vissertje 4 Geplaatst: 26 maart 2022 waarom kan ik niet meer inloggen ? krijg steeds de melding OEPS ER IS iets FOUT gegaan ,ververs de pagina! heb het cache al opgeschoond etc. heeft het te maken met de nieuwe opdracht? graag een oplossing met vriendelijke groet vissertje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 26 maart 2022 2 uren geleden, vissertje zei: waarom kan ik niet meer inloggen ? krijg steeds de melding OEPS ER IS iets FOUT gegaan ,ververs de pagina! heb het cache al opgeschoond etc. heeft het te maken met de nieuwe opdracht? graag een oplossing met vriendelijke groet vissertje Geen idee, zelf ervaar ik geen problemen met het spel. Leeg je cache vanaf het allereerste begin, sluit je browser, open je browser opnieuw en log opnieuw in, alleen dan begin je compleet schoon anders blijven er altijd dingen achter waardoor er problemen kunnen blijven bestaan. Gebruik je Chrome of een andere browser? Het beste is om Chrome te gebruiken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 26 maart 2022 hallo sylvia ik gebruik chrome en heb alles gedaan cache leeggemaakt cookies verwijderd etc ik krijg zogauw ie wil openen OEPS ER IS IETS MIS GEGAAN VERVERS PAGINA VOOR VERDER TE GAAN dit gebeurde toen ik op de parelschelp klikte om deze opdracht te bekijken met vriendelijke groet Vissertje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 26 maart 2022 10 minuten geleden, vissertje zei: hallo sylvia ik gebruik chrome en heb alles gedaan cache leeggemaakt cookies verwijderd etc ik krijg zogauw ie wil openen OEPS ER IS IETS MIS GEGAAN VERVERS PAGINA VOOR VERDER TE GAAN dit gebeurde toen ik op de parelschelp klikte om deze opdracht te bekijken met vriendelijke groet Vissertje Hmmm vreemd, ik heb er op meerdere account geen problemen mee ondervonden. Heb je deze instellingen https://prnt.sc/I8S3OyolTGDR ingesteld staan bij je cache legen? Als je op deze manier je cache leegt dan en je browser daarna ook sluit en daarna je browser weer opnieuw opent begin je helemaal schoon. Dit is het enige wat je op dit moment kunt doen. Je kunt ook nog een andere browser proberen. Als het allemaal niet werkt dan kun je een ticket via de help knop in de GD+ balk insturen maar die wordt maandag pas opgepakt want in het weekend wordt er niet gewerkt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
vissertje 4 Geplaatst: 26 maart 2022 bedankt voor deze reactie ,maar heb het allemaal gedaan ook op de helpknop en bericht door gegeven ze zouden het onderzoeken,dus wachten we af met vriendelijke groet vissertje Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 29 maart 2022 ik heb voor lippenbalsem de kaapse lelie nodig, die heb ik gekocht voor 5 diamanten , heb er nu 20 in mijn opslag staan, maar ze zijn niet bij de machine weer gegeven, daar blijft het op 0 staan, heb mn cache al geleegd, wat kan ik hier aan doen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 29 maart 2022 28 minuten geleden, Tineke LL zei: ik heb voor lippenbalsem de kaapse lelie nodig, die heb ik gekocht voor 5 diamanten , heb er nu 20 in mijn opslag staan, maar ze zijn niet bij de machine weer gegeven, daar blijft het op 0 staan, heb mn cache al geleegd, wat kan ik hier aan doen? Dat komt omdat er gele en witte kaapse waterlelie bloesem. Voor de lippenbalsem heb je de gele nodig en die krijg je random. De meeste waterplanten geven 2 verschillende soorten bloemen, echter weet je nooit welke je krijgt bij het oogsten, maar in jou geval dat je de gele kaapse waterlelie nodig hebt, dat is helaas een zeldzame bloem en is een stuk moeilijker om die te krijgen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 29 maart 2022 ja dat blijkt heb 10 gieters gebruikt maar krijg geen gele waterlelie, dat is knap frusterend, maar toch bedankt voor het snelle antwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 29 maart 2022 42 minuten geleden, Tineke LL zei: ja dat blijkt heb 10 gieters gebruikt maar krijg geen gele waterlelie, dat is knap frusterend, maar toch bedankt voor het snelle antwoord Yep, tis helaas een kwestie van geduld als je die zeldzame bloemen nodig hebt. Als het voor verzoekjes is kun je die dan beter overslaan. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 31 maart 2022 hoe krijg ik een super blauwe roos . b.v. d. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 1 april 2022 hoi mijn vissersboot doet het niet meer alles is leeg Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 april 2022 14 uren geleden, Frits zei: hoe krijg ik een super blauwe roos . b.v. d. Deze kun je kopen in de markt onder tabblad bloemen en kost 5000 munten en komt vrij op level 48. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Frits 0 Geplaatst: 1 april 2022 in de mand koop je inderdaad een blauwe roos voor 5000 munten,maar hoe krijg ik een super blauwe roos Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 april 2022 22 minuten geleden, Ida Modderman zei: hoi mijn vissersboot doet het niet meer alles is leeg Welke bedoel je, die van de viszone of die van vis je visje? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 april 2022 7 minuten geleden, Frits zei: in de mand koop je inderdaad een blauwe roos voor 5000 munten,maar hoe krijg ik een super blauwe roos In Fay's magische lab kun je voedingsflesjes maken en daarna kun je de blauwe roos een super blauwe roos maken. Na 8x oogsten moet je weer een voedingsflesje gebruiken anders kun je de bloem niet meer oogsten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Ida Modderman 66 Geplaatst: 1 april 2022 50 minuten geleden, Sylvia ambi CF zei: Welke bedoel je, die van de viszone of die van vis je visje? hij doet het weer na opnieuw te hebben ingelogd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi CF 985 Geplaatst: 1 april 2022 13 minuten geleden, Ida Modderman zei: hij doet het weer na opnieuw te hebben ingelogd Fijn dat het opgelost is ☺️ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 2 april 2022 Goede moren Sylvia, hoe werkt mama beers bakkerij, heb nu 24 panna cota bonnen, hoe gebruik ik die of moet ik ieder keer robijnen gebruiken als ik wil spelen, kan in de uitleg ook niet vinden hoe het werkt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 2 april 2022 2 minuten geleden, Tineke LL zei: Goede moren Sylvia, hoe werkt mama beers bakkerij, heb nu 24 panna cota bonnen, hoe gebruik ik die of moet ik ieder keer robijnen gebruiken als ik wil spelen, kan in de uitleg ook niet vinden hoe het werkt. De bonnen krijg je door vriendelijke verzoekjes en de handelspost bestellingen te doen, en je kunt als je dat wilt maar dat kost altijd robijnen het speciale gebouw kopen die geeft 1x per uur 2 bonnen. Om de bestellingen in de bakkerij te doen kijk je welk item er gevraagd wordt en dan klik je op de juiste bakvorm en daarna klik je op de juiste spuitzak, dan wordt het item gemaakt en kun je op verzamelen klikken. Ieder item heeft zijn eigen aantal bonnen wat het kost en ook het aantal punten dat je ervoor krijgt, hier heb je geen keuze in dit is random, maar je hoeft er dus geen robijnen voor te gebruiken. Je kunt een paar bestellingen per keer doen en dan moet je 20 minuten wachten voor de volgende ronde. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 2 april 2022 dank je wel voor het snelle antwoord, heb al een paar keer robijnen gebruikt maar dat kan niet de bedoeling zijn, ga er weer mee aan de slag 1 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 2 april 2022 28 minuten geleden, Tineke LL zei: dank je wel voor het snelle antwoord, heb al een paar keer robijnen gebruikt maar dat kan niet de bedoeling zijn, ga er weer mee aan de slag Om de paar weken komt deze update terug, iedere keer met andere dingen maar je hoeft er nooit robijnen aan uit te geven, alleen om het gebouw te kopen als je dat wilt, maar niet voor de bestellingen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 2 april 2022 Hoi Sylvia daar was ik weer, waar kan ik de ijs-lavalamp vinden? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sylvia Ambi RS 38 Geplaatst: 2 april 2022 4 minuten geleden, Tineke LL zei: Hoi Sylvia daar was ik weer, waar kan ik de ijs-lavalamp vinden? Deze maak je in de lavalamp machine. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 2 april 2022 ik moet koffieblokken maken voor mn milkshake maar kan hem in de lavalamp niet vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Tineke LL 35 Geplaatst: 2 april 2022 ben er al achter moet ijs lavalampen maken dan krijg ik koffieblokken, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites