Ga naar inhoud
Zoeken in
  • Meer opties...
Zoek resultaten die het volgende bevatten...
Zoek resultaten in...
Hyv

Royal Story Vragen

Aanbevolen berichten

ik snap niets van de visbestellingen, ben maar aan het vissen maar krijg niet een visbestelling die ik kan verkopen, dit is al sinds een week zo, moet 5x een visbestelling voltooien voor mijn opdracht ( wees niet wanhopig) , maar dat wordt ik wel zo langzamer hand, anders kost het me  10 robijnen, voor heen kon ik altijd wel visbestellingen voltooien maar nu niet meer, wie weet een oplossing?

Nog een fijne paasdag allemaal

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Tineke LL zei:

ik snap niets van de visbestellingen, ben maar aan het vissen maar krijg niet een visbestelling die ik kan verkopen, dit is al sinds een week zo, moet 5x een visbestelling voltooien voor mijn opdracht ( wees niet wanhopig) , maar dat wordt ik wel zo langzamer hand, anders kost het me  10 robijnen, voor heen kon ik altijd wel visbestellingen voltooien maar nu niet meer, wie weet een oplossing?

Nog een fijne paasdag allemaal

Met vissen is het altijd random welke vissen je vangt, sommige vissen zijn lastiger te krijgen dan andere, maar je vangt altijd vissen het is alleen random en altijd lastiger wanneer je er een opdracht voor hebt.

De enige zekerheid die je met vissen hebt is wanneer je het gouden net gebruikt, dan krijg je altijd de laatste vis https://prnt.sc/yL2ew3mkjJ-N

Je kunt een visbestelling ook afwijzen en dan krijg je een nieuwe. https://prnt.sc/9vdWzEZW67vG

Het handigste is om altijd te blijven vissen, zo bouw je een voorraad op en als je dan opdrachten krijgt om visbestelling te doen dan is die opdracht niet zo moeilijk om te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik doe niets anders dan vissen, en afwijzen van de visbestelling, maar we zullen zien, ben nu al een week aan het vissen en afwijzen vind het wel een beetje wazig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Tineke LL zei:

ik doe niets anders dan vissen, en afwijzen van de visbestelling, maar we zullen zien, ben nu al een week aan het vissen en afwijzen vind het wel een beetje wazig

Kijk even waar je de minste vissen van hebt en ga daar dan even op vissen, en als je daar dan een voorraadje van hebt ga je door naar de volgende en dan zul je zien dat je wel bestellingen kunt doen.

Het is ook wel zo dat als je een nieuwe serie vissen geopend hebt dat dan ook wel gelijk om die vissen gevraagd wordt, en als je alle vissen al vrijgespeeld hebt zijn het ook vaak de "duurste" vissen die het meest gevraagd worden ( leveren dan ook wel de meeste visstuivers op ).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

goedeavond ik heb een vraag is er ook een Manoel huisje want ik kan het nergens vinden En is er ook een huisje voor de losse dieren  zo 2 vragen in 1 klap lol

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, Bo zei:

goedeavond ik heb een vraag is er ook een Manoel huisje want ik kan het nergens vinden En is er ook een huisje voor de losse dieren  zo 2 vragen in 1 klap lol

Groetjes

Nee, maar zou zomaar in de toekomst nog kunnen komen.

Alle huizen voor de dieren staan in de winkel en zo af en toe komt er weer een nieuw huis bij.

Ook zijn er dieren die je samen in hetzelfde verblijf kunt plaatsen omdat ze hetzelfde eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Sylvia Ambi RS zei:

Nee, maar zou zomaar in de toekomst nog kunnen komen.

Alle huizen voor de dieren staan in de winkel en zo af en toe komt er weer een nieuw huis bij.

Ook zijn er dieren die je samen in hetzelfde verblijf kunt plaatsen omdat ze hetzelfde eten.

Het land word te klein met al die dieren ik weet niet waar ik er mee na toe moet ,Het is een rommeltje nu Maar dank je wel en een fijne avond nog

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uren geleden, Bo zei:

Het land word te klein met al die dieren ik weet niet waar ik er mee na toe moet ,Het is een rommeltje nu Maar dank je wel en een fijne avond nog

Je kunt dieren ook opslaan in je pakhuis, en je kunt dieren ook in je opslag laten staan i.p.v. direct op je land te plaatsen.

Veel dieren die we krijgen zijn leuk maar je hebt ze nooit ergens voor nodig. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 4/8/2023 om 3:48 PM, Sylvia Ambi RS zei:

Dank je wel, ga hem gelijk even doorgeven.

We hebben antwoord van de ontwikkelaar gehad.

Het gebeurt heel af en toe eens dat er een item niet aanwezig is in het spel, in dat geval kan de speler op Wil ik niet klikken en dan vervalt deze taak en krijgt de speler de volgende taak. Speler kan natuurlijk ook altijd Robijnen gebruiken om een opdracht te voltooien maar die keuze is aan de speler.

Voor alle duidelijkheid; als je op Wil ik niet klikt krijg je de extra beloning niet en je slaat de volledige opdrachten over zonder dat het je robijnen kost, en gaat dan door naar de volgende opdrachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uren geleden, Sylvia Ambi RS zei:

We hebben antwoord van de ontwikkelaar gehad.

Het gebeurt heel af en toe eens dat er een item niet aanwezig is in het spel, in dat geval kan de speler op Wil ik niet klikken en dan vervalt deze taak en krijgt de speler de volgende taak. Speler kan natuurlijk ook altijd Robijnen gebruiken om een opdracht te voltooien maar die keuze is aan de speler.

Voor alle duidelijkheid; als je op Wil ik niet klikt krijg je de extra beloning niet en je slaat de volledige opdrachten over zonder dat het je robijnen kost, en gaat dan door naar de volgende opdrachten.

Dank je wel Sylvia voor het uitzoeken. Ik ga m dan idd overslaan.

Dank je wel voor het uitzoeken👍🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Sam (Royal Story) zei:

Dank je wel Sylvia voor het uitzoeken. Ik ga m dan idd overslaan.

Dank je wel voor het uitzoeken👍🙂

Graag gedaan 😊

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

net een opdracht voltooit komt er in het scherm een foto die ik niet kan wegdrukken kan dus niet spelen hoe krijg ik die afbeelding nu weg 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
53 minuten geleden, Jeanne zei:

net een opdracht voltooit komt er in het scherm een foto die ik niet kan wegdrukken kan dus niet spelen hoe krijg ik die afbeelding nu weg 

Heb je het spel al ververst?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago, Jeanne said:

alles geprobeerd maar die foto gaat niet uitzich zelf weg  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago, Jeanne said:

de  foto in het midden van het spel is vastgelopen denk ik maar ik kan nu niks doen omdat de foto niet vanzelf weg gaat  zo gauw ik op het spel ga komt hij weer te voorschijn ik kan het spel niet vergroten of spelen dus niks

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik weet niet hoe dat moet als ik op het spel ben en als die foto verschijnt ik kan klikken wat ik wil  ik zie mijn dieren en bomen maar zolang die foto er staat kan ik niks

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Log in om te reageren

Je kunt een reactie achterlaten na het inloggen

Nu inloggen