dan komt het direct bij plinga terecht.

Aanvulling: via het help formulier kun je max 2mb aan bestanden invoegen.

Misschien anders even een kleiner filmpje maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Christine zei:

Spel laad nog steeds niet goed en het is erg traag allemaal niet echt fijn zo 

Heb je meerdere tabbladen open staan?

Is je browser up to date?

Zijn de drivers van je pc/laptop up to date?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 1/5/2021 om 4:29 PM, Sylvia! LL zei:

Heb je meerdere tabbladen open staan?

Is je browser up to date?

Zijn de drivers van je pc/laptop up to date?

Ik gebruik chrome

Verder heb ik alles gedaan wat er staat maar ook bij LL heb ik het dat hij traag laad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Christine zei:

Ik gebruik chrome

Verder heb ik alles gedaan wat er staat maar ook bij LL heb ik het dat hij traag laad

Je zou nog even je modem kunnen resetten door deze 10 sec van het stroom af te halen.

Bij LL zijn er verder geen problemen en RS is altijd al traag geweest met laden, dus ik denk dat het probleem dan aan jou kant ligt, maar we blijven doorgaan om je te helpen het op te lossen.

Het je toevallig ook meerdere tabbladen open? Zo ja dan zou je het eens kunnen proberen met 1 tabblad open en verder niets.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen