Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

Op 1/8/2021 om 11:30 AM, Sylvia! LL zei:

Je zou nog even je modem kunnen resetten door deze 10 sec van het stroom af te halen.

Bij LL zijn er verder geen problemen en RS is altijd al traag geweest met laden, dus ik denk dat het probleem dan aan jou kant ligt, maar we blijven doorgaan om je te helpen het op te lossen.

Het je toevallig ook meerdere tabbladen open? Zo ja dan zou je het eens kunnen proberen met 1 tabblad open en verder niets.

Ik heb niets anders open staan dan alleen het spel en nog steeds is er storing er komt ook iedere keer na even spelen dan rechtsboven het plaatje om naar de bank te gaan en dan slaat alles vast, dat is ook bij landleven zo daar werkt het ook nog niet naar behoren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, Christine zei:

Ik heb niets anders open staan dan alleen het spel en nog steeds is er storing er komt ook iedere keer na even spelen dan rechtsboven het plaatje om naar de bank te gaan en dan slaat alles vast, dat is ook bij landleven zo daar werkt het ook nog niet naar behoren

Heb je een adblocker aanstaan? zo niet dan zou ik die even aanzetten of als je die niet hebt even downloaden en dan aan zetten.

Zelf heb ik altijd een adblocker aanstaan en heb nooit last van opploppende dingen daardoor.

Je kunt het beste adblocker plus gebruiken is gratis en heel makkelijk in gebruik.

Er zijn geen storingen met de spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, Rin@33 zei:

Nou, dat is dan ook vreemd

Nou zou vreemd is dat niet hoor, zoals je zelf ziet is het een heel stil forum hier, en volgens mij zijn er ook niet zo heel veel spelers bij dit spel, en/of ze komen nooit op het forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Rin@33 zei:

IK HAD DE VRAAG AL GESTELD: WAAR VIND IK LAURIER?

als je op het product klikt laat hij zien waar je het haalt/maakt

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, Annemieke zei:

Ik zou er heel graag nieuwe buren bij hebben .....

ik heb je toegevoegd annemieke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Rin@33 zei:

Ik kan het beeld niet meer vergroten en ook het draakje kan ik niet oogsten.

Ik heb het even getest en kan gewoon het beeld vergroten en verkleinen.  Dus het advies is om even je cache vanaf het allereerste begin te legen, browser sluiten, browser opnieuw openen en opnieuw inloggen.

Ik weet niet om welk draakje het gaat aangezien er meerdere draakjes in het spel zijn.  Als het draakje energie geeft dan kan het zijn dat je energiebalk vol is en dan kun je idd je draakje niet oogsten, dit kan alleen als je energie tekort hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi hoe kan je duiten aan je buren geven of is dit pas vanaf een bepaald level? k Kan nu alleen die gratis cadeaus geven maar krijg van buren wel duiten en zou die ook graag willen geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste spelers,

een nieuwe log-in systeem zal straks beschikbaar zijn voor hyvesgames.nl:, om in te loggen worden jullie naar een nieuwe venster doorgestuurd. Met dit nieuwe log-in systeem, genaamd "Azerion Connect", kunnen jullie niet alleen inloggen op hyvesgames.nl maar op alle Azerion websites/spelletjes. Maar geen zorgen: er zal niks veranderen en jullie kunnen nog gewoon inloggen met gebruikersnaam/email adres en wachtwoord. Nadat jullie inloggen kunnen jullie gewoon doorgaan met spelen zoals altijd.

Als jullie vragen hebben kunnen jullie altijd contact met ons opnemen via https://hyvesgames.zendesk.com/hc/nl

Met vriendelijke groeten,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 5/18/2021 om 8:18 AM, Corrie zei:

Hoi hoe kan je duiten aan je buren geven of is dit pas vanaf een bepaald level? k Kan nu alleen die gratis cadeaus geven maar krijg van buren wel duiten en zou die ook graag willen geven.

Weet iemand dit??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6/24/2021 om 8:10 AM, Corrie zei:

Op 5/18/2021 om 8:18 AM, Corrie zei:

Weet iemand dit??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Corrie zei:

Weet iemand dit??

Ik denk dat niemand het weet, dus heeft het denk ik ook niet zoveel nut om het te blijven vragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Ik denk dat niemand het weet, dus heeft het denk ik ook niet zoveel nut om het te blijven vragen.

Het lijkt me dat degene die de duiten geven het toch wel zullen weten hoe ze dat doen. En aangezien er een opmerking onder mijn vraag kwam zodat deze niet meer gelijk opviel dacht ik probeer het nog gewoon. Maar als het een probleem is dat ik het nogeens probeer verwijder je het maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, Corrie zei:

Het lijkt me dat degene die de duiten geven het toch wel zullen weten hoe ze dat doen. En aangezien er een opmerking onder mijn vraag kwam zodat deze niet meer gelijk opviel dacht ik probeer het nog gewoon. Maar als het een probleem is dat ik het nogeens probeer verwijder je het maar.

Nee hoor is geen probleem, maar als je na 2 mnd nog geen reactie hebt gekregen zal je er ook geen reactie op krijgen vrees ik.

Er zijn niet zoveel spelers bij dit spel, en bijna niemand komt hier op het forum, maar je bent altijd vrij om een vraag te stellen 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Sylvia! speelt LL&CF zei:

Nee hoor is geen probleem, maar als je na 2 mnd nog geen reactie hebt gekregen zal je er ook geen reactie op krijgen vrees ik.

Er zijn niet zoveel spelers bij dit spel, en bijna niemand komt hier op het forum, maar je bent altijd vrij om een vraag te stellen 😉

Fijn hopelijk leest toch iemand het nog een keer😊, zou het zo prettig vinden dat ik dat ook aan de gevers kan teruggeven.  Ja het is nog maar een klein groepje, valt me nog mee dat ze het spel nog niet gestopt hebben. Groetjes Corrie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

een rare vraag misschien, maar ik speel meerdere accounts en nu zijn er 2 totaal verdwenen van hyves, hoe krijg ik die weer terug/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Anneke zei:

een rare vraag misschien, maar ik speel meerdere accounts en nu zijn er 2 totaal verdwenen van hyves, hoe krijg ik die weer terug/

Waren die 2 accounts ook echt actief of heb je daar al een hele tijd niets meer mee gedaan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen